Skocz do zawartości

x3bmw

Zarejestrowani
  • Postów

    184
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O x3bmw

  • Urodziny 02.05.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 E83 2.0D 2006r
  • Lokalizacja
    Piątek
  • Zawód
    Administrator IT

Osiągnięcia x3bmw

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. prosta sprawa, należy zdemontować boczek drzwiowy, śruby są pod rączką (x2) jedna pod żaślepką airbagu i kolejna jeszcze niżej pod czarną zaślepką. Ostatnia jest pod zaślepką przy klamce. Po zdjęciu boczka już wiadomo co dalej robić. Bo wszystko jest widoczne. Mnie to zajęło 20min zdjęcie boczka, wymiana lusterka i montaż.
  2. Dziękuję, w poniedziałek lusterko do mnie dojedzie i zacznę przekładkę.
  3. Czy możliwe jest oddzielenie lusterka kierowcy od elementu który łączy lusterko z drzwiami? Chciałbym wymienić ten element gdyż schodzi z niego farba i aluminium się utlenia. Lusterka od anglika są najtańsze i pomyślałem, że to będzie najlepsze rozwiązanie. Z góry dzięki za info.
  4. A mnie się nadal nie udało sprzedać mojego egzemplarza pomimo iż cena obniżona do poziomu 30tyś zł. Ludzie wolą te piękne igiełki za 29999zł od handlarza i książkę wypełnianą na kolanie niż samochód który przeszedł już naprawę xdrive i inne drobne naprawy mechaniczne aby teraz być bezproblemowym autem. Nawet nikt nie dzwoni (a jak już ktoś zadzwoni to marudzenie, że pewnie coś nie tak bo inaczej bym nie sprzedawał. Niektórym ciężko pojąć, że jak się auto zepsuje to się je naprawia a nie sprzedaje oszukując ludzi) , co się dzieje z tym społeczeństwem? Przyzwyczaiłem się już do dosyć twardego zawieszenia i radia safari. Gdyby jednak nie brak możliwości podróżowania z dwoma fotelikami z tyłu i dorosłą osobą po środku to bym to auto zostawił. Generalnie po x3 chciałem wrócić do francuzów ale jednak nie ma co owijać w bawełnę. Od bmw czuć jakość wykonania, jeszcze niedawno pisałem, że scenicem rx4 jeździ mi się lepiej a teraz mogę jedynie napisać, że jeździ się ale tylko i wyłącznie taniej. Dlatego też następcą będzie X5 E70 3.0 benzyna którą zagazuje i będę jeździł latami. w zasadzie w tym zakresie cenowym i gabarytowym bmw nie ma konkurentów: 1. Hyudaie i kie może i ładne z zewnątrz (te nowsze) ale bliższy kontakt ujawnia azjatycie tworzywa. 2. koleos francuski koreaniec z gównianym silnikiem i rdzewiejąca karoserią. 3. tiguan niby całkiem łady ale ... to vw 4. opel antara - paliwożerny diesel i korozja. \ 5. Chevrolet captiva to samo co wyżej ale jeszcze gorzej. Także jeśli ktoś szuka solidnego suva to X3 mogę polecić po prawie roku użytkowania doszedłem do tych wniosków dopiero niedawno gdy jechałem sobie prawie nową kią sportage w której aż wiało tandetą wewnątrz. BMW ma wnętrze stonowane, takie ascetyczne proste w formie bez wodotrysków niektórym to pasuje innym nie, ale chyba lepiej mieć coś trwałego i prostego w formie niż wyślizgane plastiki.
  5. Koledzy zyskam coś na jakości dźwięku i konfiguracji parametrów dźwięku gdy w moim x3 e83 zmienię radio buisness cd http://asset2.cbsistatic.com/cnwk.1d/sc/31454440-2-300-DT1.gif na buisness navigation? https://i.ytimg.com/vi/VFWqcLWdKHk/maxresdefault.jpg Z góry dzięki za wypowiedzi. Niestety żadne inne oprócz wersji z navi (kosmos cenowy i kłopotliwy montaż) nie wejdzie w tą wnękę. Chciałem jakiegoś profesjonala przypasować od innego modelu BMW ale bez rzeźby się nie obędzie.
  6. reasumując, jeśli chciałbym kupić polifta i wolałbym nie mieć zawieszenia pneumatycznego to po prostu takowe auto nie istnieje?
  7. Dziękuję, to mi uzmysłowiło, że oprócz wydechu muszę jeszcze ściągnąć wał napędowy ale i tam mnie to nie odstrasza. Na wiosnę się tym zajmę jeśli do tej pory auta nie sprzedam.
  8. A jak potencjalnemu kupcowi mowie, ze to jest glowny powod sprzedazy to nikt mi nie wierzy.
  9. Witajcie Chciałem zdjąć zbiornik paliwa w celu jego wypłukania (czyściłem ostatnio zbiornik z meganki i syfu cała masa) a że wtryski mam dobre to chcę zabezpieczyć się przed ich zniszczeniem myciem zbiornika od wewnątrz. Po zdjęciu spodnich osłon i pasów zbiornik powinien teoretycznie wyjść, ale może jest coś czego jeszcze nie wiem. Z góry dzięki za wszelkie informacje w tym zakresie.
  10. ale ruda tam może być, widziałem rozbite x3 listwy nie byłoo i były zaczątki rudej a to było auto z 2007r więc tym bardziej w starszym może coś znajdę. Czy odciągając próg od nadwozia nie uszkodzę jego spinek (tych białych?), lub też samego progu?
  11. Witajcie Jako, że jeszcze mam bmw i w zimę użytkuję będę planował na wiosnę zdemontować plastiki z progów aby wymyć cały syf który się pewnie tam gromadzi (nie znam auta z osłonami progów z tworzywa pod którymi nie gromadziłby się syf) Demontował je ktoś z Was? Wolałbym ściągnąć z samych progów a resztę sobie przepłuczę. Z góry dzięki za porady.
  12. 'jest opcja zmiany na zwykłe? Różni się tylko amorkami czy jeszcze czymś?
  13. x3bmw

    Tłoki do 3.0i

    Dzięki kolego Kruk. Wstępnie udało się zmieścić z remontem całego silnika (dostarczamy rozebrany silnik i taki też odbieramy) obróbka, wału, panewki, obróbka cylindrów, pierścienie oraz tłoki w cenie 3500zł. Ale to wstępnie. Nie ma tragedii.
  14. x3bmw

    Tłoki do 3.0i

    Witajcie Orientuje się jaki może być koszt tłoków nadwymiar do x5 e53 3.0i?
  15. wyjmij i wyślij do chłopaków z okolic częstochowy, reklamują się na allegro. Ja z ich usług jestem zadowolony.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.