Skocz do zawartości

marioabss

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 116

Osiągnięcia marioabss

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Mam nadzieję, że wszystko dobrze wam wyjdzie. I znajdziecie czas na dopieszczenie samochodziku. Trzymam za was :cool2:
  2. Nie sądziłem, że ktoś będzie odświeżał ten temat. Ale dziękuję za pozytywne komentarze, jestem zadowolony. Bardzo miło jest słyszeć, że robota została dobrze wykonana. Przynajmniej wiem, że warto było wydać tyle pieniędzy. Nie chciałem tego zamieszczać ale może się komuś z was przyda. To jest link co go z warsztatu otrzymałem, może się przyda komuś z waszego forum. Poszukam może dam wam kilka tylko nie wiem gdzie je zamieścić. Mi się to nie przyda, bo już po ptakach. :nienie:
  3. Zobacz jak to wygląda w jednym samochodzie. Myślę, że jest przywozicie. http://s4.postimg.org/frh1l1a4t/image.jpg
  4. Witam wszystkich serdecznie po raz wtórny. Chciałbym polecić mechanika z Warszawy gdzie zakładałem instalację gazową do kilku moich samochodów. A konkretniej 116 z silniczkiem 1.6 . Zrobili mi przyjemność i postarali się z montażem za co serdecznie dziękuję. I w ramach tej rekompenstay chciałbym polecić warsztat Energy Gaz Polska Mieszczący się na ul. Ostrobramskiej 38a W Warszawie 04-139 http://www.egp.pl/ Dostałem też coś dla znajomych co może się wam spodobać. Tylko nie mam pojęcia ile jest czasu na zakończenie tej kampanii. http://egp.pl/precyzyjny-dobor-lpg-bmw.htm
  5. Przy hurcie wyszło taniej niż przy jednej instalacji. To oni też więcej na tym zarobili niż na jednym samochodzie. Więc nie ma co narzekać. Bo jak ktoś gazuje więcej niż jeden samochód to wiadomo, że trzeba go zachęcić. Prawda? A ja wolę jednak i tak co tydzień. Jeden pracownik mniej to i tak sporo, warto go odesłać do jakiejś innej pracy. Ale nie każdy chce zamiast siedzieć za kółkiem iść sprzątać. Albo robić porządek na magazynie. A tam w energy gaz polska to jest chyba z 5 czy może 4 mechaników. Nie mam do końca pojęcia nie pytałem się ilu ich tam jest.
  6. Dzięki za małą pomoc. Samochody będę oddawał co tydzień inny. Doszliśmy do wniosku, że nie warto robić wszystkich w tydzień jak można robić w soboty. Cena też dobra (po małym rabacie :oops: ) więc jestem zadowolony.
  7. Bardziej przychylał bym się do brc. A to z powodu możliwości przedłużenia u nich gwarancji. Chciałbym także wymusić gwarancję na osobie która założy mi ten gaz. I to pisemnej. Pewni będą z tym kłopoty ale jest tyle ludzi co ten gaz zakładają, że nie muszę się bać. Najwyżej walnę, że idę do konkurencji. A wracając do tematu to chyba pozwolę sobie na brc sequent 24. Przeczytałem trochę o sterowniku jakiego tam używają. Jest jednym z najlepszych pod względem oprogramowania i współpracy z centralą. Fajna jest funkcja warm up injector. Brc wydaje się porządną firmą i to przedłużenie gwarancji do 8 lat. To chyba bardzo dobre rozwiązanie. Jak znajdę trochę czasu to sporządzę wstępny kosztorys takiej instalacji, z uwzględnieniem "kosztów zwrotu" po tych ośmiu latach. Zobaczymy co wyjdzie. A dzięki za vialla, ale to odpada. Dużo mają napisanego o środowisku i takich innych. Ale mnie to za bardzo, że tak powiem dużo to nie obchodzi. Ja widzę koszty, drzewo nie da mi chleba. Tylko ciężka praca. I takie pitu pitu nie robi na mnie wrażenia. Niech mi zmniejszą składki oc i ac. To wtedy będziemy mogli pogadać o środowisku. O 70 no 50 %. To sobie pogadamy. A w takie sytuacji nie mamy co myśleć pro ekologicznie. Niech robią samochody na prąd, anie kity wciskają. Kiedyś czytał że w latach 90 były pierwsze projekty. Ale firmy zrezygnowały na koszta jakie musiałby by ponieść na sporządzenie. Projektów samego silnika nie mówiąc tu o samym procesie konstrukcyjnym. Teraz im się zachciało bo to modne. Albo wiedzą, że ropa się kończy no to wio. Przeprasza, że tyle napisałem ale jestem trochę wkurzony. Mam nowego pracownika trochę nieogarniętego. I miałem przez to ciężki dzień. Dobranoc wszystkim
  8. Witam chciałbym nakreślić sytuację jaka teraz panuje w mojej firmie. Otóż dostałem propozycję od mojego pracownika aby zagazował swoje samochody. Nie jestem w pełni świadom czy mają one chodzić tylko na gaz czy to się jakoś przełącza. Propozycja wydała mi się o tyle dobra ,że podał mi liczbowo ile mógłbym na tym zaoszczędzić. Liczby tak to powiem , są korzystne. Tylko brzmi pytanie co opłacało by się zamontować do BMW 116 z 2005 roku, o silniku 1,6 i 116 KM. Same samochody nie mają wielkiego przebiegu co sprzyjało by inwestycji. To bardzo śmiałe posunięcie z mojej strony ponieważ koszta także nie są małe. Co uszczupli moje konto w sposób znaczny. Przez to chciałbym to przedyskutować z osobą mającą do czynienia na codzień z taką instalacją.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.