Skocz do zawartości

Raven1337

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW F06 640d
  • Lokalizacja
    Zielonki

Osiągnięcia Raven1337

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. To jest jednak 435xi a nie 435i, a ja mówię o 530xd po lifcie 235KM czy 245? nie pamiętam ile ma, nie wiem może myślałem, że 2 sekundy do setki zrobią na mnie większe wow Tak mówimy o tej wersji. 450KM za droga...
  2. A masz może wiedzę jakie mogą być realne koszty użytkowania? Czego się spodziewać?
  3. Powiem tak, po pierwszej przejażdżce 435i, przestałem myśleć o 428i, jakoś już w 435i brakowało mi mocy, może po prostu nie zdążyłem się o niej nawet przekonać, bo może 2-3 razy mocniej poleciałem, bo strach było na tych łysych oponach, przy padającym śniegu i tych dziurskach... Kontrolka świeciła się non stop, zgasła chyba dopiero jak dojechaliśmy do bazy... :duh: szczerze mówiąc, aż mam wrażenie że 530xd E60 lepiej idzie. Mając na myśli tą cenę nie do końca mówiłem o fabrycznie nowym samochodzie, tylko z małym przebiegiem np. 5-15 tyś i widziałem takie auta własnie po ok. 180 tyś nowe jak sobie zrobiłem konfigurację to wyszło za jakieś 230-240tyś ale to pewnie bez rabatu liczy. Co do 640d, uważam, że jest to dobry silnik, ekonomiczny i też mocny, no ale diesel :mrgreen:, na pewno nie wziąłbym 50i, bo z tego co się naczytałem to jest najgorszy silnik, ceny F10 550i są tak małe i to daje do myślenia czemu...
  4. Sytuacja nagle zmieniła bieg wydarzeń, znalazłem chyba okazję (oby nie mine) na 640d, sprawdzę najpierw szóstkę, a ewentualnie później wracam do 435i :D. Najgorsze jest to, że 435i jest na miejscu, a 640d w Warszawie...
  5. Jestem już po jeździe próbnej. Czuje duży niedosyt, po pierwsze mogłem się przejechać tylko jednym samochodem, więc wybrałem 435i. Drugi problem to łyse, letnie opony, a oczywiście śnieg musiał napierdzielać... Ciężko mi podjąć jakąkolwiek decyzję, bo nawet nie przetestowałem tego samochodu :(. Zaobserwowałem, że po odpaleniu samochodu przez pierwsze 60-90 sekund leciał dym tylko z jednej rury. Po otworzeniu maski, lampy są z produkcji jedna 24.09.2013 druga 30.09.2013, Auto produkcja 10.2013 czy to normalne, że jest odstęp 6 dni? Auto chyba po przebiegach autostradowych bo dużo zagranicznych winiet z roku 2014 oraz 2015. W środku zadbane. Podsumowując, dalej nic nie wiem :mad2:
  6. Samochód ma być na co dzień, ale nie musi być ekonomiczny na długie trasy, ponieważ mam drugi samochód 2.0d 163KM, gdzie na trasie pali ok 5l/100km :) Od 3 miesięcy przymierzam się do kupna samochodu. Tak naprawdę myślałem o 640d lub 535d, ale ciężko znaleźć taki samochód i oczywiście jest droższy niż takie 435i, a w sumie nigdy nie jeździłem tak mocną benzyną i chętnie bym spróbował. Podsumowując lubię większe, szybkie samochody i nie przeszkadza mi diesel, ale nie wiem czy kupie takie pewne auto do 220 tyś brutto max. 435i jest alternatywą. Po prostu jest tańsze, świeże modelowo i chyba też fajne, moim zdaniem :) P.S. Dzisiaj idę na jazdę próbną 435i oraz 428i GC, to pewnie pomoże przy ewentualnym wyborze :D
  7. Witam, Zastanawiam się na zakupem samochodu m.in. BMW 435i, podkreślam, że zastanawiam się, więc proszę nie brać tematu w 100% poważnie, aby ktoś nie miał pretensji i nie był urażony, że odpowiadał na pytania i poświecił swój cenny czas, a samochodu nie kupię. Samochód jaki sobie wstępnie upatrzyłem to: http://centrum-bmw.pl/aktualna-oferta/item/148-bmw-435i-xdrive-coupe.html Potrzebuję informacji czy warto brać taki samochód za taką cenę z przebiegiem 120 tyś km? samochód chciałbym wziąć w leasingu na okres 5 lat, przebieg jaki zrobię to max 100 tyś w ciągu tych 5 lat (będę miał dwa samochody) czy silnik "przeżyje" tyle czasu? Czego ewentualnie się spodziewać? Jakie mogą być koszty użytkowania takiego samochodu? czy dużo większe niż w BMW E60 530xd? Zastanawiam się również, czy nie lepiej by było trochę dołożyć i kupić np. F10 535d, 530d, 535i (chyba ten sam silnik??) lub nawet 640d, 640i Albo prawie w tej samej cenie kupić po prostu nowe 428i GC Samochód i tak brałbym w leasingu więc nawet jakby auto było droższe o 30-40tyś to nie odczuje tego jak strasznie na racie. Czekam na ewentualne podpowiedzi, a w szczególności informacji na temat żywotności silnika i jego awaryjności.
  8. No to w takim razie ASO BMW. Mam nadzieje, że będzie wszystko ok :cool2:. Najwyżej będzie to z jednej strony najgorzej wydane 650zł, a z drugiej może się okazać najlepiej. W sumie tyle kasy co wydaje się na "pierdoły" to w skali miesiąca nie raz uzbiera się te kilka stówek. Gorzej jakby to kosztowało 5 tyś zł...
  9. No, ale jak nie kupie to te pieniądze jednak na ziemi nie leżą :D
  10. Właśnie wiem, że właściciel ma układy na pewno z salonami, bo to były pracownik M-cars z Krakowa-o ile się nie mylę. Wiem też, że podobno auta biorą właśnie z salonów BMW, gdzie Klienci zostawiają samochody w rozliczeniu. Szczególnie z silnikami powyżej 2.0 z wiadomych powodów. Ale jak tak będę spekulował to w życiu nie kupie auta... Może nie będzie tak źle, a jak będzie to wybije sobie używane auta na dobre kilka lat :P Czyli mimo wszystko lepiej już wydać te kilkaset złotych, a mieć jednak większą pewność?
  11. Panowie potrzebuję kolejnej porady... :D W środę najprawdopodobniej będę sprawdzał ten samochód. Pytanie czy zrobić to w ASO za 650zł czy w serwisie bmw-centrum za 400zł jak kupie auto to za free mi to zrobią. Sprzedawca sam mi powiedział, że mogę sprawdzić gdzie chce i nawet mi nie proponuje u nich bo jest tu stroną-to nawet ja wyszedłem z inicjatywą żeby zapytał kiedy możliwe i jaka cena. Teraz nie wiem czy oszczędzać te 250zł i w przypadku kupna 650 zł? Jak będzie coś nie tak to stracę 650zł ewentualnie 400, a jak będzie wszystko ok to mogę nic nie zapłacić, a mogę zapłacić 650 zł :P. Dodatkowo czeka mnie koszt DEKRY 350zl brutto obowiązkowe do leasingu...
  12. Dzięki za info o swerwisie :cool2: Czyli najlepiej sprawdzić w ASO, co może się jeszcze zepsuć, co trzeba wymienić na już, albo za chwilę. Powiedzcie mi jeszcze ile realnie można zrobić na tym silniku bez remontu. Ja osobiście chciałbym dbać o ten samochód. Aczkolwiek, nie po to chce się przesiąść z 2.0d na 3.0 benzynę :twisted: żeby z niej nie korzystać, ale wszystko z głową. Spalanie faktycznie będzie najgorsze i dlatego chyba rezygnuję z wakacji jak wezmę ten samochód :mrgreen:
  13. Po głębszym zastanowieniu chyba najlepszym rozwiązaniem będzie podjechanie jutro z tym samochodem do ASO :cool2: mam nadzieję, że powiedzą mi całą historie na temat tego samochodu oraz co ewentualnie byłoby do zrobienia w najbliższym czasie. Ktoś orientuję się gdzie najlepiej zrobić to w Krakowie? Jakie koszty są takiego przeglądu. Ewentualnie czy zaufać centrum-bmw oni mają również swój Serwis BMW i na pewno wyszło by mnie to taniej, jako potencjalnego Klienta. Albo czy dowiem się coś na temat tego auta w Serwisie Peugeota, Citroena? mam dobre kontakty więc sprawdziliby mi za free. Po sprawdzeniu sprawa była by praktycznie rozwiązana. Dajcie znać co myślicie?
  14. Gdyby było mnie stać na nowe to nawet bym wam głowy nie zawracał :D jest gwarancja i tak naprawdę nic mnie nie interesuje... ale niestety na chwilę obecną mnie nie stać na nówkę :cry2: Biorąc pod uwagę wszystkie usterki śmiało mogę dokładać do auta średni rocznie nawet 10 tyś zł? Czy aż tak źle nie będzie? Może faktycznie lepiej zastanowić się za jakąś e92 330d lub 335d za ok. 100 tyś zł? Rata leasingowa będzie mniejsza, to będę miał ewentualnie z czego dokładać :cool2: . Ojciec mój ma od nowości e60 530d 2008 rok 115 tyś przebiegu i jeszcze nic nie robił tak naprawdę wszystko gra i buczy jak należy. Auto zawsze można okleić na niebieski matt :mrgreen:. Aczkolwiek cały czas myślę o tej F10, tylko boję się późniejszych kosztów, samochód kupić to nie problem, ale jak wezmę w leasingu na 4-5 lat to później muszę się z nim "męczyć". Może ktoś słyszał o jakiejś pewnej F10 albo e92 za max 110 tyś zł 3.0d musi być pełna faktura vat 23%.
  15. Jeżeli chodzi o traktowanie to jest ogromny znak zapytania... Jeżeli ktoś kupuje 535i zrobił zaledwie 120 tyś km, a podobno jest tam zrobiony dodatkowo box cały wydech to przypuszczam, że jest tam spokojnie 350-370KM. Kto "normalny" oszczędzał by takie auto? Przypuszczam, że to nie "jedyne w rodzinie" auto było.... Najgorsze jest to, że tak mi się podoba, tak bym je chciał, a tak wiele niewiadomych... :mad2: Co robić?!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.