Skocz do zawartości

bikemax

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i M Automat

Osiągnięcia bikemax

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Teraz w tygodniu zostawiam auto na garażu i będę jeszcze raz wszystko sprawdzał. Na początku oddałem auto do bardzo dobrego diagnosty we wro, jettronic i wlasnie gość podpowiadal o cisnieniu i zaworach. Co prawda było mierzone wraz ze szczelnoscia i niby ok, ale sam jeszcze raz sprawdzę bo nie ufam nikomu. Dolot mnie od początku kusi żeby rozebrać i przebadać od zeraz. Wiec zaraz po mierzeniu idzie w drobny mak. Mam tylko nadzieje że nie wyjdzie niskie cisnienie / szczelność i nie trzeba będzie rwac czapki... w kazdym aucie jakie mialem musiałem to robić, mam dość ☺
  2. Sprawdzę na dniach jeszcze raz cisnienie na garkach i przedewszystkim trzymanie cisnienia na zimnym. Od początku myślałem że to bedzie nieszczelności w dolocie. Plakiem sprawdzalem na słuch. Z jakiej przyczyny walczyles z dolotem? Tzn co sie u Ciebie działo?
  3. Temat odswiezam, gdyż nadal go nie rozwiązałem. Co do wypadania zapłonu, zmieniałem miejscami: cewki, swiece, wtryski benzynowe. Nie zmienia to zupełnie. Nadal wypadanie zapłonu przy zapalaniu silnika na cyl 5, sporadycznie pojawiają się inne cylindry ale caly czas pokazuje 5. Wydaje mi się że silnik coraz mniej kulturalnie chodzi, zaczyna minimalnie drgac. Wcześniej można było położyć szklankę z wodą na silniku. Szukałem na plaka nieszczelności w dolocie, test wyszedl negatywnie. Ma ktoś pomysł?
  4. Spalanie to nie bajka, to auto przyjaciela i wiem co mówię . Błędy czytam i kasuje co chwilę. Biorąc pod uwagę wszystkie czynniki mysle że powinna w mieście palić max 14l a nie prawie 19 w mieszanym.
  5. Sytuacja opanowana, wymienilem w jednym pilocie akumulatorek bo nie trzymał ale to nic nie dało, okazało sie że padła elektronika w kluczyku bo nie podawał sygnału w drugim kuczyku odlutowala się bateria. Teraz wszystko działa ☺. Polecę wam uczciwego i taniego goscia we wroclawiu od kluczyków, na ulicy karmelkowej. Gdzie nie dzwoniłem to ceny zaczynały się od 500, a na karmelkowej zrobili mi dwa klucze za 180.
  6. Witajcie Mam problem z moim autem - e39 sedan koniec 02r automat. Nie wiem co było przedtem bo mam ją od 3 miesięcy i nadal tego nie ogarnąłem. Generalnie w aucie są dwa problemy: 1. Wypadanie zapłonu na różnych cylindrach, głównie na 5. Wypada tylko jak się zapala zimne auto na benzynie, zaczyna go trzepac i wywala kontrolkę silnika, wystarczy jeszcze raz zapalić i juz jest ok. Mierzylem ciśnienie na cyl i szczelność na zimnym - jest ok, zmieniałem cewki miejscami i tez nic. Świece zmieniane 5k temu. 2. Duże spalanie, jeżdżę w trybie mieszanym 80% miasto a spalanie benzyny wychodzi 14-15 a gazu 16-19 przy instalacji prins. Te wyższe spalanie wychodzi przy dynamicznej jeździe a nie deptaniu. Auto jezdzi dobrze, dynamicznie plynnie bez negatywnych objawów. Może i opony troche sie do tego przyczyniły przód 235 tył 255 no ale bez przesady... kolega ma taką samą tylko w kombi i manualu i jemu pali 10,5 benzyny max. Wiec mnie szlak trafia. Olej wymieniony na jakiś gulf co ma obniżać spalanie, w automacie wymieniony, filtr czysty, na kompie brak błędów oprócz tego wypadania, dawałem mu adaptacje ale też sie nie poprawiło. Trochę tylko dziwne parametry pokazuje w vanosie, nie wiem jakie powinny być prawidłowe ale u mnie jest rozbieżność między założonymi a aktualnymi. Mógłby ktoś podać jakie powinny być parametry dla sond lambda, vanosa, przeplywki etc.
  7. Witajcie mam problem z pilotami do centralnego. Kupiłem auto z dwoma pilotami-kluczykami które nie reagują na żaden przycisk. Oczywiście obydwa odpalaja auto. Sprawdziłem, baterie były do wymiany wiec wlutowalem nowe, to także nie podzialalo, programowanie nie działa oby dwa nie reagują nic się nie dzieje. sprawdzałem w kompie są zaprogramowane jako klucze 3 i 4 nie zastrzeżone. Bezpieczniki całe. Macie pomysł co to może być? Bo już na prawdę mam dosyć...
  8. bikemax

    jak zdiagnozować PDC E39 ?

    :search: :search: :search: :search: :search: Witajcie W moim E39 nie działa PDC, mam z przodu i z tyłu. Po wrzuceniu wstecznego piszczy stałym sygnałem przez 2s i przestaje, jedynie kontrolka PDC mruga cały czas. Jak znaleźć uszkodzony/uszkodzone czujniki?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.