Skocz do zawartości

patryknl62

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O patryknl62

  • Urodziny 06.02.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530D 1999
  • Lokalizacja
    Łodź, Venray NL

Osiągnięcia patryknl62

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Zrobiłem :D :D :D Odłączyłem wszystkie kable plusowe w od akumulatora w bagazniku i każde złącze przeczyściłem szczotką drucianą. Pomogło. Najwyraźniej któreś złącze musiało być zaśniedziałe. Najważniejsze, że działa :D :D
  2. Aku naladowane i nic... Poziomu elektrolitu nie sprawdze bo nie mam jak, ale mysle ze to bez znaczenia poniewaz bylo sprawdzane na różnych akumulatorach i ta sama sytacja. Wedlug mnie to cos z elektryką, ale pewności nie mam. Mieszkam w Holandii, więc nie mam zbyt dużej możliwości aby pojeździć po mechanikach, bądź elektrykach samochodowych. Byłem w jednym polskim zakładzie to powiedzieli, że nie wiedzą co to jest, żebym zostawił samochód to postarają się naprawić.... :mrgreen: :mad2: Jak narazie będę próbował sposobem odłączania i podłączania masy do aku i kręceniem. W piątek do Polski jadę, to przydało by się aby wszystko działało w trasie :mrgreen:
  3. No właśnie, klemy były czyszczone, nic nie pomogło. Aku jest nowe, a zegary nie wydaje mi sie aby byly uszkodzone. Jakis rok temu, jak koledze w tej becie aku padlo totalnie to jakas godzine meczylismy sie aby naprawic to. Ja dotykalem masa do aku a on cykal stacyjka az wskazowka drgnie i odpalał, za którymś raze zaczelu wszystko dzialac. Najszybciej naprawialo to sie przy padnietym aku, jak dostawala malo pradu. Od tamtego czasu wszystko dzialalo, az nie dawno aku siadlo przez sluchanie muzyki na wylaczonym silniku i problem powrocil.... Aku siadalo bo znajomy czesto wlaczal muzyke z samochodu jak siedzielismy w ogrodku i tak gralo az rozladowywalo sie calkowicie :D :mad2:
  4. Witam Mam dziwny problem z moją betką. BMW 530D e39 1999. :D Czytałem dużo podobnych tematów, lecz rozwiązania nie znalazłem. Kupiłem ją około miesiąca temu (od znajomego, miał ten sam problem). Po każdym rozładowaniu się akumulatora przestaje działać obrotomierz, ekonomizer, klimatyzacja oraz pali się kontrolka poduszki. Jeżeli chodzi o ABS to kontrolka sie nie pali, a ABS działa więc nie powinna to być wina czujnika. kontrola trakcji też działa. Test zegarów przebiega pomyślnie. Najciekawsze jest to, że problem udaje się rozwiązać dotykają klemą (masa) do akumulatora jednocześnie włączając zapłon, jeżeli wskazówka od obrotomierza pójdzie w góre i jedocześnie odpale samochód to jest szansa, że wszystko zacznie działać. Jest to sposób troche dziwny jak dla mnie i czasochłonny. Jak narazie jeżdże bez obrotomierza i ekonomizera. Ostatnio probowalismy naprawic to w wyzej wymieniony sposob, ale sie nie udalo. Raz działa raz nie. Czego to może być wina? Może jest jakiś prostszy sposób na rozwiązanie tego? Proszę o pomoc i Pozdrawiam. :D
  5. Witam wszystkich. W moim posiadaniu E39 3.0D. Pozdrowienia z Holandii :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.