Skocz do zawartości

roger11

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318ti 1.8 140KM LPG 1994r.
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia roger11

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam , borykam sie z problemem wysokiej temperatury na zegarach , orientuje sie ktoś z czego idzie temperatura w wartosciach hexadecymalnych w tescie zegarów , z czujnika temoeratury do ecu czy na licznik , mam dziwne wartosci tempoeratura w inpie jest w normie w okolicy 95 stopni a na zegarach mam wskazówke przed czerwonym polem a w tescie zegarow temp utrzymuje sie jako wartosc 1A co chyba w przeliczeniu to jakies 26 stopni co jest raczej mało mozliwe czy mam racje czy jakoś zle rozumuje?
  2. Tak jak pisałem sprawdzałem rezystancje czujnika na zegary i wychodziła poprawna, wiec czujnik wydaje sie być sprawny.
  3. Witam , mam problem a mianowicie zegary pokazuja mi za wysoką temperature, po rozgrzaniu wskazówka zatrzymuje sie miedzy przed ostatnia kreska a czerownym polem ale na nie nie wchodzi , temperatura sprawdzona na kompie i jest w normie , mierzylem rezystancje czujnika temperatury na zegary i rownież jest sprawny, test zegarów wychodzi normalnie, spotkał sie ktoś kiedys z takim uszkodzeniem zegarów ? Można jakoś to sprawdzić czy tylko podmianka zegarów, jakies propozycje ? Pozdrawiam
  4. Sprawdziłem osobiście kompem i drugi warsztat miał racje , temperatura na kompie w normie , sprawdziłem rezystancje czujnika temp i również jest ok , w takim razie prawdopodobnie wina leży w zegarach a konkretniej we wskazniku temperatury, warto coś tam sprawdzić w srodku czy odrazu lepiej wyeminic całe zegary lub samą sekwencje odpowiedzialną za temperature ?
  5. Nie mam już siły do tych naszych fachowców. Auto wrociło dzisiaj z drugiego warsztatu , pierwszy nic nie zrobił , drugi dzisiaj stwierdził że podłączali pod kompa i na kompie temperatura była w normie (o ile wgl. go podłączali) . Gość mówił że to może być problem z zegarami tak jak mówisz aczkolwiek test zegarów wychodzi normalnie hmm w weekend sam sprawdze jaka temperature rzeczywiscie pokazuje komputer jak go podłącze. Dziwi mnie też , ze nie odczuwam załączającego się wisko bo z tego co czytałem to powinno dawać mocno powietrzem jak jest nagrzany a ono kreci sie normalnie, kupiłem drugie nowe na podmianke ale jest to samo.
  6. UP. Termostat nowy sprawdzony i 100% jest wszystko poprawnie odpowietrzone w takim razie podejrzenie pada na wiskoze lub pompe wody , sprawdzałem wiskoze i wiatrak sie kreci ale można go normalnie zatrzymać nawet jak auto jest super nagrzane, jest jeszcze jakiś sposób żeby to sprawdzić ?
  7. Witam Panów , w weekend wymieniłem termostat w aucie i mam problem natury chyba odpowietrzenia ale już sam nie wiem. Przed wymiana wskazówka stała pionowo ale termostat był uszkodzony w pozycji otwartej, nie było grzania i w zime nie dogrzewał, stwierdziłem że sobie wymienie przed zimą. Teraz po wymianie auto szybciej sie nagrzewa jest grzanie ale wskazówka idzie w strone przegrzewania i zostaje praktycznie na przedostatniej kresce , tej przed czerwonym polem ale nie wchodzi na nie. Już dwa dni sie mecze z odpowietrzeniem i nadal lipa, sam już nie wiem czy to problem zapowietrzonego układu czy czegoś innego , doradzcie coś, jakieś sugestie mile widziane. Pozdrawiam :8)
  8. Nie ma zadnych bledow, chyba nie ma mozliwosci sprawdzenia czujnika walka w inpie przynajmniej w mojej wersji silnikowej.
  9. Przeplywomierz tez raczej sprawny podmieniany na inny. Jedynymi czujnikami ktorych nie sprawdzalem ze wzgledu na trudniejszy dostep sa czujnik polozenia walka i walu, moga one dawac takie objawy ?
  10. Witam, mam problem ze swoją beatą, może będziecie się orientować co może szwankować, mianowicie od niedawna mam problem z gaśnięciem auta w korku i dziwnymi szarpnieciami podczas jazdy. Generalnie na jałowym występuje od czasu do czasu dziwny gwałtowny spadek obrotów, auto pracuje sobie równo po czym nagle jest gwałtowny spadek obrotów nastepnie obroty wracają na własciwy poziom lub jeśli spadną za nisko auto gaśnie. Czuć to rownież podczas jazdy, bez znaczenia czy podczas przyspieszania czy równomiernej jazdy co jakiś czas wystepuje dziwne szarpniecie coś jak przy wypadnieciu zapłonu. Ostatnio wymienione świece, podmieniałem również cewke z przewodam, sonde sprawdzałem w inpie niby oscyluje prawidłowo. Help me :) Pozdrawiam :)
  11. Tylko na jałowym czuć telepanie budą i wypadanie zapłonu.
  12. Słuszna uwaga kolego :D poprawione :D Wracając do tematu to nie sądzę bo świece zostały po prostu wymienione i mam je cały czas a nowe przewody tylko podmieniłem, nie było żadnej poprawy wiec nie było sensu wciągać się w koszta. Obecnie jestem na etapie sprawdzania odmy , ma przyjsc nowa w poniedziałek, ewentualnie odepne lambde jak bede miał warunki wejsc pod auto ale z tego co widziałem w inpie to oscyluje , jak to nie pomoże to nie mam już pomysłów.
  13. Witam , od jakiegos czasu mam problem z wypadaniem zapłonu na gazie na benzynie raczej jest OK. Może ktoś może coś doradzić podpowiedzieć. Sprawdziłem podmieniając już przewody zapłonowe, cewke, świece, regenerowałem Valteki i kalibrowałem myślałem że pomoże ale niestety, jakieś pomysły ? Pozdrawiam
  14. Witam , czy znajdzie sie ktoś pomocny aby zdiagnozowac moją nowo zakupiona bmke 318ti 1.8 140km 1994r ? W razie czego posiadam kabel diagnostyczny do tego auta ? Najlepiej okolice Warszawa Mokotow. Pozdrawiam i liczę na pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.