Skocz do zawartości

xpuko

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320i N46 150Ps przebieg 150 tyś

Osiągnięcia xpuko

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, mam problem zaświeciły się dwie kontrolki check engine ( zamieszczone na zjęciu ) Autko straciło moc, silnik wydaje mi się że pracuje równo na wolnych obrotach, nie szarpie. Spróbowałem odłączyć akumulator na całą noc ale błąd pozostał. Odczytał mi kolega błędy: 2A70- Silnik Valvetronic 2A6F- Valvetronic - przekroczenie minimalnego podniesienia 2A67- Valvetronic - błąd wewnętrzny 2A6B- Valvetronic - ograniczenie zasilania silnika 2EFE- wentylator elektryczny 2F17- sporadycznie za wysoka temperatura oleju silnikowego Po wykasowaniu pozostał błąd 2A67. Rozłączyłem interfejs odpaliłem autko kontrolki już nie świeciły. Test check OK. Po chwili zaświeciła się tylko jedna kontrolka check engine ta większa. Po odczytaniu błędów doszedł błąd 2A6B, czyli pozostały błędy 2A67 i 2A6B. Silnik starcił moc. Dodam jeszcze może będzie jakaś wskazówka : W 2015 roku jak zakupiłem autko miałem dostęp do interfejsu i sprawdziłem błędy i były takie: 2A70 2F99 2A6F Skasowałem ale pozostał 2A70 Ale wszystko było ok nic się nie działo nic nie świeciło aż do wczoraj. Poczytałem troszkę o tych błędach i wskazują dwa błędy na uszkodzony siłownik servomotor, przebieg 152 tyś Panowie co o Ty sądzicie ? Co jeszcze sprawdzić ? Pozdrawiam http://i.imgur.com/k8kPVVQ.jpg?1
  2. Wymieniłem oring od króćca i przestał wypływać płyn. Stary oring był już przepalony od temperatury. Jak dostać się do tego czarnego plastiku z tyłu silnika co jest pod pompą podciśnieniową z kanału czy po zdemontowaniu podszybia jest możliwość wymiany oringu ?
  3. Udało mi się namierzyć wyciek, ale są dwie możliwości: oring pod czarną plastikową końcówką przyłączeniową do bloku, albo uszczelka pod głowicą ( końcówka przyłączeniowa znajduję się w tym samy miejscu co uszczelka pod głowicą i dlatego nie mogę tego zdiagnozować w 100% ). Jak to teraz sprawdzić żeby mieć pewność na 100% ? Dziś na trasie około 15km temperatura pokazywała mi 105 stopni i po chwili spadło do 90 stopni i doszło znowu do 103, 104 stopni i tak się utrzymywało, zajechałem na miejsce myślałem że termostat się otworzył dotykam chłodnicy - zimna, dolny wąż też zimny. Panowie przy jakiej temperaturze w tym silniku powinien otworzyć się termostat ? Temperatura w ukrytym menu 105 stopni górny wąż gorący, chłodnica i dolny wąż zimny. Zauważyłem też że po wyłączeniu silnika chłodnica u góry i dolny wąż robią się ciepłe. Tylko wydaje mi się że przy tej temperaturze chłodnica i dolny wąż powinny być ciepłe na włączonym silniku. Dodam jeszcze że posiadam jeden błąd A6D1- dodatkowa pompa obiegowa wody, przerwa w obwodzie, obecny i nie można tego wykasować
  4. Witam%20wszystkich.%20 http://i.imgur.com/rV0wCc0.jpg?1 http://i.imgur.com/ddXUewZ.jpg?1 http://i.imgur.com/IRwbPo5.jpg?1
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.