Skocz do zawartości

LaPlagne

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    ...

Osiągnięcia LaPlagne

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Zgaduje, że robisz trasy do 5km?
  2. O to dobrze wiedziec ;) zawsze czegoś nowego sie dowiem, a sugestywna info-ikona na korku wlewu oleju już nieaktualna :)
  3. Z tymi cenami oleju to czysta szarża :) sam jestem kompletnym pedantem w kwestii ideologii i fachowości obsługi różnych maszyn, szczególnie tych które kochamy, ale ten olej "BMW" to nic innego jak castrol i to ten z niższej półki (nie mówie tu o parametrach gęstości czy lepkości), a sama procedura wymiany oleju to naprawdę 1/10 w skali trudności. Chciałem tylko powiedzieć, że jeżeli ktoś zwraca uwagę na koszty jak kolega powyżej, to czy nie warto przedłożyć wykonanie takiej obsługi w ASO kosztem ich wpisu w książce, nad dobro furmanki i zrobić to samemu ;) Kupić olej choćby millersa, liqui molly, czy nawet 0W40 Mobil 1 i oryginalny filtr jeśli już trzymamy się pedantyzmu, rozgrzać silnik, spuścić olej, wymienić filtr uprzednio smarując jego uszczelkę olejem i dokręcić ręką dość stanowczo (najczęściej okolice 20nm) i tyle.
  4. Nie chce wyjść na bardziej papieskiego od papieża, ale jeśli masz zamiar pojeździć nim dłużej to zapomnij o wymianach co 30kkm...
  5. Pasować będzie, działać absolutnie nie. Tzn będziesz miał huragan w samochodzie, ciągłe zmiany kierunku nawiewu itp.
  6. Panowie u mnie to samo, też z Śląska jestem. Auta pod domem nie było pół roku, po czym po 6 godzinach włamali się, ale nie udało się im dzięki temu, że.... już pół roku wstecz podobna sytuacja miała miejsce i co zrobić miałem, to zrobiłem.
  7. Kupię oryginalne felgi wzór 256 http://www.bmw-shop.pl/product/image/843/Star-Spoke-256.jpg
  8. Panowie na lato wymarzył mi się do jedynki zestaw 17 na oryginalnych felgach (http://allegro.pl/felgi-17-5x120-bmw-e36-e46-e90-e91-e92-e87-i5769710966.html - nie pamiętałem jaki to numer "style") + Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 w rozmiarze 225/45R. Pytanie techniczne - będzie grało? :) Pytanie nr 2 - http://images.clickedit.co.uk/5122/50580636.jpg to te same co w powyższym linku? są wręcz identyczne a mają inne zakończenia ramion przy rancie (jakby rozpłaszczone)?
  9. Tak. Co prawda trochę odkopuję temat ale EWIDENTNIE winowajcą był czujnik położenia wału. Kupiony nowy VDO, zamontowany w 5 minut i po pół roku jazdy wszystko ok.
  10. Kupie osłonę wkładu zamka lewą, najlepiej czarną, przód, bez doswietlenia klamki i bez dostępu komfortowego. Inne kolory także mogą być. Takie coś tylko bez tego wycięcia na spodzie (doswietlenie klamki) http://img03.allegroimg.pl/photos/oryginal/50/54/74/72/5054747233
  11. Powiem tak - byłem zaskoczonym Twoją odpowiedzią, bo na ten sam trop wpadłem odrobinę wcześniej a sam utwierdziłeś mnie w przekonaniu + poczytałem na zagranicznych forach. Błędy jakie w późniejszym czasie występowały to stricte te od tego czujnika: 2A9A, 2A9E, 2A98. Dzisiaj wymieniłem czujnik z uszczelką i tym razem daje sobie więcej czasu niż tydzień na werdykt czy to on był winowajcą, ale za miesiąc napewno się tu odezwę dla "potomnych". No i uczę się korzystać z interfejsu - nie odczytywać błędy tylko raz, ale obserwować je i sczytywać co jakiś czas 3/4 razy bo mogą się zmieniać, dochodzić. https://drive.google.com/open?id=0BwPi3J9g16jZSllYVmdTZkM3Y3c&authuser=0 https://drive.google.com/open?id=0BwPi3J9g16jZMkRaY3lvZVRxeEU&authuser=0
  12. Poprowadzę ten monolog dalej. Nie wiem czemu, ale moje przeczucie okazało się trafne. Na 90% świece. Drogą dedukcji - przebieg 37k co mogło się niby stać, cewki jakoś 2/3 lata temu na akcji serwisowej zmieniane a objawy jakby świec. Ale tu też zdziwienie no bo po owych 40 tysiącach? Pierwsze prawdziwe zdziwienie było gdy ujrzałem cewki, a dokładniej ich producenta. Dotychczas żyłem utwierdzony w przekonaniu, że jak ASO, to czy serwis, czy kupno części, czy akcja serwisowa - zawsze są montowane oryginały (no chyba, że na wyraźne życzenie to zamienniki). Auto Fus uraczył moją e81 cewkami Delphi. Nic do producenta nie mam, ale zawiewa oszczędnościami. Drugie zdziwienie - jak wyglądają świece po dokładnie 36840km. Fakt - jeżdżone często na trasach 5km, auto start-stop mam, ale b. często wyłączany, olej średnio co 6-9 tysięcy wymieniany. A oto zdjęcia dla potomności co robią krótkie trasy + być może efekt szwankujących cewek. https://drive.google.com/open?id=0BwPi3J9g16jZX0xaakVlbWlBUWs&authuser=0 https://drive.google.com/open?id=0BwPi3J9g16jZRFMwSXQtaEtFa1U&authuser=0
  13. Dokładnie, u mnie też bez darcia gumiora o pasy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.