Skocz do zawartości

Bartman83

Zarejestrowani
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e46 320d, 150 KM, 2004 r., 2.0

Osiągnięcia Bartman83

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. No to moja dygresja po dłuższym czasie. Albo Getz to shit albo do zmiany mam jeszcze termostat EGR bo czasem tylko dobija do 88. Także, żeby nie wprowadzać nikogo w błąd, nie działa u mnie jeszcze tak, jakbym chciał. :duh: Swoją drogą pytanie: w jaki sposób działa termostat egr? Tam jest tylko jeden przewód doprowadzający ciecz, czyli nie ma obiegu. Rozumiem, że ma odprowadzać ciepło spalin z układu egr. Ale w jaki sposób? Też się otwiera i zamyka? W sobotę zdejmę i dam znać, czy jest cały. Jak tak, Getz na reklamację i biorę Behra. EDIT: Ok, jest chłodniczka, która ma od spodu odprowadzenie cieczy. Nie było pytania.
  2. No jaki dramat... przecież to normalny "pion" jest. Idealnie 75 na spokojnej jeździe, test 7 również tyle pokazuje. Przejechałem 8 km do pracy i tyle wracając. 90 km max, bo akurat ślisko u mnie. Bez paniki. W kabince ciepło jak w saunie, przy 21 stopniach.
  3. Bartman83

    Skrzynie automatyczne

    Mam GM, diesel 150 kM, jedna wymuszona regeneracja skrzynki, 3,5 k poszło. Ale na obecną chwilę chwalę sobie.
  4. Termostat zmieniony. Poprzedni (o dziwo nie zmieniany od 2004 r!) po prostu się rozsypał mi praktycznie w rękach, "widełki" trzymające termostat były widać od jakiegoś czasu złamane. Zaeksperymentowałem i kupiłem Getza :8) Zobaczymy ile wytrzyma :cool2: Wszystko wróciło do normy, temperaturka przy mroziku jaki mamy trzyma około 75, no i spalanie paliwka takie jak powinno być, około 6l przy spokojnej jeździe. Dzięki za pomoc.
  5. Miałem podobnie, w trakcie jazdy spadek mocy, 2500 max, pojawił się dymek i turbinka do wymiany :roll:
  6. Bynajmniej od 4 lat jak mam auto nic nie zmieniałem, wcześniej ciężko powiedzieć. Wyjmę termostat, zobaczę i dam znać.
  7. Jak czytam Wasze opisy o wytrzymałości zamienników, strach się bać co będzie montowane w autach za 10 lat. Swojego jeszcze nie zmieniłem.
  8. Wskazówka jeśli opada to minimalnie, dzisiaj stał na jałowym z 10 minut i nie wyszła z niebieskiego. Wąż przed jak i za zaworem nagrzewnicy jest letni. Pamiętam, jak elektrozawór grzał się, że go dotknąć nie można było. Teraz chłodny. Czyli coraz bardziej obstawiam termostat.
  9. Koledzy, nie dogrzewa mi kabiny (dopiero po dłuuugiej jeździe), dodatkowo wskazówka płynu chłodniczego nigdy nie dochodzi do pionu (jak powinno być). Po dłuższej jeździe ledwo wychodzi za niebieskie pole. Błąd w INPIe: Wasserventil (elektrozawór nagrzewnicy pewnie padł). Czy wszystkiemu może zaradzić sama wymiana elektrozaworu czy wliczać w to też można termostat?
  10. Skleiłem coś na szybko, sorry za chaos, ale może się przyda. Na samym końcu filmiku zrzuty z INPY z funkcjonowania wtryskiwaczy. Ogólnie sobie chwalę, ale odpukać...
  11. Dokładnie, nawet jakoś mnie po nogach nie ścieło :? Na nowe, jak na mój rocznik auta, troche szkoda kasy
  12. Wtryskiwacze wyjmowałem sam i wysłałem do serwisu. Niestety wyeksploatowane były praktycznie do końca (wymienione zapieczone części otrzymałem zwrotnie), co niestety kosztowało mnie 590 zł... za jeden wtrysk. Wysyłałem kompletne wtryski, serwis rozbierał je sam.
  13. Jestem po wymianie zregenerowanych wtryskiwaczy. To była moja usterka. Wymienione wnętrzności i końcówki, wtryskiwacze wróciły do mnie jak nowe. Zakodowałem je sam, w INPIE. Szybko poszło. Zalałem nowe paliwo, przepłukałem cały układ kilka razy, autko za pierwszym razem trochę sie dławiło, dymiło na biało, ale po kilku minutach objawy ustąpiły. Samochód odpala od strzała. W INPIE odczyty wtrysków praktycznie takie same na każdym cylindrze. W wolnej chwili wrzucę odczyty, bo robiłem. Jesli chodzi o same wtryskiwacze, były zaplombowane, wypiaskowane, każdy zapakowany oddzielnie z wydrukami testów i nadanymi numerami do zakodowania, nawet w oddzielnym laminacie. Na wtrysku wybito datę regeneracji. Chwalę na razie, zobaczymy co będzie po dłuższej jeździe.
  14. Wtryski ledwo pyliły, serwis BOSCHa robi regenerację. Bak paliwa do czyszczenia, zmiana filtru i utylizacja resztek paliwa. Wniosek: nie tankować żadnego g...a :mad2:
  15. Progową na pewno słychać, zdejmowałem osłony, odpinałem wężyki, paliwo leci. Do pompy wtryskowej też dociera. Nie wiem tylko czy z właściwym ciśnieniem, w baku słychać pompę jakby zaciągała paliwo z powietrzem, dziwny odgłos. Zrobię jeszcze test przelewowy i doleję więcej paliwa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.