Skocz do zawartości

kamil7777

Zarejestrowani
  • Postów

    73
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 520 E61 LCI 2008
  • Lokalizacja
    Antwerpen

Osiągnięcia kamil7777

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Dziękuję za pomoc, spróbuję podmienić z innych drzwi, muszę trochę się doszkolić jak rozebrać zabudowę dzwi.
  2. Czyli jak go sprawdzić, można ewentualnie podmienić z innych drzwi? Przy otwieraniu kluczem mechanicznie otwiera i zamyka wszystkie, więc raczej chyba nic nie zasniedzialo?
  3. Nie zamyka też klawiszem, jedt aktywne zamykanie podczas jazdy również zamyka wszystkie, oprócz kierowcy. Manualnie kluczem w zamku zamyka i otwiera wszystko, siłownik słychać s drzwiach?
  4. Witam, od wczoraj mam problem z drzwiami kierowcy, nie otwierają i zamykają się z pilota, reszta drzwi działa poprawnie, mogę zamknąć otworzyć manualnie przez zamek w drzwiach, słychać że siłownik działa. Dodam tylko że problem zaczął występować po tym jak dziecko zaczęło wciskać wszystkie przyciski jednocześnie na pilocie, ale może to tylko zbieg okoliczności.
  5. Kolego też właśnie nabyłem podobny elm jak ty ale nie było polroblemu z łączeniem, masz dobrze sparowany z telefonem a następnie w btool wybierasz bluetooth i tym adaptera elm? Próbowałeś się łączyć z innym programem?
  6. Dziękuję pawelgawel za odpowiedź i oczywiście za mega App-wielki szacunek. Skasowałem błędy i wymusiłem regenerację, sadzy ubyło cześć błędów skasowane pozostał oczywiście Dpf i módł świec....? Jak uzdrowić pacjenta? Adaptacja nowego Dpf czy czyszczenie konieczne?
  7. Witam, moje auto to e61 z 2008 r z przebiegiem 244 tkm mieszkam w Belgii auto sporo jeździ autostradą, wracając z Polski w trasie zapalił się błąd Dpf i pojawia się za każdym razem gdy silnik się rozgrzeje, auto jeździ bez zastrzeżeń, proszę o pomoc.
  8. Witam podepne się pod temat, wyskoczył błąd o Dpf, poza tym nie zauważyłem żadnych zmian czy spadku mocy, temperatura ok+/-90 st.
  9. Dziękuję za odpowiedź 150 tkm, sądzę że to niewiele jak na rozrząd w n47 chociaż wiem że to jego pięta Achillesa, jeśli coś by się z nim działo to powinno być coś słychać - to łańcuch???? Wszyscy krzyczą że przebiegi, moje pierwsze auto e60 jeździ bardzo przyzwoicie 235tkm i oprócz zwykłego serwisu na czas nie robię nic. Od którego roku montowane były silniki b47 do 520 w 2014 czy 2015?????
  10. Witam, znajomy chce kupić f10 520d, z początku produkcji 2010 - 2012, moje pytanie czy przy przebiegu 180-230 tkm nastawić się od razu na wymianę rozrządu? Ja obecnie ujeżdżam e60 z(2008) n47, kupiłem w 2015 z przebiegiem 178tkm, obecnie 235 tkm i odpukać zero awarii, na co zwrócić uwagę przy zakupie? Dodam tylko że auto zakupimy sami w Belgii, więc historia będzie potwierdzona.
  11. Mam e61, n47 i robiłem rozrząd na akcji serwisowej, czy w silnikach f10 n47t też bywają historie z wadliwymi napinaczami, czy raczej nauczyli się na błędach i to bardziej solidna konstrukcja, dzisiaj próbowałem dowiedzieć się jaki koszt wymiany rozrządu w ASO Belgia i twierdzą że rozrząd jest bezobslugowy i wymiana nie jest konieczna? W modelu którym jestem zainteresowany nic nie słychać, tylko przeraża mnie ze drugi właściciel słabo serwisowa samochód czyli, wygląda to następująco. 1--- 24000km 2 - - - 48500km 3 - - - 69000 km 4 - - - - 127500km To ostatni serwis obecnie 171000km czy to trochę nie zatrzymanie silnika?? Ktoś ma kolor metalik havana?
  12. Kolego silnik n47t i każdy kto czyta wie że chodzi o łańcuch..
  13. Przecież to perełka :duh: 170 tys i 2011 r ,możne się pomyliło i ma 270 to uwiężę :norty: Witam 170 000 i twierdzę że to dużo, auto będzie kupione w Belgii bezpośrednio od właściciela i tu kręcenie licznika nie wchodzi w rachubę, stacje diagnostyczne są państwowe jeden system i nawet drobna usterka dyskwalifikuje auto. Teraz pytanie auto ma 171 dkm nie było nic robione z rozrzadem ASO w Belgii , dziś dzwoniłem twierdzi że pasek jest bezobslugowy, nie trzeba wymieniać, kolejne pytanie to wymiana oleju w skrzyni też nie był wymiany. Koszt wymiany obydwu tych elementów około 4500 zł? Ile za to można zapłacić, wymienione były poduszki na tyle, opony ok letnie 6-7 mm run flat, plus zimowki na felgach aluminiowych też bmw 6mm. Kolor do którego nie jestem przekonany jakiś dziwny brązowy havana metalic.Najwazniejsze na duży minus to że od ostatniego serwisu jest najechane 43000 km czyli nic nie było robione przed sprzedażą, cena auta 13000 e? Proszę o mądrą opinie.
  14. Witam, posiadam e61 i czas na przesiadke na f11, już obejrzałem auto i wygląda naprawdę ok, trochę już ma najechane ja na 2011 r to już 170 dkm, sprawdzałem vin ale może ktos bardziej profesjonalnie się temu przyjrzy z góry bardzo dziękuję. C887497
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.