Skocz do zawartości

jazda_gazda

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jazda_gazda

  • Urodziny 13.07.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320Xd LCI
    Z3 M52B20TU
  • Zawód
    UR

Osiągnięcia jazda_gazda

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Odkopie trochę temat.... Jak już omawiamy oba silniki to co sądzicie o swapie z M52B20TU na M54B30 ale myślę tu o przekładce słupka, kolektorów, disa, wtryski, bez przepustnicy (zostaje na linkę). Czy ori osprzęt z M52TU jest w stanie ogarnąć osprzęt M54??? Wiem że najprościej będzie przejść na M52B28TU ale chyba lepiej lekko poprawić M54 i zawsze to nieco mocniejsze auto.
  2. Konfigurację profilu mam raczej poprawną ponieważ inne moduły mogłem przekodować poprawnie. A jest możliwe że mam za stary NCS Expert?
  3. Podepnę się pod temat, chciałbym uruchomić kilka funkcji i problem polega na tym że podczas kodowania nie mam żadnego błędu :D Sczytuje z modułu NFRM FSW... zmieniam co potrzeba i wgrywam bez żadnych błędów, ale funkcje nadal nie działają... Co ciekawe w momencie ponownego sczytania wartości wracają do pierwotnych???? Auto to e91 LCI 2010r
  4. Czyli mam rozumieć że nie jestem w stanie tego uruchomić? Dziś podjąłem kolejną próbę i to samo... Po dodaniu FA $540 do CAS, NFRM i KOMBI znowu błędy na CIC DSC i 4x4, a INPA pokazała coś takiego: DME/DDE - Błąd 4C3C VGSG - Błąd 55C3 Poza tym nie działa tempomat pomimo tego że w DIS-ie widziałem sygnały z wszystkich przycisków tej manetki. Czy ktoś ma jakiś pomysł?... A może jest ktoś z okolic Poznania kto chciałby pomóc?
  5. Odgrzeje trochę temat... Jaka jest kolejność wykonywania czynności, kodujemy przed wymianą czy po wymianie pająka? Podszedłem dzisiaj do tematu i DIS wypluł mi coś takiego podczas próby ustawienia czujnika kąta kierownicy: CAN-FFFF CANSYS: Communication fault - System analysis B6131_87000 DSC - 6DC7 DSC: Steering-angle sensor: Code DSC - - - Faulty currently present - Control module B3450_8P_SG VTG -55C3 VTG:AWD limp-home control activated. No DSC specifed nominal torque. - Massage, limp-home control B2710_55C3 Czy najpierw muszę przekodować przez NCS-a, a potem przez DIS? (czy ta procedura w DIS ustawienia kierownicy to ta sama jak po ruchu kierownicą w skrajne pozycje?) Auto to E91 LCI 2010r Dzięki za pomoc
  6. I o taką informację właśnie mi chodziło :D Dzięki przy okazji sprawdzę to :)
  7. Wybaczcie że "odgrzewam" ale nie znalazłem bardziej pasującego tematu... Mam problem wE91 320xd 2010r z skręcaniem xenonów. W pozycji AUTO lewa lampa ucieka na lewo i reaguje na ruchy kierownicą, natomiast prawa działa dobrze. W momencie jak przełączę na normalne (pokrętło od świateł max w prawo) lewa lampa wraca na właściwą pozycję ale wtedy już nie reguluje. Czy jest opcja ustawienia indywidualnego "zera" dla pozycji lamp?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.