Skocz do zawartości

lolek2001

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530D TOURING 2001

Osiągnięcia lolek2001

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dobra. Już mam chyba przyczynę :) Tą część będę musiał kupić i zamienić. Bo.........wczoraj znów mi cały płyn ze zbiorniczka wyparował i zauważyłem jak mi przez tą śrubkę w tym EGR po prostu sika jak z węża :) Mówię sobie - dokręcę tą śrubkę :) Ja ją ruszyłem a okazało się że gwint został w środku a czapeczka w ręku :) Jeśli chodzi o tą część - to co teraz polecacie z allegro?
  2. Oki. Czyli najlepiej sobie wymienić coś takiego:? http://allegro.pl/termostat-agr-egr-bmw-e-39-e46-e60-e90-x3-x5-behr-i5801130918.html
  3. O ja pierniczę :) Już myślałem że się obejdzie - dokręceniem śrubki i przeczytaniem że są mrozy i auta nie dogrzewają kabiny przy większych prędkościach :) A tu nici :) Test 7 - też sobie muszę poczytać :)
  4. W korku lub jeździe po mieście jest ok temperatura. Ale gdy wypadnę na trasę to czuć że temperatura w aucie też spada. I na wskaźniku od temperatury silnika też spada. Czy tą śrubkę plastikową dokręcić? Czy zostawić tak jak jest? Dla bezpieczeństwa.
  5. Na ciepłym silniku dolewałem. 2 dni temu. Bo jakoś tak zauważyłem że przy jeździe na trasie zaczęło mi być chłodniej w aucie. Choć ustawione jest 25oC :)
  6. Witam. 2 dni temu dolałem sobie płynu chłodniczego do pojemniczka wyrównawczego. I dziś stałem w korku i autko się ostro nagrzało :) Po skończeniu jazdy na parkingu zauważyłem parę wylatującą z pod maski. Po otwarciu maski zauważyłem że pod ciśnieniem wylatuje mi płyn chłodniczy z pod tej plastikowej czarnej zaślepki. To można dokręcić? To jest jakiś zawór bezpieczeństwa? Myślę że za dużo dolałem płynu i pod wpływem gorąca musiało szukać drogi ucieczki. Chodzi o tą czarną zaślepkę z krzyżykiem. http://fotowrzut.pl/GN7PU3MEOL
  7. I jak Panowie? Nikt się na tym nie zna? Chodzi mi najbardziej o tą trzecią pozycję: -6. Czy tak powinno być?
  8. Witam. Znajomy wczoraj podpiął mnie pod komputer. Zastawialiśmy się czy ten wynik ze zdjęcia jest pozytywny czy jednak coś jest nie dobrze. Proszę o jakieś wypowiedzi Dziękuję zdjęcie: http://fotowrzut.pl/BLE3F51RUK
  9. Niom :) Ale kabli nie chciało mi się szukać w piwnicy. :) Najważniejsze że się udało i można :)
  10. Ja wsadziłem aku prze przednie siedzenia i przeszedłem z nim do tyłu :) Ciężkie to bydle. I podłączyłem i otworzyłem drzwi :) Ale ten myk z kluczykiem - to bym sie nie domyślił :) pozdro
  11. Dobra. Można zamknąć temat :) Na innym jakimś forum przeczytałem takie coś: Ja dziś sprawdziłem bez aku i tak jak kolega napisał trzeba troszke mocniej przekręcić kluczyk i gotowe, z tym że u mnie otworzyły się drzwi tylko od strony kierowcy Więc da się dostać. Tylko trochę mocniej trzeba przekręcić - bez bania się. Uffffff :) Dziękuję - sobie :)
  12. Witam. Mój błąd. Mam kombi. I dziś wyjąłem akumulator by podładować na zimę. I wtopa. Drzwi kierowcy nie otwierają się z kluczyka - chyba zamek elektryczny. W tylnej klapie nie mam kluczyka - tu tez się otwiera elektrycznie. Maska zamknięta. Pomocy. Co zrobić by się dostać do auta? Tylko bez żartów o wybijaniu szyby. Gdy się już dostanę do środka to jakoś przejdę z aku do bagażnika i może podepnę. Echhh. Czekam na jakieś propozycje i z góry dziękuję.
  13. lolek2001

    regeneracja reflektorów

    Wiesz. Auto ponoć z 2001r. Czytałem gdzieś że później stosowano jakiś twardy klej. Mi się udało. Autko stało na słońcu i zabrałem lampę do domu i pomalu, pomalu z nożykiem udawało mi się. Ale ten sylicon też mocno trzymał. Bałem się by nie połamać sobie klosza. A co do odbłyśników. Tam też są te regulatory. Nie wiem jak wyciągnąć te cięgiełka. Na tych białych kostkach są takie nacięcia więc chyba trzeba trochę je odgiąć by wyszarpnąć. Hmmm. I dzięki za info :)
  14. lolek2001

    regeneracja reflektorów

    Witam. Idzie jesień i zabrałem się za prawe światło bo ledwo świeciło. Udało mi się je rozkleić. Ale by dostać się do tego czarnego już odbłyśnika cuś trzeba jeszcze odkręcić. Ale za chiny nie wiem co. Tyle tego. Przesyłam linki do zdjęć. Może ktoś mi jakoś pomoże - nakreśli co mam odkręcić by wyjąć te odbłyśniki. Z góry dziekuję. http://fotozrzut.pl/zdjecia/c08e01e9d2.jpg http://fotozrzut.pl/zdjecia/97d913cfeb.jpg http://fotozrzut.pl/zdjecia/7672dd4e8e.jpg Rozkleiłem i nie wiem jak się bardziej dostać. A nie chcę odkręcić czegoś czego nie trzeba :)
  15. Witam. Mam taki telefon jak na obrazkach: http://fotozrzut.pl/zdjecia/10e962dc52.jpg http://fotozrzut.pl/zdjecia/79e5e5d9c4.jpg i autko mam dopiero od 3 tygodni. Czy jest możliwość jakaś by to coś jakoś połączyć z moim normalnym telefonem komórkowym? Jestem w tych sprawach laikiem. Nie chce mieć oddzielnego numeru telefonu w aucie. Chcę by wszystko działało na moim numerze. Może podam jeszcze mój VIN: WBADP81040GV51014 Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.