Skocz do zawartości

blackall

Zarejestrowani
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91

Osiągnięcia blackall

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Auto od tyłu wygląda po prostu lepiej z oponą 255, która zresztą szła też w oryginale. Druga kwestia, felgi po 9/9,5cali szerokości z oponą 235 i węższą wyglądają jak.. wcale nie wyglądają ;) Ujeżdżam M47 i z przesiadki 205 zima na lato 225 i 255 nie czułem nigdy jakiejś różnicy w przyspieszaniu
  2. Auto przedliftowe E91, zawias obniżony seryjnie (S226) Jaką opone dać na tył aby nic nie tarło? Felga 10x19" ET 43. 255/30 lub 245/35 najbardziej by mi pasowało Na przodzie 9x19" ET 45 wejdzie bez dystansu?
  3. Miałem ostatnio małą przygodę parkingową - kierowca 206tki cofając uderzył w drzwi kierowcy i oprócz małego głębokiego wgniecenia łącznie z odejściem lakieru całe drzwi zrobiły się pofalowane - odeszły od wzmocnienia. Blacha wygina się we wszystkie strony i nawet zamykając drzwi słychać, że poszycie wisi luźno a dzwięk zamykanych drzwi nie przypomina BMW zupełnie :wink: Auto z 2006 roku, a więc już nie najmłodsze. Drzwi były w oryginale. Jego ubezpieczalnia to PZU. Jak to widzicie, policzą wymianę drzwi na inne czy naprawe tego? Wg mnie jest to nie do zrobienia idealnie, tak aby pod kątem nie było widać falowań. Po świętach zgłaszam szkodę.
  4. Rozchodzi się o dokładnie takie same auta, RWD ta sama moc jedyna różnica to sedan/kombi. Wszystkie katalogi podają, że różni się właśnie średnica bębna co mnie osobiście bardzo dziwi. Będzie trzeba rozebrać i sprawdzić osobiście.
  5. Czy to możliwe aby w E90 były inne tarcze z tyłu niż w E91 (chodzi o M47 163KM) mianowicie E90 ma średnice bębna hamulcowego 160mm, natomiast E91 185mm. Kolega ma nowe tarcze tanio na sprzedaż właśnie z sedana, zagłębiłem się i wychodzi że do mojej E91 nie podejdą. Tarcze TRW DF4450
  6. ja w troche innym tonie pozdrawiam kierowce ciemnej E91 na rej. SB xxxxx na dobrym kole widzianej dziś na drodze Leszno - Jarocin jest na forum?
  7. Kupuj 18" tyle ze szerokosc 8" na przód i na tył, szerokosc opon daj 225 i będzie lux. E90 na 16" to biednie wygląda bardzo :|. 16" na zimę zostaw i tyle Popieram. Jakbym miał inwestować w nowe 16stki to bym tą kase wolał przeznaczyć na doposażenie albo paliwo ;)
  8. Przy wyższych prędkościach to i bez tych opon to 130 koni jest mułowate, a jeśli ktoś chce troche wyglądu i zakładać coś szerszego to szersze opony też musi dać. Wg mnie 255 to jest optymalny rozmiar do E9X na tył
  9. w internecie tego dużo, ale oto moje jeszcze bez dystansów http://i64.tinypic.com/30v18k9.jpg http://i64.tinypic.com/32znloo.jpg i pierwsze lepsze z internetu http://i1131.photobucket.com/albums/m550/amirmehrabi/P1010768.jpg http://i139.photobucket.com/albums/q286/donalb/DSCF0621-1.jpg Nie ma wielkiego naciągu, ludzie latają bokami na takich zestawach a nawet i dużo gorszych i nic się nie dzieje. Naciąg zależy też dużo od producenta opony a oto przykład 255/35 na 18x9.5 czyli takie o jakie pytał wyżej http://forum.e46fanatics.com/attachment.php?attachmentid=522570&d=1376949919
  10. Tylko że parametry dość odbiegają od org. (nie licząc M3) bo to 8,5" i 9,5" a powinny być max 8" przód na 8,5" tył. A jeśli nawet kolega uprze się i upchnie takie felgi to opony jakie proponujesz będą miały dość spory naciąg... No to najlepiej zostawić auto tak jak wyjechało z fabryki i nie zmieniać nic poza olejem i filtrami ;) Przy 19" co drugi komplet felg chińczyków ma 9,5 i nie robi to żadnego problemu ludzie zakładają i wypychają jeszcze dystansami. Sam mam z tyłu 9,5 ET 37 tyle, że 19 i tak były schowane, że jeszcze dystane dokupowałem. Kolega nie musi "upychać" bo takie parametry wchodzą bez problemu, a co do doboru opon nic lepsze nie wymyśli naciąg będzie delikatny - szersze nie mają racji bytu przy takiej mocy, choć te co podałem też mogą troche przymulić auto - ale coś za coś. Choć ja osobiście nie zauważyłem wielkich różnic ani w spalaniu, ani w dynamice między org 16 205/55 a 19 225/35 i 255/30
  11. a niby czemu by miały nie wejść? Ludzie to nie Clio, że ciężko upchać cokolwiek, a podane parametry zbliżone do org. 19 więc wejdą. Opony bym dał takie jak fabryka 225/40 i 255/35
  12. Jeździłem w paru autach na różnorakich felgach z pierścieniami i nowymi i używanymi i nigdy nic złego się nie działo, taki pierścień jest praktycznie wieczny jeśli sam go nie uszkodzisz
  13. Szukam kogoś z Poznania lub południowej wlkp w celu zakodowania DRL (xenon, 2006rok)
  14. Polecam same żarówki kupić, nie dają tak mocno jak całe lampki. Zalatuje troche remizą jak na ledowo oświetlona jest tablica, zderzak, i metr za autem jeszcze ;) Sam miałem ten problem i zdecydowałem się na żarówki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.