Skocz do zawartości

Szamil

Zarejestrowani
  • Postów

    708
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Szamil

  • Urodziny 13.08.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 530dA
  • Lokalizacja
    Gdansk/Frankfurt (M)

Osiągnięcia Szamil

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. Witam i od razu przepraszam za odgrzanie kotleta:) Otoz spotkal mnie taki sam problem nierownej pracy silnika. Wystepuje glw na zimnym, ale od czasu do czasu potrafi przytlac sie tez na cieplym. Wymienilem pompe progowa ale pomoglo tylko na chwile. W zwiazku z powyzszy, czy moglibyscie napisac o jaki zawor/czujnik/regulator dokladnie chodzi ? Nr czesci ? Dzieiki i pozdrawiam
  2. Szamil

    e39 530d brak mocy

    Sprawdz przeplywke.
  3. Koledzy wyczerpali temat.
  4. Na niemieckim forum czytalem jak Gosciu zrobil 1200000km (tak, milion dwiescie tysiecy) i do lancucha nikt nie zagladal. Wiec jesli jestes "normalnym" uzytkownikiem tego auta to mozesz pieniadze smialo wydac na co innego.
  5. Witam, wspierajac sie linkiem do niemieckiego forum ktory podrzucalem wczesniej zywotnosc skrzyni zalezy od sposobu jej uzytkowania. Facet zrobil e39 530dAT 800000km na skrzyni bez wymiany oleju. Auto uzytkowal "prawie" od nowosci (70000km przebiegu).
  6. Ale co ma piernik do .... skoro 56 stron piszemy o automatycznych skrzyniach GM.
  7. W e32 co prawda nie moalem skrzyni GM tylko ZF. Po kupnie auta wymienialem wszystkie plyny. Pomyslalem ze wymienie tez olej w skrzyni. Przed wymiana bylo wszystko ok, skrzynia chodzila bajecznie. Po wymianie skrzynia rowniez chodzila pieknie, tylko na 3 i 4 biegow w okolicy 4000 obr/min miala lekki uslizg. Skrzynia poprostu ulozyla sie do starego oleju i z nim dobrze pracowala. Po zalaniu nowym wyplukal sie ten stary "nagar" co dalo sie odczuc w tym uslizgiwaniu. Kadzy ma swoja opinie. Ja rowniez jestem za wymienianiem, bo kazdy olej sie przeciez starzeje/przepracowuje.
  8. Witam, moim zdaniem masz za niski stan oleju w skrzyni. Olej, a wlasciwie ten plyn ktorym jest zalana skrzynia ma duza rozszerzalnosc temp i po rozgrzaniu stan sie ten w miare poprawia. Podejzewam ze dolewka pomoze. Jednakze jazda z niewlasciwym poziomem oleju na pewno pozostawila jakis slad na skrzyni. Do tych skrzyn leje sie Texaco Texamatic 7045E. To czy wymienisz czy nie to tylko Twoja decyzja. Generalnie bym sprawdzil poziom oleju tak jak mowiles i sprawdzil w jakim jest stanie, czy czarny, popalony, smierdzacy, czy w miare czysty. Jesli bylby "brzydki" to tylko bym uzupelnil stan i tak jezdzil dalej. Jesli natomiat bylby w miare "czysty" to zaryzykowalbym wymiane. Masz 2 mozliwosci: albo bedzie ok, albo padnie skrzynia(zart oczywyscie). Daj znac jak sprawy sie potocza.
  9. Co to jest adaptacja skrzyni, a nie OT jakies tu robicie!!!!!
  10. Witam, skrzynie robilem u tego samego czlowieka co Ty i mam podobne objawy z tym tapnieciem. Oprocz tego jak ruszam to wciskam gaz mocniej i auto zamiast wystartowac pieknie to wkreca sie na obroty, powoli rusza i dopiero jak ma jakies 2000-2500 obr to zaczyna wciskac w fotel. I druga sprawa. Wczoraj bylem w ASO i wymienialem przeplywomierz. Pomimo ze wsadzili mi taki sam jak mialem to i tak trzeba bylo go programowac. Powiedz mi jak kasujesz te adaptacje skrzyni ? PS wymiana przeplywomierza w ASO = przeplywomierz 300€, wymiana 90€. :mad2:
  11. Jesli bedziesz wymienial olej statycznie to te 6 litrow powinno wystarczyc, jesli dynamicznie to 9-9,5 litra potrzeba.
  12. U mnie w e32 730i '91 bez klimy tez nie bylo w/w filtra.
  13. Witam, swoja skrzynie remontowalem w tym samym zakladzie w Poznaniu co Kolega M330d. Zasadniczo wszystko jest ok, ale jak bede w PL w czerwcu to podjade do nich na reklamacje. Jak jade tak ok 100km/h na piatym biegu to auto zaczyna falowac. tzn czuc takie delikatne przyspieszenie i odpuszczanie. A co do zmian oleju w skrzyni to jestem za. Teraz jak mam zrobiona skrzynie to zmienie w niej olej po kilku tysiacach a pozniej juz co jakies 50-60tkm. Dla ciekawostki moge dodac ze czytalem na niemieckim forum o gosciu ktory ma e39 530d(tylko ze touring) zrobil nia juz ponad 1 300 000 ( milion trzysta tys!!!) i nie zmienial nigdy oleju w skrzyni. Skrzynia padla przy 800 000km. Aha, zeby nie bylo, watek tez sledze od poczatku.
  14. Duzo znajomych chwalilo PEZAL w Gdansku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.