Skocz do zawartości

artistman

Zarejestrowani
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F16 BMW X6 xDrive 40d 2016 r.
    R60 MINI Countryman SD ALL4 2016 r.
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia artistman

  1. Posiadam Mini Countryman SD All4 z 2016 r. z prześwitem 14 cm, który niestety nie jest dla mnie wystarczający na śniegu lub w lesie. Chciałbym zwiększyć prześwit o 8 cm i uzyskać efekt zbliżony do Paceman na filmie, który bardzo przypadł mi do gustu: Znalazłem odpowiedni zestaw do podniesienia o 2,5" (6,5 cm), jednak firma jest w USA i zestaw jest przez większość czasu niedostępny: https://m7tuning.com/stage-3-lift-kit-2-1-2-inch-with-22mm-rear-stabilizer-bar-complete-suspension-upgrade-kit/ Tutaj jest jeszcze inny, jednak "niepełny" kit: https://shop.x-raid.de/en/Liftkit-Set-for-the-MINI-Countryman-R60/800110R60 Zmieniając koła, auto podniosłoby się o kolejne 1,5 cm, zatem otrzymałbym w sumie oczekiwane dodatkowe 8 cm i 22 cm prześwitu. Czy możecie mi pomóc w znalezieniu odpowiednich części w Polsce, które mógłbym zakupić, ponieważ kontakt z paroma mechanikami niestety nie przyniósł kompletnie żadnych propozycji z ich strony. Dodatkowo szukam jeszcze orurowania: https://m7tuning.com/bolt-on-bull-bar-kit-available-for-r55-r59-mini-and-r60-countryman/ https://m7tuning.com/r60-lift-kits-overlanding/side-step-bar-kit-r60-mini-countryman/ Czy macie jakieś dobre propozycje? PS. czy możecie mi polecić jakieś dobre forum dla Mini?
  2. Wczoraj byłem na naprawie iso-fixów zgodnie z akcją serwisową. Auto musiało zostać w serwisie na 6 godzin. Ale za to ładnie je umyli i odkurzyli, przy okazji też sprawdzili i zrobili ofertę na wymianę paru części w wysokości ponad 4 tyś zł. Naturalnie nie skorzystam.
  3. Naprawdę terminy w BMW Expert, to jest jakaś masakra. Ja mam termin za 3 tygodnie, ale czekam już od 5 tygodni... Ale nie znam nikogo innego we Wrocławiu, kto jest dobry i godny zaufania - nie chcąc nikogo obrazić. Uważam, że chłopaki z BMW Expert powinni przyjąć nowych expertów!
  4. 6 mm, to nie jest mało. Nowe opony mają 7-10 mm. Ważna jest tutaj data produkcji. Opony nie powinny być starsze niż 6 lat, później mieszanka gumowa może być za twarda i pękać. Ja kupuję przeważnie opony używane za mniej niż połowę ceny, ale tylko jak nie były naprawiane.
  5. artistman

    Fotele a ból pleców

    Czy można fotele sportowe doposażyć o podparcie lędźwiowe? Nas też bolą plecy w X3, chociaż w innych autach nie mieliśmy z tym problemów. Fotel powinien być i bez podparcia wygodny, a jak widać, nie jest.
  6. Niekoniecznie. Jak się nie mylę, to Pearlpoint jest standardową tapicerką przy M pakiecie. Za to prawie wszystkie X3 F25 w Niemczech mają pełną skórę. Ogólnie ta kombinacja prezentuje się dobrze. Polecam.
  7. Tak, boki ze skóry, reszta z materiału. Ja taką mam. Niestety ten materiał też jakoś nie oddycha i się bardzo pocę, tak jakby to była skóra.
  8. Jeździłem zarówno 184 KM jak i 190 KM wersją. Wersja poliftingowa jest znacznie żwawsza, dlatego dziwi mnie, że w Twoim przypadku jest dokładnie odwrotnie. Czy nowe auto też jest zchipowane? Myślę, że to jest przyczyną.
  9. F25 30d 258 KM z 2012 r. 9-10 l w mieście, 8-9 l w trasie.
  10. Witajcie! Dopiero chcę zacząć przygodę z kodowaniem dla własnego użytku. Dobrze znam się na komputerach (HW + SW) i nawet trochę na programowaniu, także powinienem ogarnąć temat. Potrzebuję tylko czasu, żeby poczytać. Posiadam X3 F25 i szukam interfejsu, który by mnie nie ograniczał. Z tego, co zdążyłem szybko przeczytać, to potrzebuję kabel E-net. Dlaczego nie funkcjonuje USB? Myślałem o OSBLink SX, ale ten kabel posiada interfejs OBD II - USB. Czy możecie mi polecić jakiś dobry kabel, z którym jest najmniej problemów. Kto sprzedaje takie kable na forum?
  11. Audi jest niezłe, ale jak się nie mylę, to SQ5 ma emulator dźwięku, dlatego tak brzmi. Do tej pory jeździłem Audi, teraz przesiadłem się na BMW i jak na razie nie żałuję. Ale jestem przekonany, że 35d i SQ5 są bardzo dobrymi samochodami i wybór jednego czy drugiego będzie bardzo dobrym wyborem.
  12. Wyobraźcie sobie, że po dwóch latach (!) poszukiwania, udało mi się kupić moje wymarzone X3. Auto jest w kolorze białym, w M-pakiecie, silnik 30d, dach panoramiczny, kamera cofania, itd. Wyposażenie jest naprawdę niezłe (około 80 tyś zł), nie ma tylko Head-Up, ale mogę bez tego żyć. Do tego samochód jest z polskiego salonu, bezwypadkowy i w świetnym stanie - nic nie było lakierowane i wnętrze też jest w stanie idealnym. Teraz szukam tylko pretekstu, żeby gdzieś jechać. Frajda z jazdy jest niesamowita i to brzmienie silnika. Nawet mój dwu-letni synek woła "silnik" jak daję gazu. Tego nie mówił w naszym Audi. :lol: W przyszłym tygodniu planuję umówić się z tunerem, wgrać wszystkie aktualizacje i podnieść moc do około 310 KM. Ale teraz siedzę i szukam jakiś ładnych czarnych felg 19" i zastanawiam się nad dobrym alarmem (GPS+GSM+kamera). Ubezpieczenie mam, ale nie chciałbym musieć przechodzić ten etap szukania po raz kolejny.
  13. Ja polecam Motul 8100 X-Clean+ 5W30. Do 30d wchodzi dokładnie 6,5 l. Ja wymieniam olej co 12-15 tyś km.
  14. Do tej pory w każdym moim samochodzie wymieniałem klocki co 60-80 tyś km. Widzę, że w X3er nie wytrzymają nawet połowy tego czasu. Realny interwał to 25-35 tyś km.
  15. Ja bym brał 35d. Jeżdżę teraz 30d, ale przez parę dni miałem okazję pojeździć 35d i to auto wymiata - czuć różnicę do 30d. Przy spokojnej jeździe nie pali tak dużo (8-9 l), ale jak się wciśnie, to bierze nie mało, ale za to ma niesamowite przyspieszenie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.