Skocz do zawartości

jajko1

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G05 30d
  • Lokalizacja
    Olsztyn

Osiągnięcia jajko1

  1. jajko1

    Przednie tarcze 395mm

    Zostawiam na przyszłość. Finalnie zamontowałem tarcze Brembo 09.D898.13 i 09.D897.13 (prawa i lewa) oraz klocki hamulcowe ATE 13.0460-4896.2. Na zestawie przejechałem już ponad 1 tys, km i jak na razie zero problemów, a miałem już kilka razy hamowanie z prędkości ponad 160 do 0. Wyszło znacznie taniej niż na częściach ASO, a różnicy nie widzę, także polecam :)
  2. jajko1

    Przednie tarcze 395mm

    Czy ktoś może kupował inne tarcze niż oryginalne w serwisie i mu się sprawdziły. Mam do wymiany tarcze na przodzie. Układ hamulcowy to M-Sport (2NH), czyli tarcze 395mm. Serwis po zniżce proponuje 2 tys. za szt, co jest dość wysoką ceną. Producentem zacisków jest Brembo, więc pomyślałem, że wezmę tarcze Brembo, wychodzi o prawie połowę taniej, tylko czy to ma sens? Ma ktoś jakieś doświadczenie na tym polu?
  3. Cześć! Czy ktoś może podać mi instrukcję jak zmienić nazwy fal radiowych i jak zrobić, żeby po przełączeniu na "Radio" korzystał z fal radiowych "Zapamiętanych", a nie zawsze z "Odbieranych". W F11 czekałem po prostu na moment wyświetlenia informacji o radiu i brałem "Zapisz" i zapisywał nazwę fali jaka była w danym momencie wyświetlana. Tutaj mam radia typu "102,4" albo "-skie" i za cholerę nie wiem jak to zmienić :mad2:
  4. Jednak nie do końca: https://www.youtube.com/watch?v=lKVW1nCOKeI
  5. Dosłownie 2 tygodnie temu zmieniłem zimowe 225/55/16 na letnie 245/40/18. Nie zauważyłem spadku osiągów, spalanie prawie na tym samym poziomie, ale jeżdżę głównie w trasie, więc niezauważalne dla mnie. Z plusów oczywiście wygląd i szczególnie prowadzenie, bo jest przepaść, teraz jeździ jak żyletka, każdy ruch kierownicą to od razu reakcja, a nie pływanie na profilu. Komfort minimalnie gorszy, ale spokojnie wybiera nawet większe dziury, może dlatego, że mam standardowe zawieszenie. Największym minusem dla mnie jest głośność, mam Bridgestone Potenza RE050A i są dużo głośniejsze niż zimowe Dunlopy, nie wiem czy to specyfika akurat tych opon czy związane jest to ogólnie z szerokością, ale jest głośno, zaletą jest to, że trzymają w zakrętach jak wściekłe. :twisted: Ogólnie polecam zmianę na 18 cali.
  6. Moim zdaniem pedał gazu do wymiany. Nie wiem czy w E60 jest potencjometr czy czujnik indukcyjny, ale wydaje mi się, że tłumaczyłoby to wariowanie tylko przy dodatnich temperaturach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.