Skocz do zawartości

thoomass

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Podlaskie

Osiągnięcia thoomass

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie. Swieci mi sie kontrolka poduszki w E39 i wszystko wskazuje na uszkodzona mate posazera. Pomysl wzialem z tego o to postu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=48167&highlight=mata . Z tym ze pod siedzeniem mam nie co inne polaczenie takie jak na zdjeciu usera DJYendruh w poscie ktorego link jest wyzej. . Prosze o pomoc gdzie wlutowac mam diode prostownicza 1N4001 tzn ktore kabelki polaczyc? Z gory dziekuje za odp. Pozdrawiam.
  2. Dziekuje za szybka odpowiedz, prawie wszystko jasne tylko czy kolki zderzaka sa pod plastikowym nadkolem ( trzeba wyciagnac nadkole) czy sa gdzies pod plastikiem z dojsciem przez bagaznik?
  3. Witam serdecznie, dzis nieuwazny kierowca cofajac zarysowal mi tylny zderzak w moim bmwE39 , chcialbym sam go zdematowac i zawiewsc do pomalowania lecz nie wiem od czego zaczac bo nie maielm okazji zciagac zderzaka. Prosze o krotki opis od czego zaczac co i gdzie odkrecic z gory bardzo dziekuje.
  4. Bede naprawde wdzieczny i zoobowiazany moj mail to thoomass@interia.pl Pozdrawaim Tomek.
  5. Witam serdecznie, dzis prosze o rade skat moze kapac ropa w 2,5 tdsie slyszalem opinie ze moze z gory i z dolu. Jesli z gory to na co zwroci uwage? Tzn mam patrzec na sam gory dekielek gdzie zaraz ida przedowy elektryczne do pompy? A jesli z dolu to az (przepraszam za okreslenie) jest taki okragly dekielek przymocowy na 2 sruby po bokach to jeszcze pod nim? Nie jetsem ekspertem napewno nie bede tego robil sam ale chcialbym wiedziec jak rozpoznac usterke. Auto ma moc jak mialo nie kopci pali na 1 przekrecenie czy zimne czy cieple tylko widze ze poci sie na pompie tzn pod pompa na blokusilnika jest troche wilgotno, na ziemi nie zostawa sladow. Prosze o rade pozdrawiam i dziekuje za odp.
  6. Witam serdecznie dzis chcialbym zakupic interfejs diagnostyczny do moge BMW e39 525TDS. Mam do wyboru 2 (oczywiscie badz niestety z allegro) . Pierwszy to: Interfejs diagnostyczny z 2 liniami K (KKL) - diagnoza OPEL 1997-2004 + BMW 1987-2004 + VAG 1992-2004 Diagnoza poprzez: Diagnoza VAG (VW, Skoda, Seat Audi): VAG-COM do wersji 409-1, VWTool, GMTool i innymi kompatybilnymi z OBD II. Diagnoza BMW: Carsoft 6.1.4. Diagnoza OPEL: OPEL TECH2 Link do aukcji: http://moto.allegro.pl/item146100838_interfejs_do_opel_97_2004_bmw_87_2004_vag_92_2004.html Drugi: INTERFEJS DO DIAGNOSTYKI CARSOFT 6.5 SAMOCHODÓW BMW OD 1987 DO 2004 r. MODELE E30 , E31 , E32 , E34 , E36 , E38 , E39 , E46 , E52 , E53 , E60 , E63 , E65 , E66 , E85 , Z3 , X3 , X5 , Z8 Link do aukcji: http://moto.allegro.pl/item147007011_interfejs_diagnostyczny_bmw_carsoft_1987_2006.html Prosz eo pomoc ktory jest lepszy do mego auta i ogolnie jak stoja sprawy z tymi interfejsami. Jeden ma Carsoft 6.1.4 drugi zas Carsoft 6.5. Pierwszy obsluguje jeszcze ople i VW drugi tylko BMW prosze o rady co jest lepsze bo jesli pierwszy ma podobne mozliwosci z BMW jak 2 to logicznie myslac lepiej miec diagnoze opla i wv dodatkowo. Serdecznie dziekuje za sugesie pozdrawiam.
  7. Witam serdecznie dzis nastepny problem z moim bmw. Glowilem sie dlaczego cieknie mi ropa ze zbiornika w tdsie 525 e39 obejrzalem zbiornik calutki wlew itp na miejscu ale po zdjeciu tylnego siedzenia i odkreceniu prawego dekielka (od strony wlewu) zobaczylem ze ropa cieknie strumieniem spod metalowego pierscienia ktorym dokrecona jest pompa paliwa do zbiornika. Odkrecilem i jest tam uszczelka pod spodem ale w okol niej jest jescze dodatkowy bialy plastik ktory wchodzi dokladnie w otwor zbiornika i to wlasnie spod niego po dokreceniu leje sie strumieniem ropa. Zaskakuje mnei to ze po wytarciu i zapaleniu silnika nic nei leci a po 5 minutach zaczyna? Co to mzoe byc? Prosze o rade bo jestem unieruchomiony :( Jakies przewody na pompie w zbiorniku?? Pomocy z gory dziekuje i pozdrawiam.
  8. Dzis zdjalem siedzisko z tylu i odkrecilem metalowe klapki co sie okazalo wszystkie przewody na mniejscu. Ale paliwo wydostaje sie spod metalowego okraglego kolnierza ktory dokreca pompe do uszczelki a wokol uszczelki jest taki bialy plastik ktory na gorze i na dole jest zakonczony malymi prostokoncikami ktore sa poza metalowym kolnierzem i z tego na dole cieknie paliwo pomimo dokrecenie metalowym kolnierzem na maxa. Paliwo nie cieknie odrazu jedynie po jakichs 5 min gdy silnik popracuje zaczyna plynac malym strumieniem i zkapuje na ziemie. W czym moze byc problem w jakims odpowietrzaniu? wszystko na miejscu a paliwo leje sie mocno :( w poniedzialek wyjme caala pompe ale nie wiem juz za co sie brac. Jesli macie jakies doswiadczeni prosze o pomoc. Pozdrawiam Tomek.
  9. Dziekuje serdecznie za podpowiedz jutro podniose siedziska i napisze o rezultatach.Pozdrawiam.
  10. Bardzo dziekuje za sugestie ale narazie i tak nie moge pocieszyc sie bmw bo nadal leci ropa. Dzis postanowilem zdjac plastikowe nadkole zeby zobaczyc wlew i co zobaczylem ze cala gardziel ktora idzie od korka jest sucha i cala pomiedzy jest jeszcze gumowa rura ktora laczy rure z wlewu z rura ktora idzie do zbiornika. Powyzej plastikowej rury jest jeszcze ciensza tez gumowa byc moze odpowietrznik ale tez jest sucha, laczenie wlewu ze zbiornikiem tez suche i jestem w kropce. Paliwo wyplywa szczegolnie gdy zapale silnik, jak stoi rowno nie kapie. Paliwo wydostaje sie z z gory zbiornika i skapuje po wewnetrznej stronie tam gdzie jest srebrna aluminiowa blacha (pewnie oslona termiczna). Prosze o rade czy cos moglo sie zapowietrzyc? Spasc jakas rurka? Przeraza mnie wizja wyciagania baku bo trzeba rozlaczyc wydech wal napedowy zdjac oslone termiczna a nie posiadam kanalu :( Juz nawet przychodzi mi do glowy zeby zerknac pod tylne siedzenia moze sa tam jakies "otwory" zabezpieczone czyms zeby miec dostep do zbiornika ale chyba to niemozliwe? Prosze pomozcie. A tak sie cieszylem ze w koncu bede mial wymarzone BMW... Pozdrawiam Tomek.
  11. Witam serdecznie. Dzis postanowilem zalac swoje bmw do pelna a ze mam ja 3 dni zawsze bylo jakies 10-20l paliwa o dziwo po zalaniu do pelna odjezdzam a tu mi cieknie na droge :( Ropa wyplywa z prawej strony (od wlewu paliwa) wydaje mi sie ze tam gdzie jest laczenie wlewu ze zbirnikiem. Gdy auto stoi rowno nic nie kapie w tej chwili wylecialo ok 20l a strzalka stoi na niecalych 50l. Prosze o rade gdzie szukac defektu zbiornik od spodu nie poobijany ani nie podrapany jedynie zastanawia mnie jak jest laczony wlew paliwa ze zbirnikiem bo gdy jade i paliwo jest w ruchu kapie dosyc mocno :( prosze o jakies sugestie bede bardzo wdzieczny pozdrawiam Tomek.
  12. Witam serdecznie. Od wczoraj jestem wlascicielem BMW 525 tds i mam drobne pytanie. W moim BMW jak zamykam drzwi pilotem nie migaja migacze nie mam alarmu jedynie standardowy immo. Kluczyk 3 przyciskowy lock/unlock/bagaznik. Kolega ma identyczna i migaja kierunki, czy jest jakis sposob na wlaczenie tego? Rok auta 97. Zgory dziekuje za pomoc. Pozrawiam Tomek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.