sebastian196
Zarejestrowani-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
E46
Osiągnięcia sebastian196
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
Witam. A do panelu z przyciskami grzania 3stopniowymi od polifta sposob połączeń jest taki sam jak w przypadku tych od e39 potencjometrycznych?
-
Czy ktośz was podłączał podgrzewane fotele do e46?
sebastian196 odpowiedział(a) na sebastian196 temat w Ogólnie o BMW serii 3
Obecnie w miejscu w którym będzie nowy panel z przyciskami jest jeden przycisk od ASC -
Czy ktośz was podłączał podgrzewane fotele do e46?
sebastian196 opublikował(a) temat w Ogólnie o BMW serii 3
Witajcie. Do swojego touringa kupiłem komplet foteli i przednie mają funkcje grzania. Panel z przyciskami dzisiaj do mnie jedzie a w aucie musze wykonać jakąś instalacje. Czy ktoś z was juz to robił? Ma ktoś schemacik czy jakieś dobre rady jak to sprawnie wszystko poinstalować? -
Problemem się okazał zaśniedziały LCM. Szyba była nieszczelna i wodabokiem zaciekała po module lcm
-
320i Regeneracja wahacza E46/ Wymiana sworznia
sebastian196 odpowiedział(a) na edimorton temat w E46
Normalnym zabiegiem jest wymiana sworzni i tulei w wahaczach w których te części są wprasowane. Moja pierwsza e46 miała wybitełi sworznie i tuleje. Mój mechanik się tylko zaśmiał gdy wspomniałem że fani bmw twierdzą że są niewymienialne. 2 godziny później miałem sztywne i sprawne wahacze i trzymało 2 lata do czasu sprzedaży auta. A dla debili jest allegro i wahacze po 500 -
120i nierówna praca przez chwilę po odpaleniu
sebastian196 odpowiedział(a) na FatJoe temat w E81, E82, E87, E88
Wczoraj w czasie jazdy nagle kontrolka ladowania sie zaswiecila. Zatrzymalem sie i widze z z paska klinowego zostaly tylko nitki. Po krotkim móżdżeniu, kupilem rastopy, nawinalem na pompe wody i jakos sie zaturlalem do domu. Dzis zalozylem nowy pasek i okazuje sie ze wszystkie problemy z nierowna praca silnika, kontrolkami itp minely. Winą był pasek bo przez jego slaby naciag spowodowany zwyczajnie zuzycie powodowal zle ladowanie a to z kolei szarpalo silnikiem. Amen -
120i nierówna praca przez chwilę po odpaleniu
sebastian196 odpowiedział(a) na FatJoe temat w E81, E82, E87, E88
Ja mam n46 318i Valweteonik 143 km z gazem od sierpnia 2015. Rok 2001 grudzien. Z tego co widzę to nie odosobniony mam przypadek z tym że u mnie dochodzi problem ze smarowaniem jak sądzę bo w czasie spadku obrotow na biegu jalowym, auto oprocz telepania wyswietla konteolke oleju. Dodanie gazu wyłącza tę kontrolkę. Ogolnie wiele juz probowalem i bez efektow. Polecam kazdemu sprawdzic osadnik filtra oleju. Wyjąć filtr i sprawdzic czy nie ma pod nim śmieci w postaci rozpadniętego zaworka zwrotnego oleju. U mnie tak bylo i ponoc czesto w tym silniku mozna to zaobserwowac zanim zacznie sie grzebac w odmach itp. Jak dla mnie to ten silnik to katastrofa. Problematyczny jak niegdys TDS... ja juz to poerdole i jezdze az zatre. potem wrzuce jakis zwykly silnik bez vanosów -
Ja od kilku dni tez mam z tym problem, grzebalem chyba juz wszedzie i jak juz sie chcialem poddac to zaczelo wszystko dzialac. Nastepnego dnia to samo, po skosie nie mrugaja kierunki. Ktos to ekoncu rozkminil?
-
Wczorsj tam odstawiłem auto a do zrobienia grzane dupy. Dałem mu odpowiednie kostki od foteli i od panela DSC z przyciskami. Ssm bym to ogarnal ale nie mam czasu, mróz jak na syberii a garażu brak...mówił gość że dziś tj. 05.01.2016 auto do odbioru. Zobaczymy co i jak...umówiłem sie na 209 zł tej usługi a uwazam że to o 80 zl za duzo jak za podłączenie defakto 8 kabelków w tym 4 przeciągnąć od panela do foteli. No ale cóż...jeśli dziś odda auto to robota ekspres i wówczas powiem że warto
-
Dzięki serdeczne :) moj mail chylipa14@interia.pl
-
Moja e 39 z grudnia 99 nie posoadala ani elektrycznych ani podgrzewanych foteli. Teraz sa wsadzone skory i przednie fotele manualne mają funkcje podgrzewania. Od kumpla dostalem panel DSC z przyciskami grzanych foteli. Do tej pory mam panel ASC i nie wiem czy to istotna zmiana. Pod fotelami mam tylko pojedyncze żółte duże kostki natomiast do grzania osobnych nie mam. Zatem musze pociagnac kable...i tu proszę o pomoc ze schematem. Przewertowalem troche i jest sporo opisow ale tak naprawde sa niezrozumiale i nie oparte o grafike...jeśli ktoś potrafi w kilku chłopskich zdaniach opisać co do czego to stawiam mu flaszke :)
-
A powiedzcie mi i doradzcie jak odszukac w necie termostat wody do silnika...wlasnie jakiego??? yyy ja mam bude poliftową, rok 2001 w kwitach jest ze to 318 D.... POMOCY
-
Pomocy!!! e46 320 d kopci na biało i czarno
sebastian196 odpowiedział(a) na sebastian196 temat w E46
I juz po zawodach. Opisze najprosciej jak sie da. Wszystko zaczelo sie od tego ze wyszukalem uzywanej turbiny na necie i zamowilem. Dogadalem sie ze platnosc po sprawdzeniu i jak sie okazalo, bardzo slusznie postapilem bo turbina nie pasowala bo byla od 150tki ale zanim sie o tym przekonalem rozebralem swoja turbine. Jak wyglada procedura wyciagania turbiny opisywac nie bede bo widzialem juz mnostwo takich postow. Dbalem o nieuszkadzanie srub wiec wszystko spryskalem WD40 i odczekalem chwile. Powycieralem zarzygany spod bo wycieku nie odnalazlem. Na tym wczorajszy dzien sie zakonczyl bo jak wspomnialem, porownalem turbinki i bylem w glebokiej dupie. Zawinalem sie do domu i bijac sie z myslami szukalem innej turbiny. Dzis rano szwagier rozmawial z mechabikiem i opisal moj przypadek a ten sie tylko zasmial, xbluzgal mojego "etatowego" mechanika i podwazyl jego kwalifikacje mowiac ze tylko "debil zaczyna od najgorszego". Powiedzial ze wystarczylo odkrecic 4 sruby na imbus pod pokrywa kolektkra. Tam znajduje sie separator oleju, odma w plastikowej obudowie...Pojechalem zatem do kumpla gdzie auto stalo i zabralem sie do pracy. Po drodze kupilem 3 litry benzyny do czyszczenia. Caly wklad wyjalem a z niego okragly filtr z zatyczka i wykąpałem to w benzynie, potem pędzelkiem starannie czyscilem wszystkie zakamarki , znowu kapiel w benzynie az do uzyskania dokladnej czystosci i wtefy wydmuchalem sprezonym powietrzem calosc. Tak samo postapilem ze swoja turbina co rzekoko byla trafiona. Wszystkie zakamrki oraz wirniki zalalem benzyna i sprezonum powietrzem.obczyscilem. Cslosc zamontowalem spowrotem do auta, wyczyscilem benzyna caly silnik, caly spod, wytarlem szmatami. Kazdy element pladtikowy tez umylem , podokrecalem sruby od turba, od tlumika, poprawilem tlumkkcsrodkowy bo tlukl przycgaszeniu auta o oslone. Podokrecalem wszystkie oslony, obudowy, wyczyscilem filtr powietrza. Odpalilem auto i dopiero przy ponad 3000 obrotow lekko zakopcil na czarno. Przejechalem kilka kilometrow i stwierdzilem ze kopcenie na bialo zniknelo a na czarno nie widac. Teraz bede oontrowal olej i sie okaze jaki efekt. Generalnie turbina winy nie miala... -
Polski "fachura" zaczyna od tego na czym sie "zna". Rozkreca turbiny albo demolune wtryski ze swoim komputerkiem. Czasami tez wymóżdży uszczelke pod głowicą bo kiedys tak mial w duzym fiacie i tu pewnie to samo. Każdemu polecam zaczynać od najprostszych rzeczy. Dykienie na siwo i ubytki oleju przez wydech w e46 to mkże byc tylko i wylacznie separator oleju odmy. Taki plasticzek przy wlewie oleju z okrągłym folterkiem. W polsce malo kto wymienia bo przeciez jakie znaczenie moze miec maly filterek.??? Po co mam wydawac 170 zl za zestaw? Przeciez to nie ma prawa byc przyczyna dymienia itp :D
-
Pomocy!!! e46 320 d kopci na biało i czarno
sebastian196 odpowiedział(a) na sebastian196 temat w E46
Zsmowilem z neta uzywke. Zanim zaplace to ja sorawdze w aucie takze luz. Dam znac jak efekty i sprawdze czy rzeczywiscie korozja nie zawinila ale male na to szanse bo wirnik musi miec luzy bo olej gubi