Skocz do zawartości

kokolino1

Zarejestrowani
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kokolino1

  • Urodziny 09.01.1972

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i
  • Lokalizacja
    Centrum

Osiągnięcia kokolino1

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Tak wiem, ale nie znalazłem ani porządnego opisu ani konkretnych odpowiedzi, więc jeśli kolega będzie uprzejmy coś mi podlinkować będę niezmiernie wdzięczny. :roll: Nie nie chcę ksenonów tylko mam zwykłe na soczewce również na H7 . Koszt regeneracji przekroczy wartość zakupu po-liftów, które udało mi sie zakupić w niemal idealnym stanie.
  2. Witam. Od kilku tygodni przeglądam wszelkiego rodzaju informacje na temat zmiany reflektorów przednich z przed na po lifta. Jest już jesień i wieczorową porą jeździ się coraz gorzej tym bardziej, że moje reflektory są już tak wysłużone, że do niczego się już nie nadają. W moim aucie są zwykłe reflektory na żarówkach H7 , w moje posiadanie weszły reflektory też zwykłe na H7 tylko, że po lift i soczewka. Czy ktoś z kolegów mógłby mi napisać jak to podłączyć aby działo. Wiem, że trzeba zmienić wtyczki. Moje auto z 2004 a reflektory nabyte z 2007. Będę wdzięczny za wszelką pomoc gdyż chętnie bym to ogarnął na początku tygodnia. Może jest gdzieś jakaś instrukcja. Niestety ale nie znalazłem interesujących mnie informacji więc piszę tutaj. Z góry dziękuję.
  3. Witam, podłącze się pod temat. Mam identyczny objaw tylko że w E60. Mam zamiar się za to zabrać zaraz po kwarantannie, czy orientuje się ktoś jak to jest w e60? Z góry dziękuję.
  4. Witam. Ta różnica koloru to efekt flesza jest taki sam. Stara poduszka pasowała idealnie. Dzwoniłem do aso to powiedzieli mi że nic nie są w stanie z tym zrobić.
  5. Niestety w serwisie powiedzieli mi że nie są w stanie tego poprawić :evil: :cry: Dziś zdemontowałem poduszkę i takie oto numery Niestety nigdzie nie chcą wejść . Z tego co znalazłem to numer poduszki jest 32 30 6 757 891. Nie wiem może mam wstawione coś innego. Ciekawe czy można coś wykombinować ze stelażem w kierownicy. Prośba do kolegów którzy mają wymienione poduszki o podesłanie zdjęć ewentualnie numerów poduszek. Pozdrawiam
  6. Witam, jestem świeżo po wymianie poduszek w ramach akcji serwisowej, niestety jakość spasowania nowej poduszki z kierownicą jest masakryczna. Zamierzam to reklamować. Ciekawe czy coś wskóram. Pytanie do kolegów czy ktoś w ogóle próbował to poprawić samemu.
  7. Luzujesz napinacz i ściągasz pasek. Pamiętaj tylko aby przy ponownym montażu starego paska nie zmienić kierunku jego pracy.
  8. Witam. Porównanie parametrów robiłem inpą, testerem diagnostycznym oraz testerem obd. Robiłem to na rozgrzanym silniku przy temperaturze roboczej silnika 103 stopnie. Porównanie parametrów było nabiegu jałowym silnika.
  9. Pompa powietrza wtórnego jest szczelna, ale z tego co wiem to nie ma ona nic wspólnego nieprawidlową praca silnika po rozgrzaniu do tego ona chyba tylko popsuje dodatkowe powietrze w wydech w celu ochrony katalizatora na zimnym silniku oraz zmniejszenie emisji spalin.
  10. Witam. Mam problem z prawidłową pracą silnika jak w temacie. Jakiś czas temu kolega poprosił mnie aby trochę ogarnąć jego bunie, i to był chyba mój błąd. Mimo iż swoją doprowadziłem do żądanego stanu to z jego póki co przegrywam. Zacznę od początku. Po podłączeniu do kompa wywaliło mnóstwo błędów, po ich wykasowaniu został błąd czujnika położenia wałka mimośrodowego, jak sie okazało był on odłączony. Po podłączeniu błąd się wykasował ale po nagrzaniu powracał. Wymieniłem czujnik używka , sprawdziłem przy okazji sam wałek i ogólnie stan góry głowicy. Po wymianie tego czujnika błędy związanie z valvetronic przestały się pokazywać ale,... no właśnie po tym zabiegu błędów brak za to silnik jak jest zimny to praktycznie nie che odpalić jak już odpali to chodzi nie równo szarpie. Zrobiłem test i jak silnik ostygł to odłączyłem przepływkę i o dziwo ładnie odpalił i jego praca jest prawidłowa. Postanowiłem podmienić przepływkę ze swojego auta ale efekt ten sam. Silnik szrpie i pracuje nie równo. Po odłączeniu czy to przepływki, czy czujnika podciśnienia, czujnika valve- silnik pracuje prawidłowo. Porównałem po kolei parametry pracy ze swoim silnikiem wszystko jest prawie identyczne. I teraz to już całkiem zgłupiałem. Co zrobiłem. Podmieniłem, przepływomierz, przepustnicę, sterownik valvetronic-a, czujnik położenia wałka mimośrodowego, czujniki położenia wałków rozrządu, cewki zapłonowe. Sprawdziłem i skorygowałem ustawienie rozrządu, szczelność dolotu, odmę. Być może ktoś miał podobny przypadek i byłby ktoś tak miły i nadał mi jakiś kierunek poszukiwań. Sterownik nie sypie błędami. Z góry dziękuję za okazaną pomoc.
  11. Witaj, na moje koślawe oko to przyząd do wstępnego napięcia łańcucha. Wkręca się go zamiast napinacza.
  12. Witam. Czy mógłby któryś z kolegów pomóc w zlokalizowaniu pinu przy kostce ECU, w silniku N46 z 2004 r. aby podłączyć tempomat. Wszystko działa a na tym poległem. Jest post kolegi ale niestety link do zdjęcia jest nie aktywny. Proszę o pomoc.
  13. Problem rozwiązany, okazało się ,że takie efekty daje konający czujnik położenia wału. Cóż wymiana zabolała bo trochę grzebania było .
  14. Nie maszyna ustawia zbieżność a człowiek. Do tego trzeba mieć trochę praktyki a maszynę trzeba co jakiś czas kalibrować. Czy przy ustawieniu na "0" będzie cięło opony- trudno powiedzieć. W niektórych przypadkach nie będzie się nic działo a w innych mogą się dziać cuda. Faktem jest że jak ma być ustawiona na : między 0,05 do 0,1 to tak ma być i kropka. Kwestia ustawienia kierownicy nie zawsze wiąże się ze złym ustawieniem zbieżności.
  15. Witam. Podepnę się pod temat gdyż mam bardzo podobną sytuację. Podczas jazdy zapali sie kontrolka od ładowania dosłownie na chwilę szarpnie autem, wyłączy się tempomat i po chwili wszystko wraca do normy. Sterownik nie rejestruje w żadnym module błędu. Podczas sprawdzania na teście nr 9 ładowania wydaje się być prawidłowe, ale to może być to iż trwa to bardzo krótko i nie zdążę zauważyć. Sytuacja ma miejsce tylko podczas jazdy i próby gazowania silnikiem na postoju nic nie dają. Kompletnie nie wiem gdzie włożyć paluchy aby posprawdzać co może być przyczyną. Dodam tylko że mój silnik to kochane :D N42 .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.