Skocz do zawartości

mazzik

Zarejestrowani
  • Postów

    86
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320d 191@400 2005
  • Lokalizacja
    RZ

Osiągnięcia mazzik

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Jeśli to był "komputerek" tylko do ECU silnika to błędu z modułu DTC nie odczytasz.
  2. Pojawi się na bank. Przerabiałem to tydzień temu. Korozja na półosi powoduje że puchnie koronka ABS i zaczyna trzeć o czujnik. Skoro u Ciebie kontrolka zgasła to znaczy że czujnik może da się jeszcze uratować. Musisz mieć interfejs i podłączyć INPA, w module DTC jest opcja że widzisz prędkość obrotową każdego z kół - w ten sposób sprawdzisz czy czujniki ABS są sprawne. Możesz też odczytać zapisane błędy w module DTC i tam zobaczysz o którzy czujnik chodzi. Nie masz w profilu lokalizacji to nie wiem skąd jesteś, ale poszukaj kogoś w okolicy kto ma INPA i podepnie za czteropak :)
  3. haha uderz w stół :wink: No tak na szybko to czy: - wklejenie szpilki na klej w piastę oraz zastosowanie nakrętki (i tutaj siły przenoszone są z jednego materiału na drugi poprzez gwint) jest mocniejsze od - wkręcenia śruby która jest materiałem jednolitym i jednorodnym Odpowiedzi nie uzasadniaj :D
  4. Aha. I to ma "coś" poprawić? :) Pewnie trzeba zawołać kogoś kto materiałoznawstwo studiował i się wypowie o siłach i naprężeniach. :wink:
  5. Jak chcesz tego dokonać? Będziesz toczył nowe piasty? Obecnie w piaście masz gwint a potrzebny będzie frez żeby wbić szpilkę. http://www.auto-truck3.pl/img/p/1506-8856-thickbox.jpg Są pewno przykręcane dystanse które mają szpilki ale to typuję, że nie przy grubości 15mm :think: EDIT: 30mm minimum http://dystom.pl/pl/p/DYSTANSE-30mm-72%2C6-5x120-BMW-E36%2C-E46%2C-E60%2C-E90%2C-Z3%2C-Z4%2C-Z8-itp.-/679
  6. Będzie pasował. Jeśli elementy różnią się stronami to jest to zaznaczone w opisie. Np zobacz część nr 1 (zwrotnica) w linku podanym przez Ciebie. Jest zaznaczona lewa/prawa strona i mają inne numery. https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=VC31-EUR-07-2005-E90-BMW-320d&diagId=33_1230#34526762466 Z resztą bez przesady, żeby jeszcze czujniki były na stronę :wink:
  7. https://www.etkbmw.com/bmw/PL/vin/decoder/VB71770/PL
  8. Ja tak trochę obok tematu ale dopytam. Jaki koszt regeneracji turbo mitsubishi? Zbliżam się obecnie do magicznych 200tyś, turbo nie ruszane, trochę już "chlapie" olejem do dolotu (choć to mój pierwszy turbodoładowany silnik), auto bierze 1l oleju między wymianami (co 12-13tyś) I tak się zastanawiam na ile $$$ się szykować. Wiem, że można kupić nowe za około 3tyś ale obecnie to ponad 10% wartości auta i dlatego pytam czy regeneracja ma sens - skoro nie jest to jednak "zakładam i jadę". :roll:
  9. Rozkoduj swój VIN i sprawdź czy masz w nim opcję S102A lub S100A Tak -> 34526764610 Nie -> 34526762466
  10. A jak zgasisz auto, wyciągniesz kluczyk i pociągniesz manetką od kierunków do siebie to się zaświecą na 30s?
  11. Tak sie zastanawiam (czysto teoretycznie) że te części nie będą zamienne, prawda? No bo aby użyć tej wkręcanej, to i otwór w podszybiu musi mieć "ząbki" żeby było do czego przykręcić. :?: Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
  12. Tak. Pierwsza rzecz to uspokoiłem się jak już to znalazłem :cool2: Druga rzecz to wystarczy przestawić temperaturę nawiewu na tył (klapka odpowiedzialna za temperaturę nawiewu jest położona najniżej w nagrzewnicy, właśnie w okolicy popielniczki - tunelu środkowego) Jak dobrze pamiętam to efekt występuje tylko gdy z tyłu jest grzanie na max. Co ciekawe gdy przestawię na zimno i znów na ciepło to nie pyka :lol: Co się oszukałem z przodu auta to moje :mrgreen:
  13. Spróbuj z różnymi opcjami kierunku/temperatury nawiewu. Ja mam takie coś, że czasem któraś klapka nie do końca się dobrze ułoży i przy przeciążeniach bocznych coś pod deską "pykało" (różne miałem typy, że coś komuś wpadło do kanału wentylacyjnego, może ten element co się montuje zapach na kratki) Działo się tak tylko raz w jedną stronę (czyli jak przesunęło się w lewo to już kolejny skręt w tą samą stronie nie powodował efektu dźwiękowego ale np przejazd przez rondo to aż trzy "pyknięcia" :mad2: Podziałaj jeszcze z regulacją temperatury tylnych siedzeń (u mnie właśnie to klapka jest "problemem")
  14. Ale tu nie ma żadnego sekretu. Szyberdach ma w narożnikach odpływy, bo nie ma szans by był idealnie szczelny. Więc pierwsze co powinieneś zrobić to odsunąć szyberdach i wlewając wodę w rynienkę pod szyberdachem sprawdzić czy odpływy są drożne (często zbiera się tam syf, liście gdy ktoś o to nie dba) Na diagramie rurki są dwie ale obstawiam, że będzie cztery http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VC31-EUR-05-2005-E90-BMW-320d&diagId=54_0341 Nr 19 Natomiast historia o "nielegalnym spuście wody" bardzo mnie rozbawiła :cool2: wiem, że Tobie do śmiechu nie było ale życie pisze przezabawne scenariusze :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.