Skocz do zawartości

Mamooth

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 116i '06
    Impreza 2,5 n/a '07
  • Lokalizacja
    Bochnia

Osiągnięcia Mamooth

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Panowie a jak przedstawia się spalanie po chipie benzynki na ok 200 KM?
  2. Zabawy ciąg dalszy.... spóściłem ok 1 litra oleju (przy wejściu w maglownice) barwy brunatnej a właściwie prawie czarnej... ciekaw jest co oni w warsztacie zalali, zrobiłem na tym czymś ok 1k km. Zalałem ATF Valvoline Dextron III, układ ładnie się odpowietrzył ALE skrzypienie nie ustępiło, nadal po przejechaniu ok 15 km pojawia się to irytujące skrzypienie podczas skręcania, mimo iż nie wyczuwam żadnych oporów na kolumnie czy drgań.... Cycki opadają, co to może być, uszczelniacze na maglownicy??? maglownica do regeneracji - przebieg 113k km. :x
  3. No nic, brak odezwu... no to sobie popisze sam do siebie :) Smar przyszedł, osłony gumowena na bok, wyczyściłem wszystko i nałożyłem właściwy smar. Dalej to samo, ale doszczegłem pewną prawidłowość, mianowicie po ok 15 km jazdy pojawia się owe skrzypienie, auto na postoju wystygnie - skrzypienie znika i znowu po pokonaniu kilkunastu km pojawia się skrzypienie. Na korku wspomagania widnieje "ATF only", a mechery przy wymianie pompy zalały olej do przekładni automatycznych (nie wiem jakiej marki ) koloru żółtego, z tego co się pamiętam jak wymieniałem płyn w mojej imprezie to atf valvoline miał kolor czerwony i był zdecydowanie bardziej płynny. Możliwe jest aby płyn, który jest obecnie w układzie po osiągnięciu pewnej temp. powdował to skrzypienie (złe smarowanie ?). Wymienie jeszcze płyn samodzielnie i zobacze czy przyniesie to jakiś efekt, w przeciwnym razie rozkładam ręce....
  4. Od siebie mogę dodać tyle, iż kupiłem auto "w ciemno" z Włoch od pierwszego wł. niski przebieg super utrzymane, w bogatej wersji, 1.6 - bo dla żony. Silnik może nie powala dynamiką ale w poł. z 6 MT daje radę i co się okazało: oleje i filtry to standard ale Idrive uwalony, moduł PDC uwalony, cewka na 3 garku - kaput po 100 km, jakieś jaja z klemą minusową, pompa wspomagania - trup (o tym wiedziałem), dwie rolki do wymaiany. Ogarnąłem wszystko i jest OK ale troszkę mnie to kosztowało kasy i czasu. Pozostał temat dziwnego skrzypienia na kontakcie drążek kierowniczy/listwa - też de facto mi nikt w tym temacie nic nie odpisał jeszcze na forum.... Generalnie warto się uważnie przyjżeć przed zakupem :)
  5. Witam, - Pacjent E87 '06, - problem: podczas skręcania czy to na postoju czy podczas jazdy, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy słyszalen skrzypienie. Skrzypi na drążkach kierwoniczych podczas wchodzenia/wychodzenia trzpienia do/z listwy. Auto na podnośniku, guma na bok i widzimy trzpień, mechanik za bardzo nie widział czym to posmarować, użył białego smaru w sprayu, kilka ruchów kierwonicą od lewej do prawej i skrzypienie zanikło. Wszystko było by ok gdyby nie fakt, iż po kilkunastu km skrzypienie powróciło...... Teraz poje pytanie czy zastosować http://bmwcentrum.pl/smar-drazka-kierowniczego-fb-1-bmw,id3993.html zgodnie z tym co zaleca producent i to powinno pomóc? Mechanik stwierdził również, iż drążki były już wymieniane, może jakiś makaroniarz nie posmarował tego trzpienia? Czy któryś z Was spotkał się z tym problemem, kupić i posmarować tym FB-1?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.