Skocz do zawartości

lolczyslaf

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 316i 2000r.

Osiągnięcia lolczyslaf

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie. Mój samochód to BMW E46, 2000r., 316i. Szukałem odpowiedzi na swoje pytanie w innych tematach lecz nie znalazłem. Od jakiegoś czasu mam problem z ryglem klapki paliwa, mianowicie otwiera się (chowa), lecz przy zamykaniu samochodu nie zamyka się już. Zamyaknie i otwieranie odbywa się z pilota. Wymieniłem sam silniczek rygla i myślałem, że to rowzwiąże problem. Okazało się jednak, iż nie, gdyż najpierw wymieniony silniczek działał, a po jakimś czasie zaczął się zachowywać tak samo jak stary wymieniony. Podpiąłem silniczek na sztywno pod akumlator w celu sprawdzenia poprawności działania i wszystko gra, chowa i się zamyka. Po podłączeniu jednak pod wtczkę przy wlewie paliwa przestaje się zamykać (otwierać). Zmierzyłem napięcie na wtyczce podczas otwierania i zamykania i okazuje się, ż przy zamykaniu z plitota napięcie jest bardzo niskie, albo rzadne, rzędu 2-4V. Tłumaczyłoby to mój problem. Na podstawie powyższych obserwacji mniemam, iż jest tu możliwy problem z przekaźnikiem, który podaje napięcie na silniczek rygla i nie działa on poprawnie. Chciałbym to zdiagnozować i ewentualnie wymienić wadliwy przekaźnik, tylko tyle, że jestem świeżym posiadaczem BMW i nie mam pojęcia, gdzie takowego szukać w samochodzie. Drugie pytanie czy jest jakiś osobny przekaźnik dla silniczka rygla czy jest jeden dla całego centralnego zamka wraz z silniczkiem rygla. Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Dodam tyylko, iż czasami w magiczny sposób silniczek rygla zaczyna działać poprawnie, chowa się i zamyka, a po jakimś czasie przestaje. Jest to kolejny powód, aby sądzić iż to przekaźnik jest strzelony. Wykluczam tu praktycznie całkowicie problem z samym silniczkiem, jako że to jest już drugi jaki przerabiam w swoim samochodzie, no i sprawdzałem na akumlatorze jego sprawność.
  2. Witam. Jestem na kupnie instalacji LPG do swojej BMW 316i. Silnik nie z tych super mocnych, autko przede wszytskim do jazdy ekonomicznej, czasem dynamicznej. Z tego też względu nie zależy mi na niewiadomo jakiej instalacji z kosmosu. Do tego słyszałem, że wszechobecnie instalowane Stagi w bmkach są po prostu przereklamowane. Mam w Krakowie możliwość w niedużych pieniądzach zainstalowanie poniższej instalacji: LPG3-4 cylindry w konfiguracji Stag 4 eco, reduktor Tomasetto, zavoli wtryskiwacze Valtek, OMVL plus nowa butla do 55 litrów. Instalacja jest przewidziana do samochodów o max mocy 136KM, lecz w przypadku niektórych marek może okazać się że wymagane są szybsze wtryskiwacze do poprawnej pracy. Moje pytanie to czy taka konfiguracja jest w porządku. Totalnie się na tym nie znam więc nawet nazwy poszczególnych firm podzespołów nic mi nie mówią. I może ktoś miał styczność z warsztatem "ALLE MOTO AUTO SERWIS MONTAŻ LPG" Kraków i może się wypowiedzieć na temat jakości usług przez ten warsztat oferowanych?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.