Udało mi się namierzyć wyciek, ale są dwie możliwości: oring pod czarną plastikową końcówką przyłączeniową do bloku, albo uszczelka pod głowicą ( końcówka przyłączeniowa znajduję się w tym samy miejscu co uszczelka pod głowicą i dlatego nie mogę tego zdiagnozować w 100% ). Jak to teraz sprawdzić żeby mieć pewność na 100% ? Dziś na trasie około 15km temperatura pokazywała mi 105 stopni i po chwili spadło do 90 stopni i doszło znowu do 103, 104 stopni i tak się utrzymywało, zajechałem na miejsce myślałem że termostat się otworzył dotykam chłodnicy - zimna, dolny wąż też zimny. Panowie przy jakiej temperaturze w tym silniku powinien otworzyć się termostat ? Temperatura w ukrytym menu 105 stopni górny wąż gorący, chłodnica i dolny wąż zimny. Zauważyłem też że po wyłączeniu silnika chłodnica u góry i dolny wąż robią się ciepłe. Tylko wydaje mi się że przy tej temperaturze chłodnica i dolny wąż powinny być ciepłe na włączonym silniku. Dodam jeszcze że posiadam jeden błąd A6D1- dodatkowa pompa obiegowa wody, przerwa w obwodzie, obecny i nie można tego wykasować