Skocz do zawartości

davel

Zarejestrowani
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O davel

  • Urodziny 12.06.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d 2006
  • Lokalizacja
    K-lin

Osiągnięcia davel

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Również poproszę o link, najlepiej torrent. E91 2006r.
  2. W 90% wina leży w podzespołach które są przed filtrem sam w sobie filter rzadko jest winien tym bardziej ze kolega robil juz remont silnika. Jakich?
  3. Termostaty 100% dobre. Wtryski mogę sprawdzić inpą tylko czy wyniki będą wiarygodne? Jak sprawdzić doładowanie? Parametry nierozgrzanego silnika.
  4. Czytałem, a Ty? Wydaje mi się, że na moje pytania nie ma tam odpowiedzi. W szczególności: Mam disa i inpę. Na jakie wartości zwrócić uwagę? I jakie powinny być domyślne wskazania poszczególnych wartości? Mam już dosyć tego filtra i powoli zaczynam myśleć o usunięciu dziada, czego chciałbym ominąć.
  5. Witam. Przy okazji regeneracji turbiny, wymiany łańcucha rozrządu i pierścieni tłoków był czyszczony dpf. Przed remontem już dawał znaki zapchania. Po odebraniu auta jeździłem około miesiąc i dpf znów się zapchał więc znowu był czyszczony - na noc zalany płynem do płukania, na drugi dzień podłączony pod pompę i płukany wodą pod dużym ciśnieniem, następnie suszony odkurzaczem przemysłowym przez ok 3 do 4 godzin. Było tak 2 razy. Po 2 razie wszystko wróciło do normy, na znowu około miesiąc. Pytanie dlaczego? Czy już jest nie do odratowania? Czy może gdzieś nieszczelność? Dodam, że na rurze wydechowej jest widoczne jej duże zakopcenie, co wg mnie oznacza, że silnik kopci. Mam disa i inpę. Na jakie wartości zwrócić uwagę? I jakie powinny być domyślne wskazania poszczególnych wartości? Mam już dosyć tego filtra i powoli zaczynam myśleć o usunięciu dziada, czego chciałbym ominąć.
  6. Sprawdzenie wtrysków: INPA-engine-status-analog1, analog2, digital, itp. Wlej Moly, nie zaszkodzi, a może pomóc. PZDR!
  7. Polecasz liqui Molly? Objawy ustały całkowicie?mi też trzęsie z rana i już nie wiem co robić ale chyba zaleje zobaczę czy pomoże dasz linka do tego preparatu Link np ten: http://allegro.pl/liqui-moly-2666-diesel-spulung-0-5l-czysci-wtryski-i6009638198.html Ogólnie odczyty korekcji się poprawiły jak widać na wykresie, natomiast tydzień temu wróciłem z Austrii (1100 km w jedną stronę). Po dotarciu do alp na biegu jałowym falowały obroty ale tylko wtedy i od tamtej pory falowań brak. Po powrocie przy mrozach -8 C pod domem po odpaleniu też mi trochę jeszcze "rzucało" silnikiem ale nie tak mocno jak wcześniej bez Liqui Moly i przy temp. ok 0 C. Więc generalnie raczej polecam, mi nie zaszkodziło w żaden sposób. Od zalania zrobiłem już ok 3000 km.
  8. Więc. Zastosowałem spulung liqui moly i efekt jest widoczny na załączonym screenie. Trzęsienie ranne ustało. Informacyjnie: wlałem póki co pół butelki na 30 litrów ropy, pomiar korekcji wykonany po przejechaniu łącznie ok 100 km :shock: http://images82.fotosik.pl/248/472ca4e48f35fcf8.jpg
  9. Będę testował: http://chomikuj.pl/ghej3089/BMW+Navi+CCC+Professional+2017/DVD3+BMW+Navi+CCC+Professional+2017
  10. Rozgrzać silnik -> wyłączyć zapłon -> odpiąć przepływkę -> uruchomić silnik -> sprawdzić korekty -> wyłączyć silnik -> podłączyć przepływkę -> kasowanie błędów -> ponownie odczyt korekty. Tak zrobić? Czy odpinać i podpinać przepływkę na załączonym silniku? Co takimi pomiarami sprawdzę? Z góry dziękuję za informacje.
  11. Tylnej kolego :mad2: Tu opisałem problem lampki: viewtopic.php?f=70&t=220276&start=30
  12. Nie radio, a pamięć radia pod stały plus. Są dwie opcje: zasilanie radia pod plus, który pojawia się z zapłonem albo pod plus "stały". Zasilanie pamięci definitywnie pod stały plus! Miernik w dłoń i mierzyć. Ps. pamięć przeważnie kolor żółty. Trzeba sprawdzić na schemacie radia.
  13. Hej, pomóżcie proszę w analizie odczytów. Krótko opiszę dlaczego drążę temat. Zaczęło się od większego spalania ale tylko w mieście (wiem: zima, niższe temperatury, itp.) oscyluje w granicach 9.5 - 10.5, w trasie norma - 6.0 - 6.5l. Rok temu na 100% było niższe. Zacząłem od wymiany małego termostatu tak dla spokoju, duży jest ok. Oprócz tego po nocy auto trzęsie po odpaleniu przez chwilę (zanim wtryski się się "ustawią"???) - świece nowe, sterownik świec ok. - brak błędów. Stąd podejrzenie padło na wtryski. Autko ma przelatane 333333 :mrgreen: km. Podłączyłem pod inpę i korekcja 4 wtrysku wyszła ponad 4.00 ale tylko na biegu jałowym - rozgrzany silnik (wtrysk leje???? stąd w mieście większe spalanie? postoje na światłach, itp). Live data: 1. bieg jałowy - temp. ok 88C http://images81.fotosik.pl/229/5dcf9ef83408977cmed.jpg http://images83.fotosik.pl/229/ae20442914942325med.jpg http://images84.fotosik.pl/229/dd9b7d256bff1adbmed.jpg http://images83.fotosik.pl/229/2f6ddfded8020b43med.jpg 2. 3000 obr/min - temp ok 88C http://images82.fotosik.pl/230/f39132da463a0403med.jpg http://images82.fotosik.pl/230/22eacbdc9aa00edbmed.jpg http://images82.fotosik.pl/230/82f277588546cfd6med.jpg http://images83.fotosik.pl/229/0ec3a45a7ecab545med.jpg 3. przyspieszenie 0-4000 obr/min - temp 88C, 3 bieg: http://images81.fotosik.pl/229/c9ab000c453a3f8bmed.jpg http://images82.fotosik.pl/230/2f8841e6b5c757dbmed.jpg Proszę o fachową opinię zanim zregeneruję/kupię nowy wtrysk. Człowiek się naczyta i już sam nie wiem. Wtrysk leje? Może jest nieszczelny - wyciągnąć przeczyścić gniazdo, wymienić podkładkę miedzianą? Wstrzymać się i zrobić test przelewowy?
  14. Dziadostwo. Miałem i usunąłem. Na nierównościach smartphone "sam" opadał. Wg mnie kulka i krążek powinny być nafrezowane wzdłużnie, a są gładkie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.