Skocz do zawartości

Woźny.

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 328i

Osiągnięcia Woźny.

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Czy ktoś oglądał to auto? Jest coś warte? Pytam bo jestem nim zainteresowany.
  2. Ja też szukałem i jak narazie znalazłem coś takiego: http://olx.pl/oferta/bmw-e46-e38-e39-x3-x5-dorabianie-kodowanie-kluczy-pilotow-kluczyk-immo-CID619-IDa55dD.html#481d53f9bb Dziś próbowałem się dodzwonić i nic. Jak się dodzwonie to może jutro będę miał w końcu dwa klucze. I cena najtańsza. Wczoraj pytałem na giełdzie to koleś powiedział że za 550zł zrobi a jak pytałem w którejś galerii w KRK to znalazłem za 450zł więc ta cena jest bardziej niż ok. Jednak polecić jeszcze nie mogę bo nie korzystałem. Jak będę miał już klucz to dam znać jak przebiegła transakcja.
  3. Woźny.

    zagadka problemowa;]

    A czy felgi masz ori? Wchodzą ciasno na piastę? Bo jak mają luz (otwór w feldze większy od średnicy piasty) i nie masz założonych pierścieni centrujących to właśnie są wibracje największe przy 120km/h. I drugą sytuację taką miałem jak zmieniałem krzyżak wału w suzuki vitarze dawno temu i nie zaznaczyłem na wale jak ma być to poskładane. Musiałem założyć źle o 180 stopni to też miałem wibracje wlaśnie przy puszczeniu gazu w przedziale 120-140 km/h ale ja wału wtedy nie ważyłem. Czy było mrowienie tego niewiem bo vitara miała 23 lata i tam wszystko mrowiło.
  4. Zgadza się kupiłem to auto. Było bite i tego ukryć się nie da. Nie jestem przypalony na bmw bo już kiedyś miałem i szczerze nie byłem z niego zadowolony (e36 z 10 lat temu) Mnie nie przeszkadza że auto było bite byleby było proste i prosto jechało. To auto ma być zabawką dla mnie i dupowozem dla żony do pracy. Z wyposażenia wszystko działa poza czujnikami parkowania i spryskiwaczami reflektorów.( Do ogarnięcia w wolnej chwili) Auto na nowych oponach zimowych i komplet opon letnich jakieś 5-6mm bierznika. Nowe wszystkie wachacze sprężyny amortyzatory tarcze i klocki. Wewnątrz wygląda dużo lepiej niż na fotkach. Skóra nie porwana nie poprzecierana wyczyścić zakonserwować i będzie super. Podłoga prosta i w ładnym stanie bez dziur progi ok. Silnik pracuje równo wolne obroty trzyma równo na gazie i na benie. ładnie się wkręca lekko się poci chyba z pod uszczelki z prawej strony z przodu. pozatym suchy skrzynia zmienia biegi płynnie bez szarpnięć uślizgów i innych niepokojących dźwięków (po dynamicznej wymianie oleju 15 tyś km temu więc jakby po dynamicznej wymianie miało się posypać to już by się posypało) Auta nie ściąga jedzie prosto prowadzi się pewnie. Mocowanie wózka wygląda ok ale to jeszcze jutro sprawdzę dokładnie na kanale. W aucie żadnych udziwnień żadnego wieśtuningu. Do zrobienia jest olej za 2300km i jakaś nieszczelność w wydechu może uszczelka może jakiś łącznik elastyczny wydechu może jakaś dziurka bo trochę "pierdzi wydech". Gaz sekwencja ładnie założona (wizualnie) Przełącznik w popielniczce wlew pod klapką paliwa pod maską schludnie wszystko podpięte zakładane pod koniec 2012 roku. Blacharsko ma kilka ognisk powieszcjhownej korozji ( pewnie dlatego że sporo elementów było już lakierowanych) ale tragedii niema. Spasowanie elementów też pozostawia trochę do życzenia to fakt ale nie szukałem 17 letniego auta w stanie super nie bitego za 12 tyś ( Ostatecznie dałem mniej) którym będę jeździł na wystawy tylko auto które ma służyć jako dupowóz i niemam zamiaru parkować na drugim końcu parkingu pod marketem żeby ktoś mi przypadkiem drzwiami lakieru nie zarysował. Sam jestem po mechanice i mam dość dobrze wyposażony garaż dlatego wszystkie auta serwisuje sobie sam ( o ile czas pozwala). Już dość sprawnie się odpycha z silnikiem 2,8 (dla żony wystarczy) jest dość małe zwinne dobrze wyposażone w automacie w miarę pojemne i z gaziutkiem więc wszystko czego szukałem. Nic więcej za takie pieniądze bym nie kupił. Za auta Gdybym szukał auta na pokazy czy do "kościoła" to na 100% bym go nie kupił.... Dobra kończę ten opis bo już z tego wyszła niezła litania.
  5. Mechanicznie podobno igła. I ta igła w opisie tyczy się właśnie mechaniki. Wimienione wszystkie wchacze amory sprężyny tarcze i klocki oraz zrobiona dynamiczna wymiana oleju w skrzyni. Na wszystko są faktury. Z wyposażenia wszystko działa. Więc cena myślę że dobra a wizualnie zawsze pomalutku można ją doprowadzać do stanu używalności. Dziś jadę ją oglądać więc zobaczymy co i jak. Jestem realistą więc wiem że duuużo będzie jej brakować do ideału ale też wiem że ideał i to nie do końca kupie pewnie za 18-20 tyś więc jak do tej bym dołożył 8-10 tyś to też by była "igła". Lubie grzebać przy aucie więc sam powoli będę ją doprowadzał. 10 tyś minimum trzeba dać za import z niemiec któremu dużo brakuje do ideału ze skromniejszym wyposażeniem mniejszym silnikiem do opłat i bez gazu. Czyli z gazem i opłatami będzie minimum 15tyś. Jak mechanicznie będzie ok i wizualnie nie odstraszy mnie na dzień dobry to dziś nią wracam do domu.
  6. Za takie pieniądze cudów się nie spodziewam. Ważne żeby jeździła prosto. Bita była na 100% ale jedno co ja zauważyłem to że przedni lewy błotnik ma inny kolor lub tak pada światło. A Ty ją oglądałeś na żywo? Czy widzisz to po fotkach? Bo niestety takiego oka niemam. Szczelina błotnik drzwi prawy przód faktycznie jakaś większa ale pozatym ja nic nie widze. Chyba już mój czas na okuliste...
  7. Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie tej e46: http://olx.pl/oferta/bmw-e46-328-lpg-landirenzo-igla-z-pewnej-reki-CID5-ID9bY0w.html#b78d5fef82 Czy ktoś może ją zna? Może oglądał? Jak nie to może wypatrzycie coś ze zdjęć? Przebieg wiem że między bajki można włożyć. Jest tania jak na taki opis i sam niewiem... Jej VIN: wbaam51060eh69027 Będę wdzięczny za każdą informacje na jej temat.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.