Skocz do zawartości

marek1122

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 M47 2000r

Osiągnięcia marek1122

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Odczyt na biegu jałowym nic nic pokaze, ale zawsze jest przy tym parametrze wykrzyknik. Przepływomierz do adaptacji
  2. Ja mam od dłuższego czasu całkowity brak mocy z powodu wadliwej pompy, ale z tego co wiem niektórzy nie mają żadnych objawów i po prostu pada..
  3. Mam u siebie skrzynie manualna i kupilem pompe z nr 005 wiec bedzie ok?
  4. Witam, czy wymieniając pompe wtryskową w E46 320d 136km z 2000r trzeba w miejsce starej pompy włożyć pompe o tych samych numerach czy nie ma to znaczenia?
  5. Witam. Co moze powodowac brak mocy mimo idealnych parametrow na komputerze?? BMW E46 320d2.0 136km
  6. Dzisiaj wrzucę, EGR był odłączany ale brak rezulatatów. Ekonomizer dochodzi do 20l. Błędów nie mam żadnych, ani jednego. Mam znajomych z tym samsym modelem i silnikiem, u nich szybciej wkręca się na obroty, u mnie ospale.. Auto mam od znajomego, jedyne usterki jakie mi powiedział "do zrobienia gumki na szklankach" nie wiem co to znaczy, wiem jeszcze, że nie ma pierwszego katalizatora, a mocy nie ma już dosyć długi czas i stało się to nagle i nie było przy tym żadnych błędów w INPIE.
  7. WItam, mam problem z samochodem. Moje autko to BMW E46 320d 136km z 2000r. Nikt nie może zdiagnozować mojego auta, ani na forach ani mechaniczy. Mianowicie samochód nie ma mocy, dosyć wolno wkręca się na obroty i jęździ jak zwykły diesel, nie mam żadnych błedów na komputerze. Parametry w czasie jazdy są idealne, kąt wtrysku zadany i żądany jest taki sam i tak samo się zmienia, ciśnienie doładowania jest ok, wszystkie inne parametry równiez są ok. Wykluczone bardzo dużo rzeczy: - Przepływomierz jest oryginalny BOSCH, nowy i zaadaptowany - Była wyciągana turbina i jest ok - Samochód miał remont głowicy ok 100tys km temu - Wszystkie filtr itp są nowe - Wymieniona była kompletna odma - Była sprawdzana instalacja pod maską włącznie z programowaniem na nowo sterownika silnika - Mam nowe elektrozaworki przy turbine i EGR, oryginalne Pierburg - Końcówki wtrysków były wymienianie ok 150tys temu - Wtrysk sterujący był zakładany nowy ok 150tys temu - Pompa wtryskowa była regenerowana ok 150tys temu, wtedy uległ uszkodzeniu nastawnik Wszystko zostało sprawdzone oprócz nieszczęsnej pompy VP44.. Auto nie dymi, dobrze odpala tylko nie mam mocy, czy to pompa?? I jeśli pompa to co na to wskazuje i co w niej sie uszkodziło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.