Wiec tak: 1. Jako takiego błędu wypadania zapłonu nie ma 2. Nie przerywa cały czas ale dość często na kilka sekund, przy czym na wolnych obrotach czasem sobie sam podbije obroty i na chwile jest spokój 3. Katalizatory są dwa, jeden na cylindrach 1-3 drugi na cylindrach 4-6. Sond w sumie jest 4. 4. Nie do końca wiem na który parametr patrzeć bo jest ich sporo (fotki niżej) 5. Przepływomierz na wolnych pokazuje 16, przy 3k rpm 64. Ale nawet jak chodzi na wolnych i zaczyna przerywać, pomiar cały czas jest taki sam. Zasadniczo chyba coś jest nie tak z sondą przed 1 katalizatorem, napięcie i oporność odbiegają od pozostałych. Przy dodawaniu gazu parametr: "Lambda integrator gruppe 2" się zmienia a "gruppe 1" jest cały czas zero. Co do błędów to: - klapka w wydechu - jest odpięta wiec i błąd ma być :P - błąd termostatu - inna bajka - pompa paliwa - sprawdzałem, obie pompy robią dobre ciśnienie , auto nie ma problemów z odpalaniem - dalej to błędy z sondami Co do pytań czy auto traci moc. Jak się jedzie pełnym ogniem to nie, dopiero JB4 ograniczało moc jak się odpuściło gaz, tak to idzie jak przecinak. Błędy: http://i64.tinypic.com/1zpjlag.jpg Przepływka: http://i66.tinypic.com/14iq78g.jpg http://i67.tinypic.com/2m3sqj8.jpg Sondy: http://i67.tinypic.com/e5p5c4.jpg http://i63.tinypic.com/1zzscm.jpg http://i64.tinypic.com/10zpczr.jpg http://i67.tinypic.com/qpqjv6.jpg http://i63.tinypic.com/16m4rgz.jpg