Skocz do zawartości

zdech

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e30 V8 M62B44
    f15 35i
    f11 520d
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia zdech

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Adaptacje skasowane, pomoglo na chwile. Teraz podjerzenia padlo na hpfp, ktora juz byla wymieniona w 2011r jakies 60tys km temu. Do pompy cisnienie paliwa dochodzi natomiast na wyjsciu przy kreceniu rozrusznikiem idzie paliwo z babelkami powietrza.
  2. Koledzy - mnie też po raz kolejny dopadł MIL. BMW 530i N53b30 272KM. Tym razem jednak problem jest gdzie indziej niż zwykle - otóż po odpaleniu na zimnym silniku po jakichś 30-40s normalnej pracy obroty zaczynają falować, spadać poniżej 500RPM wracać na 650 i tak w kółko aż do momentu gdy wyskoczy check. Dzieje się tak tylko na wolnych obrotach i tylko na zimnym silniku, po dodaniu gazu bądź ruszeniu problem nie występuje. Sęk w tym, że wymieniłem już wszystkie wtryski (wymieniałem po 2 w przeciągu kilku miesięcy, zostały zakodowane) wszystkie cewki i świece (8 miesięcy temu), został sprawdzony stan DISy, mała była OK, duża miała małe nieszczelności więc również została wymieniona, odma OK. Pompa HPFP wymieniona jakieś 50 tys. km temu a NOX ok 20. Błędy jakie się pojawiają to: P0301 - cylinder 1 misfire detected P0303 - cylinder 3 misfire detected P0300 - Random/Multiple cylinder misfire detected B2AAA - Nadwozie (co to jest...?) Cewki zamieniałem miejscami - błędy bez zmian, odłączyłem przepływkę też bez zmian, odłączyłem aku i też nic. Ręce opadają, nawet Adam Kunc z ACS`u strzela na ślepo i już mu pomysły się skończyły (wymienił wtryski, cewki 1 i 3, DISe i nic!) To co jeszcze mi się nie podoba to lekkie falowanie obrotów również po dodaniu i utrzymaniu na stałym poziomie gazu. Po osiągnięciu temperatury ok 50 stopni wszystko wraca do normy. Filmik z odpalenia Ratujcie bo to strasznie irytujące! Dzięki z góry
  3. Niestety - 3 wieczory pracy + 1 noc na poskładanie wszystkiego i nie udało się wymontować soczewki. W bixenonach skrętnych jest zdecydowanie mniej miejsca i większość operacji jest utrudniona z uwagi na moduł skrętu. Przy próbie wyjęcia soczewki ramka na której jest osadzony blokuje się o zespół przekładni ślimakowej, której nie sposób wymontować. Udało się natomiast wyczyścić soczewkę z zewnątrz bez jej wyciągania odpowiednio zagiętym drucikiem z husteczką zwalniając ją z uchwytów kulowych, demontując moduł skrętu i obracając soczewkę, jak i od wewnątrz uważając na membranę. Soczewa miała biały nalot a teraz wygląda jak nowa! Przełożenie na większą ilość światła na drodze nie rzuca na kolana (być może jest to wina odbłyśnika...), ale za to barwa zmieniła się na bardziej białą i snopa światła ma teraz ostrzejsze krawędzie. Nie obyło się też bez strat - plastikowy grzybek od uchwytu kulowego pękł przy próbie montażu - radzę na to uważać bo jest trudno dostępny na rynku.
  4. Mój pierwszy post więc witam wszystkich forumowiczów! Jako że mamy świetny opis demontażu soczewki postanowiłem go wykorzystać na swoich bixenonach w e60 LCI tyle że skrętnych. Wyglądają całkiem podobnie do zwykłych, różnica jest taka że jest dodatkowy moduł zamieszczony na ramce powyżej soczewki. Owa ramka może skutecznie uniemożliwić wyjęcie soczewki, niestety jednak utknąłem troszkę wcześniej - w punkcie 6stym opisu SkyKarol`a. Czy komuś z forumowiczów udało się już wymontować soczewę z bixenonów dynamic bez rozklejania szybki?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.