Skocz do zawartości

mihau11

Zarejestrowani
  • Postów

    77
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46

Osiągnięcia mihau11

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. mihau11

    E46 M47 Gaśnie

    Sterownik jakby padł to by padł i już byś nie jeździł , może mechanika pompy, może się zapowietrza, a może brakuje paliwa :)
  2. Sprawdź sobie czy pompa podaję na wtryski i obejdzie się bez zbędnego wysyłania jeśli nie podaje to albo jest zapowietrzony układ i tu nie polecana metoda na "plaka" pomoże :) albo podziękowała za współpracę. Gdy jest tylko zapowietrzony układ inpa nie pokazuje błędu pompy, a gdy jest uszkodzona to błąd wyskoczy na 99%.
  3. Przeżyłem w tym silniku zerwanie koła pasowego i p***dolnięcie było potężne :) za bardzo nie ma co tam poszarpać , może jakimś cudem coś przy alternatorze więc w bezpieczniki zajrzeć nie zaszkodzi. Nie rozumiem w co się mógł wplątać pasek żeby blokował pracę silnika , nawet gdyby się wkręcił w koło pasowe to po postu by się jarał i stąd może zapach spalenizny.
  4. Silnik po zerwaniu paska powinien nadal chodzić, po prostu bez osprzętu. Zgasło bo pewnie ukręciło wał jest to czarny scenariusz ale chyba inaczej nie będzie. Oczywiście warto sprawdzić czy dochodzi paliwo , zapalić z innego kluczyka , podpiąć kompa
  5. mihau11

    320d turbo nie wstaje

    Pewnie zaworki przekładałeś , ale czasem oba są padnięte (mój przypadek) czyszczenie częsciowo pomogło , wymiana na nowy w 100% Zobacz czy sztanga reaguje w pełnym zakresie ruchu .
  6. Generalnie VP tak bardzo tej pompki nie wymaga , o ile nie śmiga się na granicznej rezerwie bo widać taką jazde preferujesz . Sprawność pompki bardzo łatwo sprawdzić , trzeba tylko na zapłonie zerknąć czy podaje paliwo ;) W baku może być sporo syfu i przy rezerwie po prostu smok nie daje rady pobrać paliwa i stąd zapowietrza się układ , może też być nieszczelność układu , ale jeśli objawy masz tylko na rezerwie to po prostu na niej nie jeździj , bo diesle tego nie lubią , że już o vp44 nie wspominajmy .
  7. Nie wiem czym są dla Ciebie rozsądne pieniądze . By to miało sens buda musi być naprawdę zdrowa i w dobrym wyposażeniu . Porządny SWAP będzie kosztował z pewnością sporo i raczej mówimy o kwocie ok 10 tys zł a może i więcej kwestia dawcy :P Jeśli już ta buda rzeczywiście jest taka tania szukałbym jednak słupka i robił tak jak jest , ale może się okazać że wtryski leżą i Bóg jeden wie co jeszcze , więc może od razu lepiej zastanowić się nad kompletnym silnikiem który można sprawdzić przed demontażem , a ew części z tego Twojego pogonić to się cos tam zwróci.
  8. Powinieneś już mieć włożony 527 czyli ten dobry , jeśli taki widzi inpa i taki masz włożony to nie trzeba zmieniać softu .
  9. Jeśli samochód kopci mimo wszystko stawiałbym na przepływomierz . Warto sprawdzić jaki masz włożony , a jaki masz soft. Szczelność dolotu , filtr powietrza również do sprawdzenia . Ja stawiam , że coś z powietrzem tutaj nie gra. Alternator do regeneracji nie powinien spadać do 13,7 to też może być przyczyną . U mnie po regeneracji na max obciążeniu + skrzynka + wzmacniać 14.1
  10. Właśnie zamówiłem jakiś na allegro za 10 zł :D rok temu kupiłem na allegro rzekomo oryginał za prawie 100 zł i po roku nic nie widać , więc polecam te tanie bo za rok i tak do wymiany ;) a zawsze to mniejsza strata
  11. Generalnie sam kiedyś interesowałem się naprawą e46 z OC sprawcy . Dzwoniłem i pytałem - generalnie za bardzo ich nie obchodziło jakie mam auto , tylko z w jakiej firmie OC miał sprawca . Po usłyszeniu Proama również nie bardzo chcieli przyjąć i ostatecznie wziąłem gotówkę . Rzecz dotyczy akurat innego ASO , ale wiem , że często serwisy kręcą nosem właśnie z powodu ubezpieczalni . Co do adresu wyślij najpierw skargę do centrali w Polsce. Znajdziesz na stronie.
  12. W mojej opinii znacznie drożej nie będzie , jednak e46 to już leciwa auta i naprawdę części typu hamulce / el. zawieszenia dobrej jakości można znaleźć w przyzwoitych cenach , a samo zawieszenie jest dość proste i w mojej opinii dużo trwalsze niż w audi . Co do silników bmw to cr więc kultura pracy silnika zważywszy na lata produkcji to rewelacja - czy ktoś w tych latach produkował lepsze 2.0 ? , ale jak któryś kolega wspominał tdi bardziej idiotoodporne i jest je ciężej zajechać , a kupując zajechanego diesla w bmw możesz mieć poważny problem ! Oba silniki podatne na chip . Sercem brałbym bmw , rozsądkiem to które uda się znaleźć w lepszym stanie ...
  13. mihau11

    320d m47 padające turbo?

    W elektrozaworze powinieneś sprawdzić taki "filterek" trzeba uważać przy otwieraniu by nie połamać . Cóż dobrze jest podłączyć inpe i sprawdzić ile bije turbinka , jeśli nie jesteś pewien czy działa gruszka , możesz ominąć elektrozawór i zobaczysz czy cięgno pracuje . Oczywiście jazda bez "elektrozaworka" mija się z celem , ale przynajmniej możesz sprawdzić sterowanie . Proszę nie cytować postu poprzedzającego, nie ma takiej potrzeby.
  14. Dzięki koledzy za odpowiedzi już wiem na czym stoję ;) Felgi kupiłem srebrne , a mają być czarne dlatego postanowiłem pomalować je plasti dipem malował ktoś z Was ? Ile tego kupić ?
  15. Silnik to akurat jeden z najsłabszych bo m47 więc jakich kół bym nie założył to jest muł . Więc powiadasz brać cztery 225/45 ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.