Skocz do zawartości

marcin_n42

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320i 2002

Osiągnięcia marcin_n42

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wiesz co powiem Ci że nie pamiętam jakie to były błędy, ale na kompie był napisany komunikat że wypadanie zapłonu na 1 cylindrze, po wymianie cewki problem ustąpił.
  2. Kolego ja miałem podobną sytuację, u mnie okazało się że to padnięta cewka zapłonowa.
  3. Witam, mój problem jest następujący posiadam BMW E46 318 Ci 143km, w momencie kiedy silnik jest zimny, zaczynam jechać samochodem obroty działają normalnie aż do 90 stopni, natomiast nie mogę dojść do tego dlaczego w momencie kiedy silnik sie dogrzewa i wskazówka od temperatury wchodzi za niebieskie pole, w momencie dojezdzania do swiatel kiedy obroty spadają na wolnych obrotach zaczynają nagle skakać bardzo mocno aż telepie budą i po chwili już jest normalnie i na pierwszej kresce za niebieskim polem jest to samo. Trwa to tylko chwilę a jak auto jest dogrzane zero takich objawów. Dodam że dzieje się tak na benzynie i na gazie.
  4. Ok. Dzięki wielkie za podpowiedź pozdrawiam.
  5. Witam, mam problem a mianowicie, mój silnik to N42B20 143 KM (od razu mówię nie znalazłem nic na forum o tym), podczas przyspieszania i tylko pomiedzy 1500 a 3000 tys obrotów slyszę delikatne takie jakby pierdzenie ( dzieję się też jak np. wciskam gaz w podłogę z 4 a mam 1500-2000- tys obrotów) i zasysanie powietrza, jak gasze samochód to tez jest slyszalny delikatny świst. Wiem, że w tłumiku są delikatne dziurki na łączeniach, czy to może być spowodowane nieszczelnościami w wydechu ?
  6. Myślicie, że zastosowanie np. Liqui Moly Oil Verlust albo Ceratec pomogłoby i czy nic by się nie stało z silnikiem ?
  7. Nie no to przecież jest o wiele za dużo. Może tutaj chodzi od wymiany do wymiany.
  8. Witam, a mianowicie mam taki problem że moja Bunia 318Ci N42B20, zalożony gaz BRC pobiera olej, nie dymi ani na biało ani na niebiesko (lekki dym biały jest ale wydaje mi się że jest to para bo w innych samochodach też zauważyłem że tak jest). Ostatnio wymianiałem odmę kapało z pod pompy vacum uszczelniłem pokrywe zaworów podstawę filtra, uszczelki czujników eletrozaworów i zauważyłem że pobiera jakieś 300 ml oleju na 1500km, nie wiem czy jest się czym martwić, ponieważ czytalem kilka tematów na forach i piszą że czasami potrafią połykać tyle na 1000 km a czasami nawet więcej. I stąd moje pytanie czy ktoś wie ile książka serwisowa podaje że moze pobierać oleju ten silnik i chcialbym żebyści powiedzieli jak wygląda to w waszym przypadku ? Dzięki za wszelkie odpowiedzi, na pewno się przydadzą. Pozdrawiam !
  9. Witam serdecznie, może ktoś z forumowiczów też tak ma, więc chciałem się dowiedzieć,tylko na zimnym silniku po odpaleniu auta obroty są zwiekszone do ponad 1000 i jak jestem na postoju czuje w srodku lekkie delikatne drgania "budy" (nadwozia) I STĄD MOJE PYTANIE CZY TO NORMALNE ? Napiszę jeszcze że po około 2-3 minutach oboroty są normalne i nie czuć drgań. Dzięki za pomoc ! P.S. Świece wymienione jakieś 400KM temu.
  10. Ok, dzięki wielkie, jak będę miał chwilę czasu to wyciagne ten wężyk i sprawdze. Czy po wymianie tej pompy to chrobotanie powinno ustąpić czy ta pompa tak działa ? Dobra, sprawdziłem i faktycznie po odłączeniu tego wężyka chrobotanie znika, natomiast słychać taki stuk co chwilę czy to jest normalne ?
  11. Dzięki Panowie, właśnie ten dźwięk mnie trochę martwił, czyli mam rozumieć że tak jest i nie ma się czym przejmować ? Żeby odłączyć ten przewód i sprawdzić wystarczy tylko tą pokrywkę ściągnąć i tam jest dojście czy trzeba bardziej rozbierać ?
  12. Witam wszystkich forumowiczów jestem nowym użytkownikiem forum i pierwszy raz posiadaczem BMW. Kupiłem miesiąc temu BMW E46 coupe, 2002 rok, z silnikiem 2.0 143KM, jedyna rzecz która mnie zaniepokoiła to dźwięk silnika, natomiast rozmawiałem ze znajomym mechanikiem i powiedział, że tak chodzi ten silnik. Wiem, że na forum dużo osób posiada BMW z takim silnikiem, dlatego chciałbym się dowiedzieć jak powinna wyglądać poprawna praca tego silnika. Nagrałem filmik jak to wygląda u mnie i chciałem się dowiedzieć jaka jest Wasza opinia i jak praca silnika wygląda w Waszych BMW. Pozdrawiam ! Tutaj zamieszczam link do pracy mojego silnika:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.