Koledzy - mnie też po raz kolejny dopadł MIL. BMW 530i N53b30 272KM. Tym razem jednak problem jest gdzie indziej niż zwykle - otóż po odpaleniu na zimnym silniku po jakichś 30-40s normalnej pracy obroty zaczynają falować, spadać poniżej 500RPM wracać na 650 i tak w kółko aż do momentu gdy wyskoczy check. Dzieje się tak tylko na wolnych obrotach i tylko na zimnym silniku, po dodaniu gazu bądź ruszeniu problem nie występuje. Sęk w tym, że wymieniłem już wszystkie wtryski (wymieniałem po 2 w przeciągu kilku miesięcy, zostały zakodowane) wszystkie cewki i świece (8 miesięcy temu), został sprawdzony stan DISy, mała była OK, duża miała małe nieszczelności więc również została wymieniona, odma OK. Pompa HPFP wymieniona jakieś 50 tys. km temu a NOX ok 20. Błędy jakie się pojawiają to: P0301 - cylinder 1 misfire detected P0303 - cylinder 3 misfire detected P0300 - Random/Multiple cylinder misfire detected B2AAA - Nadwozie (co to jest...?) Cewki zamieniałem miejscami - błędy bez zmian, odłączyłem przepływkę też bez zmian, odłączyłem aku i też nic. Ręce opadają, nawet Adam Kunc z ACS`u strzela na ślepo i już mu pomysły się skończyły (wymienił wtryski, cewki 1 i 3, DISe i nic!) To co jeszcze mi się nie podoba to lekkie falowanie obrotów również po dodaniu i utrzymaniu na stałym poziomie gazu. Po osiągnięciu temperatury ok 50 stopni wszystko wraca do normy. Filmik z odpalenia
Ratujcie bo to strasznie irytujące! Dzięki z góry