Skocz do zawartości

grzesiek1035

Zarejestrowani
  • Postów

    84
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw 318i se 2006

Osiągnięcia grzesiek1035

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Taylor... Sprawdź położenie walka rozrządu. Poszukaj Inpy zainstaluj, podepnij pod auto. Gwarantuje Tobie że na wlocie i wylocie będziesz miał różnice dwukrotną tak jak to było u mnie. Stąd jest problem ze spalinami. Ja zamówiłem 2czujniki walka rozrządu i czekam mają przyjść do piątku i sprawdzę. U mnie auto też na początku wyskakiwał check engine, nie miało takiego przyspieszenia jak wcześniej. Po sprawdzeniu Inpa pozycja na wlocie i wylocie walka rozrządu jest ponad dwukrotna! Zamieniałem czujniki miejscami, selenoidy.tez i nic. Miałem tak około 2tygodni... Falowanie na biegu jałowym. Nic nie robiłem z autem i przeszło jak ręką odjął. Nie wyskakuje Check Engine auto ma moc. Jednak nadal widać w Inpa różnice położenia wałka rozrządu. I ledwo auto przeszło testy spalin.
  2. Taylor jak masz dostęp do Inpy wrzuć screena odnośnie Camshaft adaptation: Na input I output. Ciekawy jestem jaką masz różnice między nimi. Jeżeli jest bardzo duża może oznaczać czujniki wałka rozrządu. Pisałeś wcześniej że wymieniłeś oba czujniki, oba oryginały? Daj znać jak rozwiążesz sprawę.
  3. Jak mechanik wymieniał rozrząd to sprawdzał stan kół Vanosów na wlocie i wylocie? poczytaj tutaj: https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2014/SB-10045283-5967.pdf i rzuć okiem na to: https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1506674
  4. Taylor! Czy wymienialeś napinacz rozrządu? Jeżeli nie to możesz go odkrecic, wyczyścic i sprawdzic. Mój napinacz oryginalny po scisnieciu palcami i puszczeniu wracał do pozycji wyjsciowej dopiero po 2-3sek, ale wtedy nie mialem jeszcze żadnego błędu. Jeżeli chodzi o Twój problem: rozrząd wymienileś, ja bym sie skłonił ku wymienieniu wszystkich o-ringów na czujnikach położenia wałka rozrządu i wyczyszczeniu selenoidów- obu i sprawdzenia w nich również stanu uszczelek. Ja zakupiłem zestaw kół Vanosów ale leżą poki co nie załozone bo błąd zniknąl po tym jak wykręciłem czujniki, obrociłem uszczelki na nich i nie dopiąlem wtyczki. Spróbowałem uruchomić auto, po ok 6 sek ciężko bo cięzko auto sie uruchomilo, zgasiłem je i wpiąłem wtyczke od czujnika wałka rozrządu. Od tego czasu problemu nie ma. Wiec nie wiem tak naprawde co pomoglo. Może byc tez tak, że to efekt placebo i faktycznie kolo vanosa sie zawieszalo i byc może za jakis czas wróci problem. Dam znać.
  5. Podejrzewam, ze chodzi o O-Rings czyli uszczelki aby je wymienic. Napisze do niego.. czy ten email info@bimmerprofs jest wystarczajacy czy jest jakis kontakt beposrednio do niego. Dzieki za wskazówki!
  6. Racja, właśnie widzę, że od 320i w góre sa te filtry. Dzieki
  7. Hej, dzięki za podpowiedź, te od selenoidow są wyczyszczone ale są jakieś dodatkowe filtry wymiana pokazana jest tutaj Jednak u mnie nie mogę tego znaleźć
  8. Witam. Czy jesteście w stanie mi powiedzieć gdzie znajdują się filtry Vanosow w moim silniku? Szukam i nie. Mogę znaleźć. http://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp?id=VA52-EUR-10-2006-E90-BMW-318i&mg=11 Chodzi mi o coś takiego jak w poście poniżej https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=900394
  9. Saico Dzięki za podpowiedz. Podpowiadają: a) check the positions of camshafts, using special tools; - użyłem i widać spore odchylenia Camshaft b) replace the rings of the sensor (it can be magnetized – also this obstacle generates extra error messages); Tutaj chodzi o uszczelki sensorów? c) replace the VANOS sensor Jeśli chodzi o czujnik wałka to http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VA52-EUR-10-2006-E90-BMW-318i&diagId=11_3296 Chodzi o nr4? Bo zamieniałem je miejscami żeby sprawdzić czy błąd przejdzie. Jednak pomimo zamiany błąd nadal jest ten sam. Link podany wyżej jest bardzo wartościowy i z sensem napisany. Jednak dlaczego błąd nie przeszedł na drugi czujnik? Chyba że są jeszcze jakieś czujniki? Bo jedyne co robilem to za zamiana obu czujników nr 4 z linka oraz zamiana elektrozawór miejscami.
  10. Kurczę juz sam nie wiem czego sie złapać... Czy wymieniać całego Vanosa i czy to coś pomoże :/
  11. https://nfhost.me/image/L0VBq https://nfhost.me/image/L0stS https://nfhost.me/image/L0CKV https://nfhost.me/image/L0gVe https://nfhost.me/image/L0Bzm Na podstawie tych danych jestescie w stanie mi cokolwiek podpowiedziec o pozycji?
  12. https://nfhost.me/image/L0VBq https://nfhost.me/image/L0stS https://nfhost.me/image/L0CKV https://nfhost.me/image/L0gVe https://nfhost.me/image/L0Bzm Na podstawie tych danych jestescie w stanie mi cokolwiek podpowiedziec o pozycji?
  13. Dzieki za podpowiedzi! Zainstalowalem INPA, jednak nie mam opcji zeby podejrzec Vanos. Pokazuje mi temperature, obroty, sensory tlenu itp. jednak nie mam ustawien Vanosa Dzięki! W Rheingold mam: Setpoint position of Vanos Inlet: 0.0* crankshaft angle Actual position of Vanos intake: 120* crankshaft angle Po zeskanowaniu Rheingoldem: 2A83: - incorrect Oil Level - sprawdzone poziom oleju dobry, - Y6275 Vanos Selenoid Valve faulty- sprawdzone poprzez zamianę selenoidow miejscami. Błąd badał pozostaje na inlet. -Vanos Unit for Intake Camshaft Defective- niesprawdzone. Chodzi tutaj o nr. 5? Ze zdjęcia powyżej Edit. jak wytłumaczyc ze auto jezdzilo przez 2 dni po wymianie rozrzadu bezbłednie, z pełną mocą i przyspieszeniem?
  14. Check engine zgasł po odpaleniu sam z siebie. Ale auto dalej muli i jest błąd 2A83: NIEPRAWIDŁOWE POLOŻENIE KOŃCOWE WAŁKA ROZRZĄDU PO STRONIE WLOTOWEJ. Macie jakieś pomysły? Zamieniem czujniki Wlotu i Wylotu walka rozrzadu i usunąłem błędy. Pojezdzę i zobacze. Podejrzewam, że problem może być z samym Vanosem: http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=VA52-EUR-10-2006-E90-BMW-318i&diagId=11_3189 NR. 4 i 5, myślę nad zamówieniem częsci tylko teraz pytanie czy kupić tylko jeden nr 5- Wlot czy oba nr 4 i 5 Nie wiem tak naprawdę gdzie jeszcze moze byc przyczyna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.