Skocz do zawartości

UlicznyZamiatacz

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E61 535d TOURING M sport 2005

Osiągnięcia UlicznyZamiatacz

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam szanownych kolegów. Mianowicie odblokowałem się MP3 ale chciałbym doposażyć sobie auto w USB. Posiadam moduł Bluetoth z obsługą głosową taki jak na zdj http://s14.postimg.org/amy5s3rqp/20150820_112229.jpg i moje pytanie brzmi czy mogę zamiast tego wstawić MULF2 SVS i co jeszcze potrzebuje do tego modu. Auto E61 535d Msport 2005 rok Pozdrawiam
  2. Witam po długim czasie walki i udręki. Co się okazało Angielscy magicy usunęli kata zamiast DPF. I auto się muliło. Po wycięciu DPF jest moc i jej nawet nie odcina. Temat uważam za zamknięty :)
  3. Po skasowaniu błędów nie ma już ich. Zostały tylko te od świec żarowych.
  4. Jest ktoś w stanie powiedzieć mi który to jest ten sensor? bo na real oem jest ich kilka jak szukam po vin-ie. 7 ost znaków win b900571 oraz teraz jest pytanie czy błąd tej sondy nie jest spowodowany źle usuniętym DPF-em???? Ponieważ auto kopci strasznie podczas jazdy na wysokich obrotach Jest przełom w sprawie :d mianowicie stwierdziłem że muszę przegonić auto po autostradzie no i pomogło :) Próba pierwsza Odcinek autostrady około 10km ledwo co się rozpedzilem do 180km/h i kupa czarnego dymu za mną. Próba druga Odcinek taki sam tym razem osiągnąłem około 220km/h i dym był już bardziej delikatny. Próba trzecia Odcinek drogi dwupasmowej około 30km w jedna stronę. Auto rozpedziło się bez problemu do około 235km/h i dym już był szary. Pod koniec minimalnie puszcza dymek przy zmianie biegu na obrotach około 4,8tys. Teraz zbiera się niesamowicie. Za dwa tygodnie zrobię tak czy tak porządek z DPF i oczywiście zwiększenie mocy ;)
  5. musze DIS-a uruchomić bo INPA jakoś nie pomaga mi. Może tam coś ciekawe znajdę
  6. Wczoraj po odpięciu przepływki wydaje mi się że moc jest lepsza ale jak na 272km to szału nie robi. Widać że puszka była spawana wiec był wycięty. Za 2tyg będę w PL to będę działać. Ale czy to może właśnie powodować że auto nie jedzie?
  7. witam kolegów Posiadam BMW E61 535d Touring z 2005 roku 272KM automat przebieg 155tys mil
  8. witam drogich kolegów Mam problem z moim autem BMW E61 535d Touring 2005 rok 272KM (automat rozumie się samo przez się :) ) Mianowicie auto nie ma takiej mocy jak powinno mieć. Kopci przy wyższych obrotach. DPF usunięty przez poprzedniego właściciela możliwie że nieudolnie, ponieważ widać spaw na "puszce". Dziś byłem na kompie i oto efekty: 1) 4A27 INTELLIGENT BATTERY SENSOR 2) 4203 GLOW CONTROL UNIT 3) 4212 GLOW PLUG CYLINDER 1 ACTIVATION 4) 4222 GLOW PLUG CYLINDER 2 ACTIVATION 5) 4232 GLOW PLUG CYLINDER 3 ACTIVATION 6) 4242 GLOW PLUG CYLINDER 4 ACTIVATION 7) 4252 GLOW PLUG CYLINDER 5 ACTIVATION 8) 4262 GLOW PLUG CYLINDER 6 ACTIVATION 9) 4D00 EXHAUST BACK PRESURE SENSOR 10) 480A PARTICULATE FILTER SYSTEM 11) 481A PARTICULATE FILTER SYSTEM 12) 3FF0 AIR MASS FLOW SENSOR Po skasowaniu błędów zostaje tylko: 1) 4D00 EXHAUST BACK PRESURE SENSOR 2) 480A PARTICULATE FILTER SYSTEM 3) 481A PARTICULATE FILTER SYSTEM Możliwie że błąd od przepływki pojawił się przez odłączenie jej wcześniej lecz nie pamiętam. Dziś ją odpiąłem i zobaczę efekty. Może ktoś doradzi bądź podpowie. Z góry dziękuje i pozdrawiam :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.