Skocz do zawartości

krystianp

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e60 m-pakiet

Osiągnięcia krystianp

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Chcę usunąć klapki kolektora w e87 120d, 163 km, zamówiłem taki zestaw: http://allegro.pl/bmw-zaslepki-zaslepka-kolektora-ssacego-22-mm-x-4-i6202152462.html#thumb/1 coś jeszcze potrzebuję dokupić? Może ktoś ma instrukcję jak krok po kroku wykonać właściwie tą operacje? Czy lepiej oddać to do warsztatu? Trzeba usunąć tą szpilkę i serwo ( gruszkę ) które sterują klapami? Czy po zaślepieniu trzeba coś programować czy od razu śmiga? Dzięki za info
  2. Pojechałem obejrzeć, przez telefon oczywiście wszystko ok mechanicznie, malowane tylko maska, błotniki i zderzak, wymienione po małej stłuczce na części w kolorze ale odcień nie grał więc pomalowane na nowo. W rzeczywistości: silnik nierówno pracuje skrzynia szarpie silnik upaćkany olejem cały całe auto malowane oprócz dachu a elementy wymieniane na te w kolorze i lakierowane później to porażka - wszystko matowe a przy próbie polerowania lakier przetarty. Ogólnie nie polecam
  3. Witam, Chcę kupić dla żony BMW E87 120d z 2004 roku, proszę o ocenę i ewentualne opinie. Link do ogłoszenia: http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-e87-120d-automat-navigacja-kubly-163km-ID6ylQkT.html nr VIN: WBAUG51070JU07698 Ewentualnie proszę o info gdzie zabrać auto do sprawdzenia w okolicach Przemyśla?
  4. Witam, Szukam warsztatu/osoby z woj. podkarpackiego która świadczy usługi sprawdzenia auta przed zakupem wraz z diagnostyką komputerową lub dobrego warsztatu w Przemyślu lub okolicach. Do sprawdzenia BMW E87 120d
  5. Witam, Odgrzeję kotleta odnośnie klapy bagażnika w E60 Nie mogę otworzyć bagażnika przyciskiem na pilocie, przyciskiem z kabiny, bagnetem kluczyka. Są jeszcze jakieś inne sposoby? Przy otwieraniu samochodu i próbach otworzenia bagażnika słychać jakieś dźwięki dochodzące z okolic zamka na klapie. Na szczęście miałem rozłożoną jedną połówkę oparcia więc dostałem się do bagażnika, rozebrałem tapicerkę nad akumulatorem aby poszukać słynnego "brązowego kabelka", wisi tam jeden brązowy zakończony jakąś wtyczką, wygląda na ułamaną. W którym dokładnie miejscu jest ta wiązka z kablami od klapy bagażnika??? http://tufotki.pl/7b2bu Dzięki za pomoc
  6. Witam, Odgrzeję kotleta odnośnie klapy bagażnika w E60 Nie mogę otworzyć bagażnika przyciskiem na pilocie, przyciskiem z kabiny, bagnetem kluczyka. Są jeszcze jakieś inne sposoby? Przy otwieraniu samochodu i próbach otworzenia bagażnika słychać jakieś dźwięki dochodzące z okolic zamka na klapie. Na szczęście miałem rozłożoną jedną połówkę oparcia więc dostałem się do bagażnika, rozebrałem tapicerkę nad akumulatorem aby poszukać słynnego "brązowego kabelka", wisi tam jeden brązowy zakończony jakąś wtyczką, wygląda na ułamaną. W którym dokładnie miejscu jest ta wiązka z kablami od klapy bagażnika??? http://tufotki.pl/7b2bu Z góry wielkie dzięki za pomoc
  7. Witam Problem rozwiązany. Przyczyną było koło pasowe oraz tuleje w zawieszeniu. Wszystko wymienione na nowe i wszystko jest tak jak ma być. Dzięki za wszystkie rady
  8. Witam, koło pasowe sprawdzone, jest ok wał sprawdzony - jest ok i problem nadal występuje. teraz dodatkowo kiedy stoję np. na światłach z wrzuconym D samochód czasami szarpnie. zostaje skrzynia, dwumasa - robić na nowych częściach czy regenerowane ( konwerter, koło zamachowe )? w Kielcach z firmy Avanti mają po 700 zł za to i za to. Ktoś może polecić warsztat w małopolskim lub podkarpackim gdzie zrobią to dobrze za rozsądne pieniądze z częściami które dostarczę? Dzięki
  9. Witam, Sprawdzone: - podpora wału - łącznik wału i skrzyni - wał - całe zawieszenie - założone dwa różne komplety kół z oponami ( proste i wyważone ) - maglownica i problem nadal występuje, co więcej przy ostrym ruszaniu z miejsca drgania są coraz mocniejsze Dwumasa czy może skrzynia automatyczna? Przebieg samochodu to 145 000 km, olej w skrzyni nie był wymieniany. Tu pytanie: wymieniać olej i regenerować konwerter czy lepiej kupić używaną skrzynię z gwarancją???
  10. Witam, Mam problem z E60 520d (163KM), przy prędkościach 0-140 km/h czuć drgania i wibracje na całym samochodzie, drgania i wibracje czasami są bardzo mocne a czasami bardzo delikatne, nie ważne czy zimny czy ciepły silnik - przy hamowaniu nie występują wibracje, Skrzynia automatyczna - podczas jazdy przy przerzuceniu z D na N wibracje nie ustępują - tarcze i klocki wymienione na nowe oryginalne z BMW - wymagały wymiany gdyż poprzedni właściciel wrzucił jakieś zamienniki i tarcze były krzywe - koła proste i wyważone, dodatkowo założyłem inne koła i dalej tak samo W poniedziałek chce odstawić auto do mechanika, co sugerujecie aby sprawdzić oprócz: - zawieszenia - podpory wału - gumowego łącznika wału - łożysk - ??? Wszelkie sugestie i rady mile widziane, nie chce po 15 razy odstawiać auta żeby za każdym razem sprawdzać kolejną rzecz. Dzięki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.