Skocz do zawartości

wlodek_797

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 318i

Osiągnięcia wlodek_797

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Tak jakos dalem sobie rade. Jeszcze zrobie test na co2 dla pewnosci czy z glowica wszystko gra. Tak czy siak juz jestem zadowolony z tego co udalo mi sie zrobic a mechanika nie
  2. problem tkwił w korku i odpowietrzeniu. Dla zainteresowanych moj sposób na poradzenie sobie z tym odpowietrzamy metoda odkrecamy odpowietrznik i ustami (tak ustami) dmuchamy do zbiorniczka i gdy zacznie wyciekac płyn z odpowietrznika dokrecamy go. A z korkiem jest tak ze dokrecam go w opór i pozniej odkrecam tak aby powietrze schodzilo a płyn nie. Po takim zabiegu temperatura w normie czujnik sie nie zapala a węze od chlodnicy miekkie.
  3. No tak. Dzisiab pojawil sie nowy problem bo w aucie skacze temperatura do czerwonego pola i jak sie przegaxuje to spada. Dzieje sie tylko tak na wolnych obrotach.
  4. Wydaje mi sie ze sprawny bo w tamtej nie ma takiego cisnienia
  5. Dodam tez ze zalozylem korek zbiorniczka od e36 1.8. Ponoc takie same sa i zauwazylem ze plyn ucieka wlasnie tym korkiem i kontrolka sie nie zapala wiec winowajca moze byc tylko korek ?
  6. Koledzy a powiecie mi jak go wyjac ? Gdzies czytalem ze czujnik od poziomu plynu spryskiwaczy jest taki sam ? Sugerujesz ze korek moze byc wadliwy i nie wypuszczac cisnienia ? Przyznam ze jestem laikiem ale wszystkiego mozna sie nauczyc jesli dostanie sie wlasciwe wskazowki. Wczesniej mialem 318i ale e36 i bez problemu ma juz 340 tys i nadal brat nia jezdzi. I z tego co widze nie sprawia problemow. Mam nadzieje ze ta e46 posluzy mi tak samo dlugo
  7. Witam mam bmw e46 318i 118km i co jakis czas zapala mi sie kontrolka o dolaniu płynu chłodzacego (ostatnio coraz czesciej). płyn jest i nie zauważyłem zeby uciekał. odpowietrzony został tak jak doradzaja i pisza w ksiazce sam naprawiam. fakt faktem waz jest goracy i twardy ale nie na tyle aby go nie mozna bylo zgiać. Moje pytanie dotyczy w czym moze tkwic problem ? w czujniku ? gdzie on sie znajduje i jak go wymontowac domowym sposobem ? od zakupy zrobiłem 4000 tys km i dopiero od nie dawna zaczoł pojawiac sie problem. Prosze o pomoc i prosze o wyrozumiałość
  8. przepustnice miałem czyszczona przez mechanika 3 tys km temu wiec na to bym nie stawiał a z akmulatorem spróbuje. Tylko dziwne to by było gdyz auto lekko zapala.
  9. Witam. Mój problem a raczej problemy polegaja na: -świeci mi sie check engine -czasami no jest to nawet częste zaświeci mi sie kontrolka płynu chłodzacego chodz jest on miedzy min a max. nie widze wycieków. Gdy samochód chodzi chwile na postoju kontrolka gasnie. -dzisiaj rano gdy uruchomiłem auto zaczeło samo wchodzic na obroty do plus minus 1800 obrotów - ostatnio zauważyłem że w samochodzie mrugaja czasami światła. Bmw ma wyciety katalizator przez poprzedniego właściciela. Ładnie wchodzi na obroty nie grzeje sie. Pomiary jakie wychodza mi w teście 7.0 oscyluja w granicach 108-do 112. Silnik nie ma białego i jasnego nalotu ani na korku wlewu paliwa ani na bagnecie. Olej trzyma w normie. Bmw ma silnik 1,9 118km jest to 2001r. Prosze o pomoc i wyrozumiałość.
  10. Układ odpowietrzałem tak auto zimne właczyłem zapłon nawiew na najwyzsza temperature a tryb wentylatora na najnizszy. odkreciłem srube odpowietrzajaca zalałem plynu i jak wyciekło przez srubke to szybko zakreciłem.dolałem plynu na maksa. korka od zbiorniczka nie zakrecałem odpaliłem auto dalem gazu na obroty powyzej 4 tys, przegazówka tak 4 razy w ciagu 30 s. i pozniej zakreciłem korek od zbiorniczka. dobrze to wykonałem ? wzorowałem sie ksiazka sam naprawiam bmw e46 i gdzies tam na forum czytałem ze tak trzeba.
  11. Czyli to moze nie byc uszczelka tylko termostat ?
  12. dodam tez ze waz dolny jest zimny i mieki
  13. Witam. Dodam jeszcze ze gdy robie test 7.0 w aucie to temperature cieczy pokazuje od 108 do 115 gora. Oleju nie przybywa mazi na korku wlewu oleju nie ma na bagnecie tez nie ma.
  14. Witam. Chciałbym zaznaczyc ze jestem nowy na tym forum. Moj problem polega na bardzo wysokim cisnieniu w układzie chłodzenia. Waż od zbiorniczka do silnika jest bardzo twardy. Gdy wyjme bagnet od sprawdzania poziomu oleju samochód tak jak by ma lzej i łapie ciut wieksze obroty. Co moze byc przyczyna ? Dodam ze ani na bagnecie ani na korku wlewu oleju nie ma masła. Prosze o wyrozumiałosc i o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.