Skocz do zawartości

tomo1501

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 318i 1999

Osiągnięcia tomo1501

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Odświeżam temat. Finalnie zdecydowałem się jednak na blisteiny. Moje obecne były totalnie wykończone, po demontażu w ogolę nie odbijały :) Mam do was tylko małe pytanko. Wziąłem się sam za wymianę amorków. Tył banalnie prosty 15-20 min i zrobione. Z przodem się trochę pobawiłem ale się udało. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz. Prawa strona wahacza, odgięła mi się dość solidnie i bez problemu mogłem ściągnąć amortyzator. Z lewą stroną miałem trochę trudniej, ponieważ wahacz nie chciał się opuścić do takiego samego poziomu jak z prawej strony i miałem trochę problemy z wydobyciem amora. To jest normalne, że miałem DOŚĆ sporą różnice między lewą a prawą stroną?
  2. Nikt tutaj nie mówi o ASO. Trzeba zrobić w miarę tanio, a dobrze. Jak bym miał jechać do ASO to bym nie szukał porad na forum :P
  3. U 45%, ale na dodatek opony wyząbkowane... także raczej i tak jestem zmuszony wymienić. Na tyle mam za dużą różnicę także leci komplet... A co powiedzie o firmie KYB ? Dużo mechaników poleca. Wiadomo że Sachs to niemiecka firma, ale ta KYB to niby japoniec z najwyższej półki.
  4. Przy przyczepności 45 (oba na przodzie) i 45, 65 na tyle wymieniać od razu 4 ? Czy nie jest to jakiś tragiczny wynik i polata jeszcze trochę na tych ?
  5. Sachsa jak i Blisteina komplet tył+przód z osłonami i odbojniami znalazłem za 800. Kwestia czy jest sens oszczędzać te 100-200 zł i kupować coś z niższej półki. Czy np. przy mojej normalnej jeździe w zupełności wystarczy coś tańszego, a te 100-200 zł wydać na wymianę w warsztacie (100 zł za jedną stronę sobie życzą jeżeli chodzi o przód :? Z tyłu jak sytuacja wygląda ? Dużo jest gimnastykowania ?).
  6. Zawieszenie mam standardowe nic nie było zmieniane. Całość stoi na 225/45/17. Samochód służy mi do normalnej jazdy, także jakieś TURBO AMORY nie są mi potrzebne. Moje na chwile obecna na szarpakach wykazały 45... Dlatego szukam jakiegoś średniej klasy zamiennika.
  7. Witam serdecznie, Jestem nowy na pokładzie. Poszukuje amortyzatorów na przód i tył do mojej Buni. Przeszukałem już kilkadziesiąt stron na różnych forach i różni ludzie różnie piszą... Nie chce pakować jakiegoś gówna, żeby za 3 miesiące wymieniać je na nowo. Wstępnie patrzyłem na coś kroju Monroe, KYB, Sachs, Bilstein, jednak ostatecznie nie wiem co wybrać. Najtaniej wypadają te Monroe i ludzie niby sobie je chwalą. Co polecacie ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.