Skocz do zawartości

pawelx316

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e61 525d 2006

Osiągnięcia pawelx316

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. witam ponownie. zrobilem maly test inpa. wszystkie testy robilem podczas jazdy wciskajac gwaltownie pedal gazu i wydaje mi sie ze chyba cos jest nie tak z masa powietrza... prosze o pomoc w rozszyfrowaniu tych wskazan . z góry dzieki ;)
  2. faktycznie w twoim modelu kolektor wydechowy z turbo laczy zacisk :shock: sprawdzalem na http://www.realoem.com i na http://allegro.pl/bmw-3-5-7-x3-x5-x6-3-0d-kolektor-wydechowy-i5074699910.html ten jest żeliwny wiec u ciebie pewnie tez.
  3. ja zmienialem kolektor wydechowy od gory musialem zdemontowac oslone silnika filtry kabinowe i plastiki pod szyba, belke wzmacniajaca,gorna obudowe filtra powietrza zeby miec dojście do trzech ''dziwnych śrub'' (potrzeban nasadka spline) ktorymi skrecone jest turbo z kolektorem, odkrecenie kolektora i przykrecenie podobnie jak u kolegi plwaw. zajelo mi to 8h
  4. u mnie tez wszystko pasowalo. zmienilem kolektor wydechowy bez demontażu kolektora ssacego,wtrysków i obudowy plastikowej pod wtryskami ale nie bylo łatwo mialem problem z docisnieciem ostatnich 2 nakretek ale mysle ze jesli ktos ma kanał to nie bedzie problemu :)
  5. ok dzieki za informacje sprawdze to :) mam nadzieje ze to nie skrzynia... :?
  6. Witam wszystkich. jak juz wyżej napisalem nie moge zlokalizować luzu przy gwaltownym dodawaniu i puszczaniu gazu szarpie tak jakby byl gdzies luz ze po chwili wal sie blokuje i daje napęd na kola. moze mial ktos z was podobny problem. moje bmw to e61 525d 2006r skrzynia automatyczna. każda próba pomocy mile widziana :)
  7. kolektor zmienilem na żeliwny. blaszany byl juz popękany, mial przedmuchy i czuc bylo spaliny w kabinie, mialem problem z docisnieciem ostatnich 2 nakretek bo zmienialem go bez demontażu wtryskow i oslony plastikowej pod wtryskami ale juz nie czuc spalin wiec chyba jest ok :D
  8. raczej wezyk od podcisnienia nie jest przytrzaśnięty bo kolektor ssacy byl 2 razy zdejmowany przeze mnie i mechanika ale sprawdze jeszcze rozmieszczenie tych wężyków...
  9. Tez mi sie wydaje ze to jakas drobnostka. A czy takie obiawy moze dawac uszkodzony zawor egr? Bo wcisnolem go kluczem rurkowym zeby sprawdzic czy nie jest zapieczony i może membrane uszkodzilem...?
  10. witam wszystkich mam problem na niskich obrotach auto bardzo wolno przyspiesza dopiero po przekroczeniu okolo 2.5tys wciska w fotel mam wrazenie jakby sie dusil... stalo sie to po wymianie uszczelek kolektora ssacego,wydechowego na zeliwny,swiec zarowych i wszystkich uszczelek przewodow cisnieniowych turbo-przepustnica bo troche sie pocily. ktos moze wie co moglem zruszyc lub mial ktos z was podobny problem. moje bmw to e61 525 d automat 2006r. z gory dziekuje za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.