Skocz do zawartości

ZTJ

Zarejestrowani
  • Postów

    118
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30
  • Lokalizacja
    ZG

Osiągnięcia ZTJ

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Mam prośbę o pomoc z ustaleniem koloru tego auta: WBAVC91060F000126 Z dostępnego mi dekodera nie jestem w stanie ustalić koloru nadwozia. Jest tylko informacja o kolorze indywidualnym (SONDERLACKIERUNG 490) bez dodatkowych szczegółów. Pomocy.
  2. Nr nadwozia WBAUY31090A931548 Oznaczenie modelu 3' E91 LCI Data produkcji 11.11.2010 Kolor SPACEGRAU METALLIC (A52) Tapicerka STOFF BLUE SHADOW/ALCANT./ANTHRAZIT (ANAT) Napęd ALLR Kod typu UY31 model 320XD Seria 3 E91 MUE Typ nadwozia Touring Układ kierowniczy L Drzwi 5 KSI N47T Pojemność skokowa 2,00 moc 135 Wyposażenie seryjne Nazwa S249A Wielofunkcyjność dla kierownicy S321A Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu S520A Lampa przeciwmgłowa S548A Licznik kilometrów Wyposażenia specjalne Nazwa S1CAA Selekcja COP ważnych pojazdów S1CBA Zakres CO2 S1CDA Brake Energy Regeneration S2MEA Obr. BMW, st. le. M podw. spr. 194 S2PAA Zabezpieczenie śrub kół S203A Napęd na cztery koła S205A Automatyczna skrzynia biegów 1 / 3 Portal oryginalnych części zamiennych Nazwa S216A Wspomaganie układu kier. Servotronic S230A Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE S258A Ogumienie zdatne do jazdy po uszkodzeniu S3ATA Reling dachowy, aluminium satynowane S313A Lusterko zewn. z funkcją składania P337A M Pakiet sportowy S4B9A Listwy wewnętrzne alum. drobno szlif. S402A Dach panoramiczny elektryczny S423A Dywaniki podłogowe Velours S428A Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S441A Pakiet dla palących S464A Worek na narty S481A Fotel sportowy S502A Spryskiwacze reflektorów S507A Park Distance Control z tyłu (PDC) S521A Czujnik deszczu S522A Światło ksenonowe S534A Klimatyzacja automatyczna S540A Tempomat S563A Pakiet oświetlenia S6AAA BMW Teleservices S6ABA Sterowanie teleserwisem S6FLA Złącze USB-/Audio S6VCA Sterowanie Combox S609A System nawigacji Professional S612A BMW Assist S614A Instalacja sieci internet S615A Rozszerzona informacja BMW Online S616A BMW Online S620A Wejście głosowe S633A Instalacja tel. kom. Business S698A Area-Code 2 do DVD S710A M Kierownica skórzana S715A Pakiet areodynamiczny M S760A Wysoki połysk Shadow-Line S761A Ind. oszklenie przeciwsłon. S775A Podsufitka antracyt S8SCA Aktywacja syst. telem. char. dla kraju S8SPA Sterowanie COP S8S3A Automatyczne ryglowanie prz ruszaniu S8TLA Dummy-SALAPA S8TNA Św.do jazdy dz.ustaw.przez m.świateł S854A Wersja językowa, francuski S863A Spis dealerów, Europa S881A Literatura pokładowa, francuski
  3. Po kilkunastu latach trafiłem przypadkiem na założony przeze mnie wątek, taka sentymentalna podróż do przeszłości ;). Uzupełnię go tylko informacją, że moneta jednogroszowa włożona w nakrętkę napinacza M42 wyraźnie wyciszyła łańcuch. Silnik służył po tym bezawaryjnie wiele lat, przeżył też kilka sezonów w BMW Challenge. Może taka informacja się komuś przyda.
  4. Z przodu mam gazówki Delphi, z tyłu Bilsteina B4. Delphi są dużo sztywniejsze od tych Bilsteinów z tyłu. Przejechały jak na razie 30 tys km i wszystko elegancko.
  5. Ale oni nie przewidzieli, że ten rozrząd będzie tak mało trwały i dali za słaby napinacz, którego działanie chciałbym poprawić :wink: .
  6. Wpadłem na taki oto pomysł na uciszenie rozrządu w moim IS-ie (wymiana łańcucha i napinacza nie uciszyła go w zupełności): co by było jakby wstawić między nakrętkę którą mocujemy napinacz do głowicy a sam napinacz odpowiednio dobrany krążek o grubości powiedzmy 2mm, tak żeby napinacz miał większy zasięg i mógł przez to jeszcze lepiej napinać łańcuch. Zadziała taki patent? Jakie są techniczne przeciwwskazania?
  7. Tę astrę to IS wciąga lewą nerką, więc nie potrzebujesz żadnej specjalnej techniki, żeby ją odsadzić o kilka długości. Kręć do 6-6,5tyś i następny bieg, to wszystko. To, że ta astra ma wysokie prędkości maksymalne (ale w 130 na dwójce nie wierzę) na niskich biegach świadczy tylko o długaśnej skrzyni biegów.
  8. Ciężko będzie podwyższyć auto oponami, gdyż te co masz mają naprawdę dużą średnicę. Wydaje mi się, że rozmiar 195/65R15 będzie odpowiedni na zimę w Twoim przypadku (srednica identyczna jaką masz teraz). Gumy do sprężyn mogą nieco unieść auto, ale prowadzenie napewno się pogorszy.
  9. ZTJ

    wolne obroty brak mocy i gaśnie

    Silniczek krokowy odpowiada za wolne obroty również w przypadku zasilania gazem. W tradycyjnych instalkach podciśnieniowych jest zdecydowanie bardziej narażony na zabrudzenie, gdyż przepływa przezeń mieszanka gazowa. A co do błędów TPS, to trzebaby się podpiąć pod kompter, bo na oko ani ucho tego nie ocenisz. Ale zacznij od przeczyszczenia krokowca.
  10. Przygód masz bez liku z tym autem :roll2: .
  11. Niepotrzebnie zalałeś do pełna. Teraz z jednej strony żal to zlewać, a z drugiej trochę strach o silnik, bo nie jest to 200D, który przepali bez problemu wszystko co mu się naleje.
  12. ZTJ

    BMW 318 TI

    Posłuchaj, czy przy ok. 3 tyś. obr/min nie słychać łańcucha (metaliczne brzęczenie).
  13. ZTJ

    e30 z gazem?! :|

    Idealne parametry na postoju wcale nie muszą oznaczać idealnych podczas jazdy, gdzie obciążenie silnika jest diametralnie inne. Najlepiej jest miec podlaczony interface pod laptopa i regulowac podczas jazdy (potrzebna oczywiscie osoba do kierowania :wink: ), a w przypadku komputera stacjonarnego trzeba niestety odbyć kilka jazd testowych :).
  14. ZTJ

    e30 z gazem?! :|

    Jak już będziesz miał ten interface i ściągniesz sobie A-Mona (program do Autronica) to wal na priv z pytaniami. Niby nic trudnego, ale musiałem poświęcić dwa dni, żeby to zakumać w stu procentach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.