Skocz do zawartości

Shodan

Zarejestrowani
  • Postów

    156
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    318IS M44
  • Lokalizacja
    Chorley (UK)

Osiągnięcia Shodan

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Dziekuje za sugestie :cool2: moja byla po prostu zbyt czysta zeby ja odkrecac - popryskalem, ptrzetarlem szmatka i gotowe :)
  2. Te sa bardzo ladne. Podoba mi sie ten wzor i sam o nich myslalem
  3. Nie mialem najmniejszego powodu zeby ja odkrecac. A zamiast narzekac i negatywnie komentowac czyjas prace kolego - moglbys albo zrobic to sam, albo powstrzymac sie od komentarzy. Ale to forum po raz kolejny udowadnia ze latwiej po prostu skomentowac czyjas prace samemu nie robiac nic. Pozdrawiam
  4. czyscilem przepustnice a potem krokowy czyli dokladnie tak jak to opisalem w swoim poscie. Ze zdjeciami. Bardziej dobitnie nie dalo sie tego opisac kolego.
  5. Shodan

    318iS osłona pod silnikiem?

    U mnie tez jest oslona. Moje auto to coupe m-pakiet jak u kolegi powyzej.
  6. Czasami mam wrazenie ze to forum potrafi do wszystkiego zniechecic.@ czestek1 - czy ty wogole jezdziles na 17 calowych felgach? Bo czytajac twoje wypowiedzi to nie wiem czy mam sie smiac czy plakac. A przeciez jesli chodzi o 17 to nie taki diabel straszny. Po pierwsze - potrzebne sa dobre opony najlepier w rozmiarze 225/45. Jesli chodzi o komfort to wbrew pozorom moze sie nawet poprawic - szersze gumy lepiej amortyzuja drobne szczeliny i dziury, ale z drugiej strony koleiny sa bardziej wyczuwalne to fakt. Co do spalania to mi wlasciwie sie zmniejszylo. I nie piszcie tylko ze mi sie tak wydaje bo dokladnie obliczam swoje spalanie (link ponizej). Jak kupilem auto to jezdzilem na 16 205/55 Goodyear F1 gsd-3 I auto prowadzilo sie super, szybciej sie zbieralo, ale komfort byl do bani i byly glosne. Teraz mam 17 225/45 Conti sport contact2 (przod 215/45) i jaka roznica - komfort jak juz powiedzialem czasem lepszy zcasem gorszy - zalezy od nawierzchni. Wg mnie super. Co do wypowiedzi jakiegos tam pana fizyka - opory toczenia zaleza nie tylko od szerokosci opony ale tez od materialu z jakiego jest zrobiona oraz cisnienia, a takze od wagi kola. Im wieksze felgi (a co za tym idzie ciezsze) tym przyspieszenie gorsze, bo wieksze felgi potrzebuja wiecej energii aby sie "rozkrecily" ale z drugiej strony im wieksze i ciezsze kola tym mniej energii potrzeba aby dana predkosc utrzymac. Co za tym idzie - na trasie ze stala predkoscia im wieksze kola tym mniej bedzie palic auto. Wplyw ma tez to ze przy wiekszym rozmiarze kol z oponami zmienia sie koncowe przelozenie napedu. Wiec przy wiekszych kolach przy np 120km/h bedziemy mieli nizsze obroty. Jezdzac po miescie oczywiscie pogorsza sie i osiagi i spalanie. Tak wiec zmiana kol na wieksze ma swoje dobre i zle strony. Choc przy zmianie z 16 na 17 roznice nie sa jakies drastyczne. Dla mnie najwazniejsze jest to ze auto zyskuje na wygladzie. Co do felg z pierwszego linka - model fajny ale opony sie rzeczywiscie nie nadaja. Lepiej odlozyc troche pieniedzy, zaczekac do wiosny i kupic cos w lepszym stanie z innymi oponami. Pozdro
  7. Shodan

    325i jakie sprężyny?

    Polecam sprezyny Eibach Sportline. Ja zamawialem ze strony producenta. Obnizaja przod 45-50mm tyl 35mm. Jak masz amorki M-technik to bedzie wszystko pasowac. A jak masz zwykle - to chyba jednak warto zalozyc jakies o krotszym skoku.
  8. Witam Sprawa moze banalna, ale jest to czeste remedium na nierowna prace silnika M44, wibracje i falujace obroty. Zajmuje 15 minut. 1. Zdejmujemy gume laczaca przeplywomierz z przepustnica (2 obejmy) 2. Tak wygladaja przepustnice - pierwsza otwiera sie gorna, po mocniejszym dodaniu gazu - dolna. http://img5.imageshack.us/img5/580/dsc03326w.jpg 3. Do czyszczenia uzylem srodka do czyszczenia hamulcow, a nastepnie wd40. Nada sie tez np. benzyna ekstrakcyjna. 4. Odkrecamy krokowy (Torx t30) i uwazamy zeby nie uszkodzic zielonej uszczelki. http://img208.imageshack.us/img208/5407/dsc03327r.jpg 5. Myjemy ruchoma zapadke w srodku, dalem tez wd40 i troche nia poruszalem. http://img62.imageshack.us/img62/3280/dsc03328r.jpg 6 Skrecamy wszystko i gotowe. Mam nadzieje ze pomoze to komus uporac sie z kaprysnym isem.
  9. hah - tutaj masz zagubiony link :oops: :oops: http://www.318ti.org/forum/showthread.php?t=9431 polecam tez inne artykuly z tej stronki
  10. To znaczy, że jeśli chodzi o odmę to wymienić na oryginał? Gdzie jest czujnik położenia przepustnicy? Gdzieś koło krokowca na obrazku? Tak najlepiej kupic odme oryginalna z serwisu - i dokladnie umyc to koleczko zaznaczone na zdjeciu na czerwono, a najlepiej nowe tez zalozyc. Tutaj masz link do tematu ze zdjeciami co i jak trzeba zrobic, wersja anglojezyczna.
  11. Shodan

    318is Temperatura silnika

    Kilka uwag: Originalny termostat jest firmy Behr i taki zawsze proponuje poszukac. Ale co do firmy Vernet - to 3 lata temu wymienilem sobie termostat w swoim 316i (M43) i do tej pory dziala bez zarzutu. Tak wiec i ta firme moge polecic. Niestety do M44 termostat chyba najdrozszy bo z obudowa... co do bialego dymu - nie byla to zwykla kondensacja, tj. woda z ukladu wydechowego?
  12. Shodan

    318ti compact

    Jezeli ci sie podoba ksztalt nadwozia, to mysle ze warto! powodzenia :cool2:
  13. Shodan

    318i zmiana lamp przednich

    ja dokladnie tak zrobilem (biale kierunki juz co prawda byly) a dodatkowo wywalilem te wewnetrzne szkla z reflekterow i teraz wyglada to tak: http://img294.imageshack.us/img294/6531/dsc02437o.jpg
  14. Polecam na poczatek zwalic gume ta co laczy przeplywke i kolektor, i porzadnie przemyc przepustnice. Nastepnie przy okazji mozna wyczyscic krokowy, a takze co jest czesta przyczyna w M44 czyli odma (sklada sie z 2 wezy znajduja sie one z tylu glowicy) - w jedbym z nich plynie plyn chlodzacy :| i z tym ostatnim jest troche roboty ale pomaga. Przy czym polecam kupic oryginal z BMW. Niestety szarpanie na biegu jalowym to czesty przypadek w isach. Ale uwazam ze oba M42 i m44 to super silniki! powodzenia na niebiesko zaznaczony krokowy a na czerwony - recyrkulacja oleju (odma) http://img706.imageshack.us/img706/2268/engineguide.jpg
  15. Shodan

    e36 318is woda w bagarzniku

    Witam Od jakiegoś czasu męczy mnie woda zbierająca się w bagażniku. Jest jej sporo i zbiera się bardzo szybko. Próbowałem sprawdzic którędy woda się dostaje i oblewałem auto wodą z węża i nic, nie mam pojęcia. Lałem na lampy, pod uszczelkę bagażnika itd i NIC. Jakie inne miejsca mam sprawdzic? Chodzi o nadwozie coupe, bez szybra. Shodan
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.