Skocz do zawartości

Pavvvel

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 518i

Osiągnięcia Pavvvel

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. No właśnie tu zaczyna się problem. Kable minus z wtrysków tworzą nową wiązke i idą do komputera LPG. Z wiązki głównej nie wychodzą żadne poucinane lub zaślepione kable o tych samych kolorach co kable minus wtrysków. Zapewne idą one do sterownika silnika, ale gdzie powinny być dokładnie połączone ?
  2. Witam. Zrobiłem swap z m40b18 na m50b20 na vanosie w mojej e34. Oba motory były na LPG. Na razie chcę, żeby nowy silnik odpalił na PB, więc nie zajmuję się LPG, silnik kręci, iskra jest, pompa paliwowa OK (po psiknięciu plakiem do przepustnicy samochód pali) . Po podłączeniu pod kompa okazało się, że nie ma prądu na żadnym wtrysku. I tutaj zaczyna się problem z okablowaniem listwy wtryskowej. Kable minus idą do komputera LPG, więc jak podłączyć kable minus (bo + jest jeden stały do każdego wtrysku i to minus jest odpowiedzialny za działanie na każdy osobno - działa sterująco)?. Proszę o jakiś schemat, lub opisanie w jaki sposób przełączyć kable sterujące (minus) od wiązki idącej do komputera LPG, na oryginalny komputer PB.
  3. Witam. Posiadam E34 z silniczkiem m40b18 (LPG sekwencja). Ostatnio po dość nieprzyjemnej przygodzie z hukiem dźwięku wydobywającego się gdzieś z okolic miski olejowej, zdiagnozowałem uszkodzenia panewki korbowodu drugiego cylindra (luz na boki. góra-dół nie.). I teraz zastanawiam się czy można wymienić panewkę bez wyciągania silnika ? Silnik jak wyczytałem jest dość awaryjną jednostką (I słabą do E34) ale jestem zmuszony go reanimować. Swap na większy silnik to koszta i problemy, natomiast na ten sam to według mnie jeszcze gorsze rozwiązanie (lepiej zrobić coś z obecnym i wiedzieć, że zostało zrobione, niż kupować kota w worku. Dodatkowo za te same pieniądze) Ale wracając do tematu, czy jest możliwość wymiany panewki bez wyciągania silnika i zrobienia tego od dołu - strony michy olejowej ?
  4. Witam. Posiadam e34 518i (tak, można tym jeździć, a nawet z jazdy czerpać przyjemność ;D). Opiszę mój problem. Na początku zawiodło ciepłe ogrzewanie. Po kilku dniach silnik w trasie nagle się zagrzał, a ciesz chłodząca zagotowała. Czytając na forach podejrzewam zapowietrzony układ. Silnik grzeje się po przejechaniu paru km. Przy odkręceniu wlewu na ciepłym silniku zaczyna ulewać się gdzieś spod wężyka (2), a poziom cieczy podnosi się do korka wlewu po czym powoli ubywa go prawie do zera. I tak dzieje się za każdym razem po dolaniu płynu i parku kilometrach. Dodam, że wąż (3) jest gorący i wiotki, a wąż (2) zimny. I czy zakrętka(1), to zakrętka odpowietrzania ? Czy mógłby ktoś wytłumaczyć czy odpowietrzanie układu chłodzenia w tym silniku jest podobne do 2.0+ ? Proszę o rady. Link do pomocniczego zdjęcia: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ab42e0aacac62dd8.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.