Skocz do zawartości

misieqq

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 335i 2007

Osiągnięcia misieqq

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Klocki oczywiście mam komplet na przód i tył. Z tył zostaje tylko tarcza a na przód muszę coś kupić :)
  2. Panowie, pacjent e92 335i, klocki ebc yellow już czekają. Z tył zostaje tarcza OEM i szukam czegoś na przód, rozważam DBA STREET T2 / T3 ? a może coś innego? Pozdr.
  3. Turbiny były wyjmowanie miesiąc temu bo wastegate'y rzegotały już dość konkretnie ( typowa bolączka 335i i to obstawiałem jako główną przyczynę boostleak'a). Poza tym turbiny były w całkiem dobrej kondycji więc nie oddawałem do jako takiej regeneracji. Zrobiłem małą próbę ciśnieniową dolotu i przy jakichś rurkach od recyrkulacji powietrza trochę gwizdało. Wymieniłem oringi i po dzisiejszej krótkiej jeździe testowej, odpukać żadnego błędu nie wywaliło. ( ale coś podejrzanie łatwo z tym poszło ) Niestety auto na zimnym dalej ma ochotę szarpnąć, przerwać :/ na ciepłym jest trochę lepiej Żadnego resetu adaptacji wtrysków nie robiłem, może to coś pomoc ? Jak to zrobić ? Co do samego auta to przez ostatnie 1,5 roku śmigało elegancko bez żadnych problemów, zmieniałem tylko olej i lałem benzynę :P Może i jest z 2007 czyli początku produkcji ale za dużego wyboru nie miałem przy kupnie. Plus jest taki że jeszcze żaden Mietek rzeźbiarz-blacharz przy nim nie miał okazji grzebać :D
  4. Sonda zmieniona, teraz odczyty z sond są dobre ale napięcia na wtryskach bez zmian :/ ten błąd 30FF to (boostleak) przyczyn może być mnóstwo :roll: dzisiaj się wziąłem za sprawdzanie wszystkiego po kolei Jak nie urok to sraczka z tym autem...
  5. Tak uszczelki założone nowe, pojeździłem autem dwa dni i wywaliło nowy błąd (nr 3 ):/ coś z ciśnieniem doładowania ? Wtryski: http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/922/sLsAks.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/922/vwQZKE.jpg Błędy: http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/922/95d88J.jpg
  6. No więc tak, Wyjąłem wtryski i okazało się ze na 6 było kiedyś sporo wody, wszystko było zaśniedziałe, na pozostałych też było sporo syfu. Wyczyszczenie gniazd wtrysków zajęło dłuższa chwile ale pomogło! Auto zaczęło zdecydowanie lepiej chodzić i przestało śmierdzieć benzyną. Sond jako tako nie przekręcałem tylko przepiąłem same wtyczki i jedna chyba jest jednak do wymiany. Po zmianie teraz przed drugim katem pokazuje 3V ( a dokładniej to działa działa nagle spada do 0V i potem skacze na 3V i już tak zostaje). Po odpięciu tej sondy auto śmiga jak należy :D Co jeszcze zauważyłem to wtryski 4-6 już ktoś wcześniej wymieniał. (Widocznie stwierdził że lały a one tylko pracowały na bogatej mieszance bo sonda robiła jaja - taka jest moja hipoteza :D ). A wracając do wtrysków to na 5 dalej napięcie lubi spaść po niżej normy ale zasadniczo nic się z autem nie dzieje. Wtryski zamieniałem miejscami, i nie ważne jaki wsadzę, na 5 zawsze spada napięcie na czerwone pole.
  7. wg logów z JB4 o ile dobrze to przekminiłem to : lpfp - średnio 60-65 psi hpfp - dobijała nawet do 2400 psi FP L: Fuel pressure, low system. Pressure is read on the left hand scale X 10. Otherwise known as the in tank low pressure fuel pump. This value typically ranges from 55-70psi. If dropping below 50psi it indicates a problem with your low fuel pressure pump. Most often that problem is it needs to be augmented with an inline pump to keep up with the higher fuel demands required by ethanol usage.   FP H: Fuel pressure, high system. Otherwise known as the high pressure pump. Note all N54 include this and other platforms can only log this if also equipped with the flex fuel connector. This value represents the voltage of the high pressure 0-5V sensor, where a value of 20 is 5v. Each unit of measure is roughly equal to 150psi. Typical values at full throttle are 10-14, or 1500 to 2100psi. Values of less than 900psi as full throttle indicate a fuel delivery problem and the JB4 will failsafe at 700psi at full throttle. Note when not at full throttle a typical value is 5 or 750psi. http://i66.tinypic.com/29h0yd.jpg
  8. Ok dzięki za info ! U mnie z tą jedną sondą od początku są problemy więc też się pewnie skończy na wymianie ale najpierw je zamienię dla spokojnego sumienia :)
  9. Na chwilę obecną nie mam za bardzo jak podmienić sond, po odpięciu obydwóch jest jak by odrobinę lepiej. Zamieniłem wtrysk 5 z 1 i teraz na obu jest napięcie poniżej normy ? Może to kwestia uszczelek pod wtryski ? Teoretycznie są jednorazowe, zamówiłem już nowe. Może na 5 garczku ją "wydmuchało" i dla tego głupiał ? Przekładałem cewki na wszystkie sposoby, zero różnicy
  10. Wiec tak: 1. Jako takiego błędu wypadania zapłonu nie ma 2. Nie przerywa cały czas ale dość często na kilka sekund, przy czym na wolnych obrotach czasem sobie sam podbije obroty i na chwile jest spokój 3. Katalizatory są dwa, jeden na cylindrach 1-3 drugi na cylindrach 4-6. Sond w sumie jest 4. 4. Nie do końca wiem na który parametr patrzeć bo jest ich sporo (fotki niżej) 5. Przepływomierz na wolnych pokazuje 16, przy 3k rpm 64. Ale nawet jak chodzi na wolnych i zaczyna przerywać, pomiar cały czas jest taki sam. Zasadniczo chyba coś jest nie tak z sondą przed 1 katalizatorem, napięcie i oporność odbiegają od pozostałych. Przy dodawaniu gazu parametr: "Lambda integrator gruppe 2" się zmienia a "gruppe 1" jest cały czas zero. Co do błędów to: - klapka w wydechu - jest odpięta wiec i błąd ma być :P - błąd termostatu - inna bajka - pompa paliwa - sprawdzałem, obie pompy robią dobre ciśnienie , auto nie ma problemów z odpalaniem - dalej to błędy z sondami Co do pytań czy auto traci moc. Jak się jedzie pełnym ogniem to nie, dopiero JB4 ograniczało moc jak się odpuściło gaz, tak to idzie jak przecinak. Błędy: http://i64.tinypic.com/1zpjlag.jpg Przepływka: http://i66.tinypic.com/14iq78g.jpg http://i67.tinypic.com/2m3sqj8.jpg Sondy: http://i67.tinypic.com/e5p5c4.jpg http://i63.tinypic.com/1zzscm.jpg http://i64.tinypic.com/10zpczr.jpg http://i67.tinypic.com/qpqjv6.jpg http://i63.tinypic.com/16m4rgz.jpg
  11. Mam pytanko. W aucie w szczególności na wolnych obrotach można zaobserwować tak jakby chwilami przerywało / wypadał zapłon / coś ala misfire. Świeczki są nowe, cewki zamieniałem miejscami, następne w kolejności są wtryski ale może ktoś się spotkał już z czymś takim ? Pozdr http://i67.tinypic.com/imtq1h.jpg http://i64.tinypic.com/2aahmwy.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.