Skocz do zawartości

maciules

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maciules

  • Urodziny 20.12.1992

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 2004r. N46 150KM
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia maciules

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Jako rozwiniecie i informacje dla osob ktore beda mialy podobny problem na przyszlosc. Kupilem inne manetki, i tu UWAGA jesli masz multifunkcje to takie manetki kup. Ja popelnilem błąd i w moich PINów było 12, w uzywanych ktore dokupilem bez multifunkcji PINów było 10. Takze multifunkcja w kierownicy nie działała. Natomiast czujnik działał. Po przełożeniu tarczy optycznej oraz odbłysnika z nowego(uzywanego) do mojego starego elementu problem nie występuje. Najprawdopodobniej odbłysnik powoduje problemy.
  2. Proszę o radę w temacie posta wyżej. Idą do mnie manetki i nie wiem czy będzie ok.
  3. Witam, Odświeżam temat a właściwie chciałbym dopytać o wymianę takiego czujnika. Czy po wymianie muszę kodować ten czujnik czy wystarczy kalibracja w Rheungoldzie? Czy inne manetki także trzeba kodować? Oczywiście mówimy o używanych. Może lepiej oddać ten czujnik do naprawy? Jeśli ktoś poprawi luty to może awaria ustąpi? Co jest głównym powodem padania tych czujników?
  4. Zakładam że w fabryce BMW nie piszą na procesorkach korektorem :) także był już wymieniany. W każdym razie dokładnie wszystko wyczyściłem, poprawiłem styki. Zobaczymy co czas pokaże.
  5. Nie denerwuj się proszę. Wole 10 razy zapytać niż popełnić błąd. Znalazłem "repair kit" coś to warte? Najpierw spróbuje to rozebrać i wyczyścić :) dam znać co i jak po czyszczeniu.
  6. Czujnik jest w manetkach? Czy w taśmie?
  7. Możesz podać mi numer części lub schemat? Kalibracja (Rheingold) nie pomoze? Co tam się psuje? Offtop: Taśma klejąca była na 3 minuty, oczywiście jak się spodziewałem nic nie pomogło. Natomiast zamieniłem przód z tyłem i jest jakby lepiej?
  8. Witam, Poczytałem forum ale większość tematów to dinozaury. Do rzeczy to od około miesiąca co jakiś czas wywala mi błędy z DSC czyli kontroli pokazują się na desce, kierunki nie odbijają i nie działa kontrola trakcji. Błędy jakie pokazuje komputer: 5E40-DSC: Steering-angle sensor:plausibility 5E43-DSC: Steering-angle sensor:Adjustment 94B4-DSC: Steering column switching centre: internal fault 94B5-DSC: Steering column switching centre: internal fault Po usunięciu błędów często zostaje 5E40 ale też nie zawsze. Nie jestem w stanie zidentyfikować okoliczności w jakiej błędy wyskakują ponieważ nie ma na to reguły. Wszystkie porady mile widziane. P.S Już nie mam siły do tego samochodu, praktycznie co miesiąc coś w nim robię...
  9. Wpadłem na pomysł dzięki wam, spróbuję metody na "druciarza" i owinę piasty izolacją aby zminimalizować luzy, zobaczymy.
  10. Wyglada jak to, natomiast co to warte to nie wiem, ja za swoj ze znizkami w IC placilem +- 200 zł VALEO, wiec nie duza roznica.
  11. Wydaje mi się że ciężko będzie Ci znaleźć zamiennik. Valeo to tak jakby zamiennik w sumie oryginał bez pudełka BMW
  12. To jabłko o którym piszecie to drążek kierowniczy, jest to monolit czyli "patyk" i "jabłko". Nowe tarcze i klocki. Bicie nie ustąpiło, choć przeniosło się wyżej czyli od 130 w dół.
  13. tak jak pisałem wcześniej, drążki wymienione tydzień temu.
  14. Zmierzyłem dziś nowe tarcze TRW i wyszło 0,05mm czyli tyle samo ile na moich Boscha. Niestety kupiłem złe klocki, jutro wymienię i dam znać. Najbardziej nie daje mi spokoju fakt że pierwsze 3-4 razy nie bije. Potem jak tarcza dostanie ciepła to jest tragedia, na dodatek nie wygląda na spaloną (fiolet)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.