Skocz do zawartości

misieq83

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 Touring 2002
    n42 318i

Osiągnięcia misieq83

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Niestety ale w tej chwili, jestem w sytuacji gdzie nie moge sobe pozwolic na wydanie 4 tys, nie wiedzac tym bardziej na co trafie i czy nie bedzie to jakas padlina do remontu Mam nadzieje kiedys to zmienic ale na ta chwilee musze niestety zostac przy tym silniku Ze 143 costaly chyba jedynie te 43 koniki a pomyslow juz mi brakuje
  2. spotkal sie ktos z takim czyms? mam wrazenie jaby wydech mi przerzucono na druga strone. czy to moze byc walniety kolektor lub silownik sterujacy tulejami w kolektorze ? jakiekolwiek pomysly mile widziane
  3. z tego co widzialem jest on pociagniety od filtra powietrza do filtra paliwa, jednak niestety nie z nim jest problem. zdjalem filtr powietrza tylko po to by pokazac skad i jaki dzwiek slychac. Po zlozeniu wszystkiego do kupy nadal to samo. Mam wrazenie jakby silnik zasysal zbyt wiele powietrza
  4. Troche minelo, z autem bywalo raz lepiej raz gorzej. Wymienilem nowa przeplywke bosch-a na kolejna i "polepszylo sie" nie jest az tak odczuwalna nagla strata mocy ale nadal w znacznym stopniu. Po odpaleniu auta i dodaniu gazu chyba najwyrazniej slychac to "buczenie", "pierdzenie" - zalaczam filmik https://goo.gl/photos/iL4YrHCktDSqHE1x7 Auto dlawi sie jakis czas przy dodawaniu gazu i ciezko nim ruszyc, jak troszke pochodzi rusza sie znaczniej latwiej jednak dzwiek caly czas towarzyszy podczas jazdy spotkal sie ktos z czyms takim ?
  5. Nie wykluczam prowadnicy, choc niespelna rok temu mialem robiony rozrzad (malo prawdopodobne ale to w koncu tylko plastik), co mechanik to inna wizja i kilka razy byl wgrywany soft bez jakiej kolwiek poprawy. Wtryski z kolei podobno maja wlasciwe parametry, bede mial chwilke to wrzuce parametry z inpy jak tylko znajde jakas eng wersje bo to co mam rozumiem ledwo w polowie :P dzis wpadlem calkiem przypadkowo na pewien pomysl, mianowicie uszkodzona pokrywa zaworow (walkow rozrzadu) Tlumaczac doslownie to co mozna wyciagnac z posta pod tym filmikiem - plastikowa rozrzadu obudowa Jak myslicie moze uszkodzenie pokrywy miec taki wplyw na prace silnika?
  6. znalazlem wreszcie film na YT z identycznymi objawami: jednak nie bardzo rozumiem co autor mial na mysli there is a plastic timing casing at the front of the engine block that was cracked/broken ma ktos jakis pomysl ?
  7. sprawdzałeś cewki? Tak, mam 2 dodatkowe cewki, byly podmieniane ale bez zadnej poprawy. W INPIE wyskakuje mi wykrzyknik przy dodawaniu gazu jedynie na przeplywie powietrza i jak wczesniej pisalem tylko od tego blad mi wyskakuje + to buczenie za przepustnica jakby zaciagal lewe powietrze
  8. w moim przypadku to raczej nie to, po odpieciu go spada jeszcze bardziej na mocy i wywala bledy zastanawiam sie bardziej nad 16 i 22 ale nie mam pojecia jak je sprawdzic a aktualnie nie mam ich jak podmienic :/ http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AT51&mospid=47649&btnr=11_3194&hg=11&fg=40
  9. Pompe paliwa raczej wykluczam bo na gazie mam to samo, obstawiam raczej cos z powietrzem, pol silnika rozebrane wiec przyjrze sie przy okazji odmie jak wyglada. Przypadkiem nie wie ktos jak dokladnie dzialaja te "zaworki" w srodku kolektora ssacego i czy da sie jakos sprawdzic ten silniczek sterujacy nimi?
  10. Ktos, cos? rece opadaja. przeobilem juz polskie i angielskie fora moze komus sie cos przyda - translator daje rade przy niewielkiej wiedzy ;) http://www.bimmerfest.ru/dvigatel-bmw-n42/
  11. jak do tej pory nic, nadal szukam choc ostatnio brakowalo mi troche czasu ale jutro popoludniu siadam spowrotem - jak narazie czyszcze co tylko sie da ale nie mialem czasu tego poskladac do kupy. Moze mi ktos powiedziec skad moze sie brac to "pierdzenie" za przemustnica + ostatnio doszlo jakies rzezenie w tych samych okolicach jakby cos krecilo i zaraz mialo sie cos urwac, tylko przy nieco mocniejszym dodawaniu gazu - gdy jade bardzo ale to bardzo delikatnie niczego nie slychac Wciaz ten sam i jedyny blad :(
  12. Ma ktos jakis pomysl bo mam dosc juz probowania u kolejnych mechanikow :evil:
  13. po odpieciu jest jeszcze gorzej, ale z tego co wiem tryb awaryny tak dziala Pojawily sie 2 dodatkowe bledy, wykasowane i nie wracaja 2850 - VVT-guiding sensor (Zmienna rozrządu Czujnik Przewodnik) 2852 - VVT-ref. sensor (Zmienna rozrządu czujnik odniesienia) jak mysle wyskoczyly przez odlaczenie wtyczki, tak? 2783 wraca za kazdym razem gdy zaczyna zamulac czy to nie moze byc przypakiem zawór DISA ? po przeczytaniu miliona tematow to byla jedyna rzecz zalezna od obrotow jaka znalazlem
  14. Pewnie jeszcze dzis zejde do auta, Mowisz o odpieciu silniczka vvt ?
  15. Byla wymieniana jakies 50 000 km temu, myslisz ze to ona mogla pasc. Mam wrazenie jakby to jakis czujnik padl (czyszczenie stykow nic nie dalo) bo raz jedzie normalnie a ostatnio i to coraz czesciej strasznie zamula. Na odroty mniej wiecej wkreca sie normalnie po przekroczeniu ok 3000 rpm Postaram sie jeszcze dzis zainstlowac DIS-a, moze wyjdzie cos wiecej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.