Skocz do zawartości

Lukaszr

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było:E87 118d 2008r.
    Jest: E91 320d 2010r

Osiągnięcia Lukaszr

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Mój błąd... Poprawione. Po wykonaniu powyższych czynności dam znać czy coś się zmieniło. Jeśli nie, podejmę kolejne kroki w poszukiwaniu.
  2. Udałem się na diagnostyke ISTA+ w celu sprawdzenia co w aucie słychać. ISTA pokazała ingerencje (jakiś czas temu) w EPS, oraz to że układ należy aktywować. Klucz z ASO zdobyty, aktywacja wykonana zgodnie ze sztuką i.. nadal lipa. Gość mówi że ze strony elektronicznej auta wszystko jest książkowo i nic więcej nie zdziała. Mam wrażenie że po aktywacji kierownica odrobinę lżej pracuje ale nadal to nie jest to. Coś 'MECHANICZNIE' trzyma. Sytuacja wygląda tak, że większy opór pojawia się przy skręcie w lewo niż w prawo, natomiast skręcając w prawo kierownica nie wraca- nie odbija, czego nie ma w sytuacji kiedy skręcam w lewo) Do tego przy dynamicznym kręceniu odczuwam bardzo delikatne przeskoki- ale też nie zawsze. Ok, z racji tego że od strony elektronicznej wszystko śmiga jak należy czas rozpocząć poszukiwania od strony mechanicznej. Czytając różne posty na rożnych forach do glowy przychodzi mi: -zatarte łożyska górne amortyzatorów, -Zatarty krzyżak? -Magiel- zatarty, lub skręcony (bo może ktoś już wcześniej próbował kasować luz) -może geometria? W zawieszeniu nie czuje żadnych luzów- pomimo kół 17 calowych. Idzie jak po sznurku. Proszę o jakiekolwiek sugestie bo powiem szczerze że już mnie ku*ca bierze i odbiera mi to całą przyjemność użytkowania auta. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
  3. Witam. W związku z zakupem nowego auta, muszą pojawić się nowe problemy. Dlatego po dwóch latach nieobecności wróciłem na forum i bardzo proszę o pomoc :wink: Do rzeczy. Nabyłem auto z końca 2010 roku ze wspomaganiem elektrycznym. Jednak po przejechaniu 1000 km zarówno w mieście jak i w trasie nadal nie jestem w stanie przyzwyczaić się do tego układu. Nie ma mowy o kręceniu jednym palcem, do tego wraz ze wzrostem prędkości mam wrażenie że jeszcze bardziej się utwardza. Wydaje mi się że ciężej jest mi skręcić w lewo niż w prawo. W różnych wątkach które znalazłem na forum ludzie piszą o 'sportowym zestrojeniu", 'lepszym wyczuciu auta', natomiast ja czuje się jakbym jechał Ursusem C360. Ciągle pilnuję kierownicy, do tego przy większych prędkościach wychodząc z zakrętu muszę jej czasem pomóc wrócić. Nie odczuwam żadnych luzów, stuków, pisków. Nie wyświetlają się żadne błędy. Przy dynamicznym skręcaniu nic nie przeskakuje więc wydaje mi się że maglownica jest ok. Powiedzcie, czy z racji tego że jest to układ elektryczny- mógłbym podpiąć kompa i sprawdzić co tam słychać? Zwiększyć siłę wspomagania? Nie jestem w stanie zaakceptować takiej sytuacji w 6 letnim aucie. Szczególnie że dużo jeżdżę po mieście. Ciągle porównuje to do mojej poprzedniej jedynki z 2008 roku w której wszystko hulało aż miło. Co z tym zrobić? Problem może leżeć po stronie EPS czy może jest to kwestia mechaniczna w samej przekładni? Jeśli ktoś z was spotkał się z podobnym problemem, bardzo proszę o wskazówki. Dziękuję :)
  4. Założyłeś opony 225/45/18? Wizualnie wyglądają na niższe. Nic nie przyciera przy takim rozmiarze??
  5. To tylko moje zdanie, nikt nie musi się z tym zgadzać :D
  6. Auto jest zawieszone na Eibach Pro Kit czy jakimś innym zestawie? :) :?: Styling 230 wyglądają bajecznie w tym zestawieniu kolorystycznym!
  7. Czy ktoś z was orientuje się, czy Best Auto Lublin również prowadzi taką akcję? Czy po przeprowadzeniu (załóżmy) wymiany kompletnego rozrządu, ASO gwarantuje, że usterka została wyeliminowana raz na zawsze?
  8. Witam wszystkich. Pojawiłem się na forum, ponieważ od dwóch lat byłem uzytkownikiem BMW E39 525d, natomiast aktualnie poruszam się E87 118D z 2008r. Pozdrawiam! :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.