Skocz do zawartości

adrian1985

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adrian1985

  • Urodziny 24.07.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 330d 2001
  • Lokalizacja
    Gorzów Wlkp.
  • Zawód
    MON

Osiągnięcia adrian1985

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam dziekuje bardzo za odpowiedzi ostatnio znalazlem troche czasu dla bmw podlaczylem komputer na rozgrzanym silniku (zaznaczam ze ten problem nie4 istnieje na chlodnym motorze dopiero jak sie porzadnie rozgrzeje zaczynaja sie symptomy trzaskow szarpania jazda ze stala predkoscia lub gwaltownie przyspieszajac oczywiscie po kazdym szarpnieciu chmura czarnego dymu z wydechu.. zamieszczam zdjecia z kompa oraz film z jazdy zrobiony dzisiaj:) W piatek urlop i zabieram sie za to auto jesli nie dam rady bede szukac fachowca za wszelkie podpowiedzi bede wdzieczny Pzdr Adrian link do filmiku :)
  2. Witam wszystkich Jestem posioadaczem BMW 330d e46 z 2001r silnik m57 :8) Jakies 2 miesiace temu pekl mi przewód chłodnicy powietrza (DCB010TT).http://imageshack.com/a/img922/2268/9x9ulq.jpg Jakis czas syczalo spod maski podczas przyspieszania nie wiedzialem o co chodzi ale po dwoch dniach znalazlem dziure i tymczasowo dosztukowalem inna rure ale wlasnie ta dosztukowana po 50 km ulegla jeszcze wiekszemu rozdarciu http://imageshack.com/a/img923/7389/t3DE1d.jpg Wracalem do domu kompletnie bez mocy kopcenie na czarno i brak sil podjechac pod gore ale dojechalem na drugi dzien odebralem orginalny przewod i po zamontowaniu auto odzyskalo moc.Po przejechaniu okolo 40 km przy pryzspieszaniu uslyszalem jakies trzaski z silnika i szarpniecia odpuszczanie gazu natychmiast to przerywa.Odglos wydobywajacy sie z silnika nastepuje gdy auto jest rozgrzane przy jezdzie ze stala predkoscia gwaltownym przyspieszaniu za kazdym razem odpuszczenie gazu i delikatniejsze nacisniecie pedalu powoduje znikniecie objawow i po chwili znowu obroty zafaluja slychac trzaski i delikatne szarpniecia (dzwiek spod maski taki jak by blacha w cos uderzala) Zdaje sobie sprawe ze moglem cos powaznie uszkodzic ale juz nic nie poradze moja wina ze auto meczylem z peknietym przewodem.Wczoraj podlaczylem komuter i wyszly nast wyniki silnik byl zimny okolo 30 stopni. http://imageshack.com/a/img924/5425/HTJZ3B.jpg http://imageshack.com/a/img922/5846/6yKlXT.jpg http://imageshack.com/a/img922/9328/4NPAac.jpg http://imageshack.com/a/img924/2959/sJ2432.jpg http://imageshack.com/a/img924/2773/N40AC2.jpg Zaznacze iz auto gdy jest na wolnych obrotach ma drgania ale na zimnym silniku objawy szarpania trzaskow nie wystepuja dopiero gdy go porzadnie rozgrzeje. Cos sie dzieje ale nie znam sie na tyle aby ocenic co dokladnie im wiecej czytam tym wiecej znakow zapytania typu turbo wtryski ... Auto nie ma spadku mocy dodam ze skrzynia automat pol roku po regeneracji. Jesli ktos mial podobny przypadek prosze o podpowiedz gdzie szukac problemu. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.