Skocz do zawartości

1kilo

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 328Ci

Osiągnięcia 1kilo

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witaj. Przez internet zgłoś po prostu fakt nabycia pojazdu do odpowiedniego wydziału komunikacji. Nie musisz rejestrować żeby uniknąć nowych kar - pewnie o to Ci chodzi. Pozdrawiam.
  2. U mnie kręci się przez jakiś czas, może minutę albo dwie, nigdy dokładnie nie sprawdzałem. Ale jak posiedzisz chwilę w aucie to będzie słychać kiedy się zatrzymuje. Chyba tak ma być - może jeszcze ktoś się wypowie.
  3. Witam, pewnie chodzi o ten mały wentylatorek w panelu climatronica, który zasysa powietrze z kabiny żeby zbadać jego temperaturę ;) Można go spróbować wyczyścić albo nasmarować, w zależności od tego co wykażą oględziny.
  4. No ogólnie to właśnie coś takiego: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=EL91-EUR-12-2001-E46-BMW-330d&diagId=51_4519 zderzak powinien mieć te listwy (elementy nr 6 i 7 na schemacie) W temacie zamienników się nie wypowiadam, nie miałem z nimi styczności, nie wiem jak będą spasowane.
  5. Najlepiej jakby wypowiedział się ktoś kto już robił takie rzeźby (zderzak coupe do sedana/touringa albo odwrotnie) i powiedział czy to normalne, może one są po prostu innej szerokości. Zresztą błotniki w wersji coupe a touring też są inne, więc pewnie są trochę inaczej wyprofilowane i wizualnie zderzak z innej wersji nadwozia nie będzie pasował na 100%? Doginając go do poszukiwanego kształtu pewnie czujesz czy tam coś pod zderzakiem przeszkadza czy po prostu jest za szeroki... i już będziesz miał odpowiedź. Może zacznij od wymiany zderzaka na poprawną wersję? A co do tego małego problemu - przy kontroli można stracić dowód, o przeglądzie nie wspominam bo wiadomo jak to zwykle wygląda.
  6. Witam, przecież auto masz Touring, a zderzak od Coupe... Ogólnie to musisz się chyba sam dokładnie przyjrzeć co tam może być przykombinowane, Lampy xenon? jeżeli tak to ktoś zmieniał wzmocnienie czołowe; z jednej strony brak spryskiwacza... może jeszcze jakieś inne kwiatki się tam ukrywają. Ewentualnie zderzak nie jest prawidłowo wsunięty na ślizgi boczne? (ale nie mam pojęcia czy coupe pasuje do sedana/touringa) Pozdrawiam.
  7. Z tych, które wymieniłeś to chyba tylko pierwsze będą pasować. Przy okazji wyglądają najlepiej z oryginalnymi reflektorami. W klapę też polecam te, które są najbardziej zbliżone do oryginału.
  8. Ciężko coś konkretnie powiedzieć patrząc na to zdjęcie, ale wygląda raczej normalnie. Najlepiej jakbyś porównał sobie wewnętrzą i zewnątrzną część bieżnika opony - łatwiej byłoby wychwycić różnice w zużyciu. W sumie to nie wiem czy ten ślad po kontakcie z podłożem nie powinien być szerszy, nie masz tam za dużo powietrza? :)
  9. Też miałem raz taki przypadek, łączenie tych elementów jest na takim małym zatrzasku - problem jest taki, że jak pompka jest schowana to dysza nie wejdzie na tyle głęboko żeby się zatrzasnąć. Ja zrobiłem tak - jedna osoba użyła spryskiwacza, pompka wypchnęła swoją końcówke - łapiesz za nią żeby się nie schowała (trzeba trochę siły bo sprężyna w pompce jest dość mocna) i wpinasz dyszę - u mnie minęło już rok od tej "naprawy" i dysza ponownie nie wyleciała. Dla pewności sprawdź ręcznie czy dysza trzyma się pompki w miarę mocno. I jeszcze jedno - jak już będziesz puszczał dyszę to ostrożnie (bo mocna sprężyna itd, można mniej więcej przewidzieć efekt swobodnego puszczenia tego elementu do środka).
  10. Witam. Miałem (w sumie to nadal mam :cry: ) taki sam problem - od prawie roku jeżdżę na takim patencie jak opisałem w tym poście - KLIK
  11. Tak jak widzisz na zrzucie z INPY, masz 4 sondy: 2 regulacyjne (przed katalizatorami) i 2 sprawdzające (za katalizatorami). W R6 są 2 banki po 3 cylindry, a w R4 najwyraźniej 2 banki po 2 cylindry.
  12. Po pierwsze - nie widziałem tego silnika/osprzętu na żywo... więc opieram się tylko na realoem oraz doświadczeniu z silnikami M52TU. Ale jeśli wierzyć realoem tą sondy lambda są dwie, po jednej na każdy katalizator - najprościej będzie jak zajrzysz pod maskę. Przy błędzie sond powinieneś mieć adnotację w stylu bank 1 lub 2 - problem może dotyczyć tylko jednej sondy. Czujniki - przynajmniej w M52TU - są bez przewodów - rada taka sama jak powyżej i będziesz wiedział na 100%, i tak to ten pkt 4 na liście :)
  13. Sondy lambda: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=BV71-EUR-01-2003-E46-BMW-318Ci&diagId=18_0643 Czujniki: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=BV71-EUR-01-2003-E46-BMW-318Ci&diagId=11_3296 Zanim kupisz nowe części spróbuj zrobić podmianę, sprawdź szczelność dolotu, itd. W moim aucie błędy na sondach lambda potrafiły wyskoczyć gdy zamiast zwykłego filtra powietrza była założona wkładka :?
  14. 1kilo

    Lubelskie

    Witam, jak kolega wyżej - poszukuję dobrego i sprawdzonego lakiernika, Lublin i okolice. Nikt nie przyznaje się w tym temacie, że odświeżał autko? :) Pozdrawiam.
  15. Witam, ten metalowy element z soczewką jest przymocowany do reszty wkładu za pomocą 4 śrubek - skoro odkręciłeś 3 to jeszcze jedna została? Osłona soczewki o której mówisz trzyma się za pomocą dwóch zaczepów/haczyków. Musisz je lekko odgiąć, ja robiłem to cienkim śrubokrętem, wkładając go od tyłu reflektora (otwór po żarniku). Niedawno przekładałem środki lamp, więc jakby coś to służę pomocą :) Mogę porobić fotki tych elementów, żeby lepiej zobrazować o co chodzi jak dalej będą kłopoty. Pozdrawiam. Edit: tak czytam drugi raz... problem jest z wyjęciem soczewki czy całego wkładu z obudowy lampy? Bo chyba nie o tym elemencie napisałem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.