Skocz do zawartości

mikeez

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e70 4.8i

Osiągnięcia mikeez

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. mikeez

    Mazowieckie

    Koledzy, szukam sprawdzonego warsztatu woj. mazowieckie, wypdanie zaplonu n62b48 na 1 cylindrze, byłem w paru miejscach ale nic oprócz wymiany swiec, kabli, cewek. Kazdy rozkładał ręce. Pozdrawiam, Mike
  2. Hej, @kkx5, nie rzuca mi zadnymi błedami od valvetronica. Ani kiedy auto jest bez przeplywomierza ani z. Kiedy auto ma odpiety przeplywomierz nie ma wypadania zaplonów. Pozdrawiam, Mike
  3. Koledzy, temat wypadania zapłonów był już poruszany wiele razy aczkolwiek mój problem jest chyba indywidualny. Byłem u 2 różnych mechaników, wymienione świece, cewki, sprawdzone kable. Jeden ze speców powiedział ze to wina zatkanych katalizatorów - problem wypadania miałem głownie z rana teraz raz wypada raz nie. Wstrzymywałem się z tym ale jako, że osoba która ma x5 w starszej budzie z v8 zrobiła zabieg odchudzania i jej to pomogło to ja też poszedłem jej tropem. Sondy za katalizatorami zostały wyłączone softwerowo przez osobę która robiła odchudzanie. Kompresja była robiona, na 4 cylindrze jest wartość 10 na reszcie 12, ale wypadanie mam tez na innych cylindrach też np ostatnio na 5. Była też mała nieszczelność w dolocie ale po wymianie uszczelki nie ma lewego powietrza. Z ciekawych rzeczy jest to, że gdy odłączę przepływomierz, nie mam wypadania zapłonów. Rozumiem, że wtedy auto pracuje w trybie awaryjnym, ale czemu nie mam wypadania zapłonów - nie mam pojęcia. Jeszcze zastanawia mnie fakt iż grzałki w sondach nie sa active - ale czy to ma znaczenie? Czy ktoś z was miał coś podobnego? Co mogę zrobić? Jakieś pomysły? Pozdrawiam, Mike
  4. 3.0 PB nie jedzie w tym aucie. Spalanie na poziomie 10-12l/100km włóż sobie miedzy palce.
  5. Jako, że kiedyś byłem w podobnej sytuacji to mogę powiedzieć parę rzeczy. 1) Stan techniczny auta i jego naprawy, tylni most wymieniony jest to faktycznie dość częste ale na pewno nie jest główną bolączką tego auta. Sprzedawca nie pisze na jaki został wymieniony. 2) Na jego miejscu naprawiłbym ten dach sam jeżeli to kosztuje faktycznie 1000zł - śmieszne pieiądze przy cenie auta.. 3) Na pewno w krótkiej przyszłości szykuj się na wymianę uszczelniaczy i uszczelnie silinka + cooling pipe. Auto już teraz może mieć z tym problem ale zobaczysz to przy nastepniej wymianie oleju ;-) 4) 10letnie auto i 130k przebiegu.. albo Hans jezdzil do koscioła albo auto czekało na brakujace częśći, na pierwszy rzut oka jeżeli sie nie znasz to cieżko bedzie Ci to sprawdzic samemu. 5) Dobrze sprawdz każdy egzemplarz, niekoniecznie w ASO - gdybym kupował teraz to za 2 razy mniej poprosilbym kolegow z forum - opinia na pewno byłaby rzetelniejsza. 6) Srednie spalanie rzedu 16,5-20 litrów wsadz sobie miedzy palce chyba ze autostradowa srednia, srednie realne spalanie na PB to 20 litrów, 22-24 lpg. 7) LPG musi byc sensowie zrobione. Poza tym ogarnij vin, bo temat pojdzie do kosza. pzdr .
  6. marcinx, arogancie. Naucz sie czytać ze zrozumieniem: "Jeśli ktoś szuka takiej BMW w idealnym stanie i patrzy na rzeczywisty stan auta a nie na przekręcony licznik jak to ma miejsce w 80 procen przypadków aut sprowadzanych przez handlarzy to proszę dzwonić na pewno trójka sprosta oczekiwaniom ."
  7. Zartujecie? 2008 rok za 75.000zł? Pewnie vat marża. W tych pieniadzach wolabym jechac do sasiadów i kupic bezposrednio. Pozdrawiam, Mike
  8. Kolega nie ma szklanej kuli tylko wie o co chodzi. To są typowe bolaczki tego silnika i modelu..
  9. Mozna poprosic o sprawdzenie LZ71516. Dzieki!
  10. Kris fajnie, że Ci sie podoba ale jak nie wnosisz nic do tematu to nie rób śmietnika. Dzięki.
  11. Koledzy, co myślicie o tym egzemplarzu: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-individual-skora-masaz-komfort-el-klapa-bo-bi-xenon-navi-pro-fv23-ID6yHrQn.html Ostatni odczyt z kluczyka: 2015-08-26 11:52:00 162,291 km 5tkm w 16 miesięcy to trochę mało, może było doprowadzane do stanu używalności? auto już wisi pare dobrych miesięcy, czy ktoś może oglądal? 22.10.2015 - Pierwszy wlaściciel w Polsce 28.04.2016 - Pierwsza rejestracja w Polsce Pozdrawiam, Mike
  12. Dzieki za odpowiedz, probowalem kasowac bledy, ale te odrazu sie pojawiaja. Moglbys podpowiedziec gdzie mam tego szukac w impie? Pozdrawiam, Michal
  13. Witam, doposażam e70 z 2007 roku 4.8 w oryginalne webasto, udało mi się skompletować i zamontować części. Z zakodowaniem tez nie było problemu, widzę je w idrive. Problem jest taki ze nie chce startować. Może ktoś zerknąć na błąd/błędy i podpowiedzieć gdzie/czego mogę szukać? Control Unit: KLIMA - IHKA70 - Klimatronnik Job Status: error_table failure at fs_lesen_detail Failure Place: 0x9c7e - Standheizung ueberhitzungssensor Failure Sympton: unplausibles signal oder wert Redyness Flag: testbedingungen erfuellt Error present: fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert Warning flag: Fehler wuerde kein aufleuchten einer warnlampe verursachen Control Unit: VGSG - VGSG70 - Verteilergetribe Steuergerat Job Status: OKAY Failure Place: 0x54c6 - 54c6 Olverschleiss Failure Sympton: Signal oder Wert oberhalb schwelle Redyness Flag: testbedingungen noch nicht erfultt Error present: fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert Warning flag: Fehler wuerde kein aufleuchten einer warnlampe verursachen Pozdrawiam, Mike
  14. Nie za bardzo rozumiem, od nowszego modelu?
  15. Witam, jakiś czas temu kupiłem gratki z rozbitej X5, chodzi tutaj o piecyk, pompki, orurowanie i moduł. Czego brakowało to dokupiłem w ASO ale brakuje mi jednej rzeczy której nigdzie nie mogę znaleźć. Chodzi mi o wiązkę elektryczną która zepnie piec, pompki moduł, i komputer. BMW X5 E70 Webasto 9023042A Model 4.8i 2007 rok Na schemacie widnieje taki numerk 61120415960, niestety został wycofany ze sprzedaży ale nawet nie wiem czy to jest to. Czy jest ktoś w stanie pomoc w temacie? Pozdrawiam, Mike
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.