Skocz do zawartości

lizuk

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 320D Touring

Osiągnięcia lizuk

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. EGR chodzi lekko, jutro auto daję do kolegi- będzie jeszcze ogarniał temat, bo ja nie umiem zainstalować inpa:)
  2. Zaworek sterujący turba był uszkodzony. Po wymianie turbo wstaje wcześniej. Pojawił się inny problem. Podczas jazdy czasem jakby turbo przestanie ładować. Zaslepie jeszcze całkiem egr egr. Czy mogę katy wyciąć w tym silniku? U mnie przeplywki się nie adaptuje ponoć.
  3. Widzę, że temat umarł... Szkoda, mimo wszystko dzięki tym, co chcieli pomóc...
  4. Dochodzi do końca, a nawet za. Problem jest na pewno z doladowaniem. Elektrozaworek od sterowanie turba działa, wytwarza podciśnienie. Dziwne jest to, ze po odpieciu przeplywki auto chodzi tak samo.
  5. Więc wszyscy olali mój temat:(
  6. Oto mój silnik. Proszę o dalsze porady:) http://images67.fotosik.pl/748/fa9f573d79157631.jpg Skąd pobrać ten program do diagnostyki?? Ciśnienie doładowania jest za niskie- dziś było to sprawdzone... Już nie mam pomysłu... Pomóżcie plizz
  7. A jutro zrobię foto i tak. Wieczorem podesle.
  8. Na pewno to jest 150tka, jest na cr. 136 nie miał cr.
  9. Czyli ktoś zmienił silnik. Ok, gdzie mogę pobrać inpa i jakaś instrukcję użytku? Kabel mam viaken.
  10. Nie mam nikogo z programem inpa. To jest ori program do bmw? VIN jest następujący WBAAX71080PE60411. PROSZE przy okazji o sprawdZenie wyposażenia, bo chyba też jest namieszane.
  11. Mapsensor był myty. Komp łączy się tylko przez 150km. Nie potrafię znaleźć oznaczenia. Wydaje mi się, ze ktoś wymienił silnik w tym aucie. Ja ją kupiłem po remoncie głowicy i turba. Zawsze miałem grupę VW, kupiłem teraz bmw i mnie szlag trafia... Aha klapy w kolektorze usunięte. Nie mam pomysłów na to auto powoli. Chyba, że może katy zapchane? Czy w tym silniku można je po prostu wyciąć?
  12. Czujnik ciśnienia doładowania to ten map sensor który jest z tylu kolektora ssacego?
  13. Filtry zmienione, turbo napisałem, że po regeneracji i sprawdzone. Nie wiem jak sprawdzić te zaworki sterujące podcisnieniem.
  14. Błędy były sprawdzane na kts i cdif. One nie mają związku z późnym wstawaniem turba.
  15. Niestety nie mam inpa. Kabel też tylko z vag mi został... cdif tylko błąd czujnika cr czasem pokazuje, o czym pisałem na początku. Tylko Wy Wy możecie mi pomóc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.