Skocz do zawartości

lukasz5237481

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320d (150km) e46 (136km)
  • Lokalizacja
    Biłgoraj

Osiągnięcia lukasz5237481

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Mam dobrego pneumata jak byś chciał pomocy tylko zależy skąd jesteś.
  2. I nareszcie się udało ;) Autko jeździ ładnie i równo pracuje :D zamknąłem się z remontem w 2700. Pracy było multum kilka nocy nie przespanych ale efekt mnie zadowala ;) Ślicznie się prezentuje na fabrycznych 18 ;D może jeszcze polerkę by strzelił dla ukoronowania efektu :8)
  3. Dyfer od 320d podejdzie ale przełożenia nie takie z tego co pamiętam automat ma długie przełożenia. Zakładałem kiedyś skrzynie w e39 2.5 tds od benzyniaka i to była masakra z miejsca się ciężko ruszało na 2 jechała coś koło 130 może 140, nie polecam takich modyfikacji. A co do drugiego dyfra zobacz na bmwstore czy jest taki sam nr część albo czy się nie zamieniają i będziesz wiedział.
  4. Witam dawno nie pisałem, na dzień dzisiejszy sprawa wygląda tak komplet uszczelek uszczelniaczy filtrów przewodów zaślepki kolektora olej już mnie kosztowało ponad 950 zł to i tak dobra cena bo brat handluje częściami myślałem że to już koniec kosztów ale niestety dalej rosną... Szlif wału 250 zł komplet panewek i tu aż siadłem 265 główne i 475 korbowodowe :cry2: czyli kolejny tysiąc... ehh powoli zastanawiam się czy nie lepiej było kupić nowy silnik... Ale na jedno wychodzi dobrze silnik będzie prawie jak nowy ;) Jutro zaczynam składać silnik jak dobrze wyjdzie to może pod koniec przyszłego tygodnia będę jeździł ;) Po drodze w wolnym czasie odnawiam plastiki w środku i muszę wyprać środek.
  5. Znajomy miał taki sam problem jak ty bateria niby ok nie dało się zakodować sprawdzaliśmy sygnał wysyłał. Mówię mu w końcu wymieńmy baterie może pomoże, i wymieniliśmy jak ręką odjął pilot zaczął działać. A z imo ciężka sprawa daj do sprawdzenia komuś to Ci powie czy działa. Szkoda dorabiać nowy kluczyk koszt 500zł ;/
  6. lukasz5237481

    320d Pisk rolki

    Najpierw zdejmij pasek od klimy i sprawdź rolkę napinacza. jak cała to odpal i zobacz czy dalej piszczy. potem zdejmij główny pasek i posprawdzaj kolejne 2 rolki ale na samym początku odpal silnik i psyknij WD na paski i zobacz czy nie ustanie. I sprawdź główne koło pasowe czy nie ma gdzieś pęknięć.
  7. JA w swojej mam zalany 5w40 mam już 321tyś tle ze mam 2.0d. Swego czasu mieszkałem troche za granicą i miałem znajomego w serwisie bmw pytałem go co i jak z olejem czy zmieniać na 10w40 i powiedział mi tak do końca żywota ma jeździć na 5w40 i tak leje. 10w40 jest trochę gęstszy i gorzej oddaje temperaturę. Ogólnie jeżdżę na motulu jestem z niego zadowolony, myślałem ostatnio nad valvoline i nie wiem czy nie zmienię następnym razem.
  8. Mądrze się trochę na forum bo już chyba przerobiłem wszystkie typowe usterki w 136 konnej. Sam teraz walczę z remontem generalnym 150 konnym kupiłem ładną za grosze w m pakiecie z uszkodzonym silnikiem okazała się panewka na pierwszym korbowodzie bardziej to jej brak ;) wał poszedł do szlifu mają mi od razu panewki dobrać. Jak wszystko ładnie wyjdzie będę miał ładna za 1/3 rynkowej ceny ;)
  9. Tragedii nie ma ściągasz obudowę filtra pod filtrem masz trzy dziurki przez które odkręcisz turbinę hmm ale miedzy turbem a katalizatorem ale chyba dojdziesz od tyłu. A i nie zapomnij o nowej uszczelce ;) Kończę prace o 19 jak dotrę do domu dam Ci znać co i jak.
  10. może termostat się zaciął wyciągnij go i zobacz czy wszystko wygląda ok i zrób test czy się otwiera w gorącej wodzie. Albo masz zamuloną chłodnice.
  11. Tak tuleja mam w sobie olej. A co do lemfordera hmm miałem wymieniłem razem z wahaczem i żeby Cie nie skłamać tuleja siadła po 5 tyś a wahacz po 8 morze 9tyś. Więc się lekko wk...em Kupiłem najtańsze co było na allegro wahacz za 150 coś koło tego i tuleje za jakieś 50 na wahaczu mam już zrobione 110 tyś nic się nie dzieje a tuleje gdzieś ostatnio wymieniałem. Ale oczywiście zaraz lemforder to oryginał z bmw będzie najdłużej chodzić. Żeby te tuleje ze złota były to i tak będą siadać moje zdanie kup coś najtańszego bo i tak za jakieś 30 40 tyś będziesz znowu zmieniał. A wracając do tematu przez te tuleje będzie Ci rzucać autem.
  12. lukasz5237481

    Błąd ASC ABS

    Mam ten sam problem co Ty tyle że ja od czasu do czasu :) Zrób to co kolega wcześniej Ci pisał wyczyść popatrz na kable czy wszystko gra jak nie pomoże i będziesz zdenerwowany kopnij w koło z czujnikiem czasem pomaga ;) Od razu jak będziesz czyścił kostkę zapuść wd czujnik żebyś nie miał potem w razie czego problemu z odkręceniem.
  13. elektro zaworek sterujący turbo. Jak stoisz przed autem pod maską po lewej stronie masz taką bańkę nad nią jest taki zaworek dochodzi do niego 2 wężyki zbrojone i kostka. Miałem podobnie w swojej 136 km zaworek zardzewiał nie sterował odpowiednio turbiną auto nie chciało jechać. Naprawa tego ogólnie prosta zapytaj wujka Google jak naprawić elektro zaworek jak masz trochę zdolności manualnych dasz rade bez problemu jak coś to pisz.
  14. Hmm właśnie robię swoją z takim silnikiem mam turbo wyciągnięte zobaczę jutro jak to u mnie wygląda i jutro dam Ci znać. Mam też z 136 konnym silnikiem i miałem bardzo podobne wręcz takie same objawy jak mi zardzewiał elektro zaworek od turba. A na chłopski rozum za daleko Ci się otwiera turbo jest ze zmienną geometrią przez co nie mam mocy na małych obrotach ja na twoim miejscu wstawił bym tam śrubkę i za kontrował. Sprawdzę Ci jutro na ile u mnie jest wykręcona i coś będziesz kombinował ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.