Skocz do zawartości

stooj100

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e91 320d 2010

Osiągnięcia stooj100

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Mialem podobny problem w e91 tylko to 2010 rocznik, nie dzialaly swiatla w klamkasch itp itd. podobnie jak u Ciebie co sie okazalo po odlaczeniu akumulatora samochodzik przeskakuje w tryb transportowy, trzba go podloczyc pod kompa z oprogramowaniem od iso, zaadoptowac na nowo akumulator i wylaczyc tryb transportowy U mnie wszystko zadzialalo po takim zabiegu, koszt 70zl ale ze jescze mialem kilka pytan do owego mechanika komputeronika do dalem mu 100 i obie strony byly zadowolone :) sproboj moze podziala i u Ciebie zawsze to tansze niz nowe moduly Pozdrawiam i daj znac jak juz sie uporasz przyda sie dla innych z tym problemem?
  2. Dzięki wielki za odpowiedź, tak jak piszesz wyciągnę na razie bezpiecznik i poszukam jakiejś używki na znanym portalu :) a jak będę w PL to zrobię szkoda bo chciałem z UK przyciągnąć kemping ale będę musiał z tym zaczekać :( Pozdrawiam
  3. dzięki za odpowiedź to jest elektrycznie zwalniany hak taki jak tu po zwolnieniu wisi bezwładnie, mechanizm z zewnątrz wygląda na nie zniszczony czy uszkodzony i wygląda na to ze zaskakuje na elektromagnesie, a auto przed zakupem miało sprawdzaną historie nie wykazało ze było puknięte.
  4. to jest elektrycznie zwalniany hak taki jak tu po zwolnieniu wisi bezwładnie, mechanizm z zewnątrz wygląda na nie zniszczony czy uszkodzony i wygląda na to ze zaskakuje na elektromagnesie, a auto przed zakupem miało sprawdzaną historie nie wykazało ze było puknięte.
  5. Witam wszystkich, mam taki oto problem może ktoś się już z tym spotkał. W mojej e91 mam elektrycznie zwalniany hak, oryginalny BMW Westfalia, autko kupiłem całkiem niedawno i nie sprawdziłem czy jest hak czy go nie ma wyszedłem z założenia nie widać to nie ma a tu proszę się jednak znalazł i to przez przypadek bo znalazłem przycisk w bagażniku i tu zaczął się problem, po wciśnięciu hak się zwolnił, wyskoczył ale nie mogę go w żaden sposób zablokować ani w pozycji otwartej ani zamkniętej, na razie schowałem go do końca i na metalową linkę zaczepiłem pod autem tak by nie wypadł ale na dłużej to nie przejdzie, bo nie dość ze nie sprawny hak to przy każdym starcie silnika dzwoni ze hak nie schowany. Może ktoś z was miał taki problem i wie jak mu zaradzić bardzo proszę o pomoc Z góry dziękuję i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.