Skocz do zawartości

ChristianoCherry

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BWM E90 330 xd
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia ChristianoCherry

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Szkoda to zbita szyba przednia w wyniku odprysku. Wg. sprzedajcego wymieniona w ASO na ori BMW.
  2. Dzień Dobry, Prośba o opinie na temat auta z ogłoszenia https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-oryginal-bmw-320d-luxury-line-m-performance-head-up-salon-polska-ID6D7iun.html#4fd743f231 nr VIN: WBA3D31070J559005 Może ktoś był/oglądał? Z góry dzięki!
  3. Witam, Posiadam BMW E46 320D 150 KM 2003r. Poszukuję kogoś na terenie Warszawy kto ogarnia programy diagnostyczne do sprawdzenia auta kompem w celu weryfikacji czy występują jakieś błędy i wykasuje/zweryfikuje błąd airbag (prawdopodobnie wyrobiona mata pasażera). Proszę o PW. Dzięki za odp!
  4. Witam, Posiadam BMW E46 320D 150 KM 2003r. Poszukuję kogoś na terenie Warszawy kto ogarnia programy diagnostyczne do sprawdzenia auta kompem w celu weryfikacji czy występują jakieś błędy. Proszę o PW. Dzięki za odp!
  5. Raczej pójdę w zwykłą bo pełnego M-Paku nie będę zakładał, ponieważ plan jest taki aby obecny model był w serii a za jakiś czas zakup młodszego już może LCI i M-Pak. Poza tym przy wymianie na sport wchodzi też w grę wymiana poduszki robią się koszty. Raczej poszukam kwadratowej z multi w dobrym stanie. BTW. Miał ktoś może okazję zobaczyć jak w tym modelu prezentują się listwy w folii 3M czarny szczotkowany metal? Obawiam się że może być trochę za ciemno wewnątrz... Chodzi mi o coś takiego. http://img.photobucket.com/albums/v634/pochi_kaza/2014-07-30133728.jpg http://img.photobucket.com/albums/v634/pochi_kaza/2014-07-30133420.jpg Jak wyżej bez całego M-Pakietu może się gryźć z resztą. Może obecną odświeżę przy okazji oklejania listew. :D Nic nie dolewam na razie. A jest faktycznie jakaś odczuwalna różnica w pracy auta? Coś polecasz? Planuję zakup kabla i ogarnięcie INPY i DISa ale nie wiem czy coś sensownego z nich wyczytam, bo jestem kompletnie zielony w temacie póki co. Do tej pory jeździłem samochodami rodziców i nie za bardzo interesowała mnie mechanika i eksploatacja. Jak wspomniałem wszystkiego uczę się na tym aucie, a póki co nawet samodzielny serwis olejowy byłby nie lada wyzwaniem. :P Dzięki! :D :D :D
  6. Witam wszystkich Forumowiczów, Moje BMW posiadam od końca marca b.r. Do zakupu zachęcił mnie kuzyn mechanik (fan marki), ponieważ szukałem czegoś o niezłej dynamice i niedużym spalaniu (zwłaszcza w trasie). Wybór, między Oplem Astrą H GTC, Audi A4 B6 1.9 TDI lub właśnie BMW E46 320D. Padło jak wiadomo na Bawarkę i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolony. W porównaniu do mojego poprzedniego auta VW Golf 1.4 PB dynamika jazdy jest nieporównywalna, a spalanie prawie na tym samym poziomie. :D Auto użytkuję głównie w trasie, dojazdach do pracy ale i dość sporo jeżdżę po Warszawie. Tu spalanie jest już dość znaczne ale trasy to rekompensują. Szukałem dość krótko bo trafiła się całkiem niezła sztuka niedaleko Warszawy, gdzie dodatkowo miałem możliwość sprawdzić co nie co na stacji diagnostycznej (takiej ogólnej nie wyspecjalizowanej w BMW ale zawsze). Auto sprowadzone z Włoch (północnych), gdzie była robiona turbina i lewy błotnik. Przy zakupie 156k przebiegu, w co w sumie wierzę jak w św. Mikołaja :D :P ale samochód nie jest jakoś specjalnie zmęczony, całkiem wyposażony i dobrze przeszedł badania techniczne, więc się zdecydowałem. Aktualny przebieg 172k km. Niestety przy zakupie nie ustrzegłem się wpadki, bo okazało się że dwumas (mechanik na stacji się nie poznał niestety) potrzebuje pomocy ale to mój pierwszy Diesel i nie bardzo się wówczas orientowałem co i jak. Koniec końców dwumas poszedł do wymiany, a wpadł nowy zestaw LUKa. Niestety mechaniki uczę się właściwie na tym aucie bo to w sumie moje pierwsze własne auto, podobnie z resztą z detailingiem. Info z VIN. VIN WBAAS71040CK53355 Type code AS71 Model 320D (EUR) E-F-R series E46 4FL Series 3 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine M47DO1 Displacement 2.00 Power 110 (149 hp) Drive HECK Transmission MECH Paint code 317 - ORIENTBLAU METALLIC Upholstery code H9AT - STOFF JACQUARD/A Prod.date 2003-05-13 S210 Dynamic stability control III S226 Sports suspension settings S279 BMW light-alloy wheel star spokes 45 S302 Alarm system S320 Deleted, model lettering S321 Exterior parts in vehicle colour S411 Window lifts,electric,front/rear S441 Smoker package S520 Fog lights S534 Automatic air conditioning S548 Kilometre speedo S550 On-board computer S609 Navigation system, Professional S672 CD changer for 6 CDs S832 Battery in luggage compartment S855 Language version, Italian S863 Dealer List Europe S877 Omission of non-combined operation S884 Operating instructions, Italian S915 Omission of outer-skin preservation S928 Tyre control Foto. Zdjęcia niestety z telefonu, ale dzięki sprzyjającej "wiosenno-grudniowej" aurze udało się przed świętami umyć auto do zdjęć. Lepsze zdjęcia pewnie na wiosnę. http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/911/A6rnyR.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/633/6VKRjZ.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/911/BaFUmU.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/911/I9IUdV.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/903/MrXD1t.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/911/mBaau2.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/907/XCotMe.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/903/DapTrK.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/633/y8A78A.jpg Co do tej pory zadziało się w BMW: - od razu po zakupie serwis olejowy plus kompletna wymiana filtrów, - maj 2015 - komplet dwumas plus sprzęgło LUK i wywalenie klapek z kolektora, - czerwiec 2015 - poduszki silnika, - październik 2015 - nowe zimowe opony - Nokian WR D4 - 205/55/16 i polerowanie lamp, - listopad 2015 - odświeżanie plastików (konsola), serwis olejowy po 16k km i dokładne mycie z porządnym woskowaniem, - gdzieś po drodze dwukrotnie już wymieniałem wycieraczki i obecnie są Alca ale ta od strony kierowcy kolejny raz rozmazuje i zostawia smugę więc chyba wpadną w końcu BOSH Areotwin, Co jest w planach: - oklejenie listew ozdobnych folią 3M w kolorze szczotkowanej czerni, - ramki na zegary, - wymiana ekranu navi - mnóstwo bad pixeli na wyświetlaczu - później wgranie języka PL, - wymiana mieszków, - kiera multifunkcja - Mpak lub zwykła, - w niedługim czasie pewnie koło pasowe - wyczuwalne drgania sprzęgła i lewarka na postoju pomimo wymiany dwumasu i poduszek, - naprawa lewarka zmiany biegów, bo nawet na biegach ma luzy delikatnie na lewo i prawo, - eliminacja gwizdania turbiny - przyspiesza dobrze i ma tak już od zakupu więc to raczej nie jest koniec jej żywota - może jakieś wężyki czy coś, - dokładna diagnostyka i poprawki mechaniczne jeżeli będą niezbędne, - cały czas samochód ma dziwną przypadłość, że na niedogrzanym silniku na 3/4 biegu buja (pulsuje) trzymając obroty równo około 2k, jak wskazówka wstanie jest ok, - po tym wszystkim chip na ok 175 koni o ile mechanika będzie bez zarzutu, :twisted: - korekta lakieru Poza tym dbać, myć i lać ON i dbać o rzeczy eksploatacyjne i zbierać na nowszą 320D w automacie tym razem. :D Pozdrawiam!
  7. darek1725 napisz jak Ci poszło tj. czy bezproblemowo się udało się wgrać PL bo mam taką samą navi i też IT i bym spróbował u siebie z softem Yaza. :D Dzięki!
  8. Witam, Posiadam BMW E46 320D 150 KM 2003r. Od razu zaznaczam, że jeżeli chodzi o mechanikę jestem totalnym laikiem, dlatego... Poszukuję dobrego mechanika, najlepiej pasjonata BMW specjalizującego się w Diesel'ach w Warszawie lub okolicach z własnym warsztatem do kilku rzeczy, a przede wszystkim: -przegląd czy w kompie nie ma błędów programem dedykowanym do BMW, -ogólne oględziny auta i mechaniki, Proszę o PW. Dzięki za odp!
  9. Witam, Posiadam BMW E46 320D 150 KM 2003r. Od razu zaznaczam, że jeżeli chodzi o mechanikę jestem totalnym laikiem, dlatego... Poszukuję dobrego mechanika, najlepiej pasjonata BMW specjalizującego się w Diesel'ach w Warszawie lub okolicach z własnym warsztatem do kilku rzeczy. M. in.: -przegląd czy w kompie nie ma błędów programem dedykowanym do BMW, -prawdopodobnie coś jest nie tak z dmuchawą, bo skrzypi (świerszczy) z okolic nawiewów, -na niskich biegach auto jest bardzo czułe na dodawanie/ujmowanie gazu i szarpie (kangur w korku norma) - sprawdzenie co to może być, -wydaje mi się, że nieco za głośno pracuje turbina, -ogólne oględziny auta i mechaniki, Dzięki za odp!
  10. U mnie na jałowym wszystko jest ok. Sampras będę u mechanika i zapytam o to i dam znać bo widzę że objawy identyczne. Fakt nie jest to nic uciążliwego ale jednak wkurza. :)
  11. Hej Panowie, Co do amorów to tak jak wspominałem auto kupiłem jakieś 3 miesiące temu i przed zakupem sprawdzane było na stacji i nic nie wyszło, więc to wykluczam. Faliszewice te zwarcie w podgrzewaczu? Da się to jakoś zdiagnozować samodzielnie? Ew jakoś wykluczyć? Wiem że jakieś zwarcie może powodować podobne objawy ale ustaje po ruszeniu bez odpalonego klimatronika. Bez klimatronika problem pozostaje niestety. Sampras, dokładnie tak jak piszesz równo pedał gazu na 2000 rpm na trójce, bezpośrednio po odpaleniu na zimno powiedzmy rano i buja... :( na szczeście jak się rozgrzeje nic takiego się nie dzieje. :) Co do kolektora to zaraz po zakupie wywalane były klapki z kolektora (te które się tak lubią urywać) więc czy możliwe byłoby żeby dobry mechanik nie zauważył niedomagających uszczelek? Będę w przyszłym tygodniu u mechanika na wymianie poduszek to zagadam o tych uszczelkach i o tym bujaniu zobaczymy co powie. :) Dzięki za zainteresowanie! Pozdrawiam!
  12. Hej, Jakieś 3 miesiące temu zakupiłem BMW E46 320d. Auto generalnie sprawuje się całkiem nieźle ale mam jeden mały problem. Podczas jazdy na zimnym silniku przy jeździe na 3 biegu i utrzymywaniu równych obrotów ( 2000 bez dodawania gazu, typowa jazda miejska) auto dostaje dziwnego bujania/pulsowania i lekko falują obroty. Problem znika: a) po rozgrzaniu silnika (na ciepłym problemu nie zauważyłem), b) po lekkim dodaniu gazu wyrównuje się i nie buja. Może ktoś zetknął się z czymś takim, bo podobnego tematu nie znalazłem. Nie jest to duży problem a jednak trochę denerwuje poza tym nie mam pojęcia czy nie jest to coś poważniejszego. Zaznaczam że na mechanice nie znam się kompletnie i jest to moje pierwsze BMW. Dzięki z góry!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.