Skocz do zawartości

Kacper06

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e91 320d 2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kacper06

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wybór padł jednak na nowe mitsu więc temat wymiany na garreta nie będzie przeze mnie opisany. Pozdrawiam wszystkich i dzięki za odpowiedzi
  2. Będę może u niego na dniach to zapytam skąd cena.
  3. Nie wiem skąd u niego cena. Wiem, że korzysta z oferty dwóch firm z czego jedną jest inter cars - myślę, że wałków tam nie sprzedają :p
  4. Popytaj mechaników. Mój ma dobry upust w hurtowniach , może mi też trochę mniej powiedział jak normalnie bo wszystko co trzeba robię u niego. Garreta najpierw mówił mi 3000 potem ze może za 2800 stąd przypuszczam że mitsu też trochę lepiej wyliczył. Na razie zostaje przy szukaniu używki. Nie widzi mi się wydawać 2800 na turbo plus rozwiercenie kolektora i przeróbka przejściówki z turbo do katalizatora.. dobrze ponad 3 tys się uzbiera a w trójce maks się chciałem zamknąć już z korektą programu itp. Jeżeli macie jakieś namiary na kogoś kto sprzedaje gt2056 to poproszę ! ;)
  5. Ja sam tego robić nie będę ale mechanik na lewo mi wszystko opowie. Na razie szukam używki jakiejś, nowe mitsu mogę mieć za 2300 natomiast garret 2800.
  6. Jak już ogarnę temat to na pewno wszystko opiszę. W tym momencie mechanik sprawdza w jakim stanie obecnie jest turbo ale co by nie było szukam już gt2056 :)
  7. Witam, kilka miesięcy temu po czyszczeniu geometrii turbosprężarki mechanik mi powiedział, że za około pół roku do roku trzeba będzie wymienić turbo. Jutro oddaję auto, żeby ponownie to sprawdził, auto po przejechaniu 8 tys. kilometrów pokazuje minimum oleju. Niby nie jest jakieś wielkie ssanie ale jednak ;) Teraz pytanie - regenerować turbo czy nie ? Ponoć Bunie niezbyt znoszą regenerowane ale średnio mi się widzi zakup nowego, tym bardziej, że w tym roku może dojść u mnie do wymiany na 330d (choć to póki co tylko jakieś plany).. Jeżeli już wymiana na inne to koniecznie oryginał ? Czy jest sens przerabiania/zakupu hybrydy ? Czy może z większego silnika turbo ? Proszę coś polecić, jutro oddaję auto do mechanika i muszę szybko zadziałać z tym turbo. Napisałem do firmy ecuproject ale póki co czekam na odp. Pozdrawiam ! :)
  8. Nie wiem dokładnie jak wygląda czyszczenie, na pewno ją rozbierał (pisze o tym bo widziałem artykuły gdzie czyszczono bez rozbierania ale to pozostawie bez komentarza). Nie było to robione w zakładzie specjalizującym się tego typu naprawami, robił mi to mój mechanik aczkolwiek nie wiem co to ma do tematu. Jeżeli mówił, że turbo będzie wymagało wymiany to jestem mu w stanie w 100% w to uwierzyć - zaufana osoba. Silnik to M47, 163km seria więc pewnie turbo mitsu. Panowie tu bardziej pytanie w kierunku innej turbosprężarki. Czy pasuje od 330d ? Jeżeli miałbym już tą wywalić i wstawiać inną to wolałbym coś wydajniejszego. Zdaję sobie sprawę oczywiście, że wtedy konieczna zmiana softu ale do tego i tak się przymierzam bo obecny to tragedia, komuś z momentem nie wyszło - ale to już inna bajka. Dzięki za dotychczasowe odpowiedzi :)
  9. Witam, kilka miesięcy temu po czyszczeniu geometrii turbosprężarki mechanik mi powiedział, że za około pół roku do roku trzeba będzie wymienić turbo. Jutro oddaję auto, żeby ponownie to sprawdził, auto po przejechaniu 8 tys. kilometrów pokazuje minimum oleju. Niby nie jest jakieś wielkie ssanie ale jednak ;) Teraz pytanie - regenerować turbo czy nie ? Ponoć Bunie niezbyt znoszą regenerowane ale średnio mi się widzi zakup nowego, tym bardziej, że w tym roku może dojść u mnie do wymiany na 330d (choć to póki co tylko jakieś plany).. Jeżeli już wymiana na inne to koniecznie oryginał ? Czy jest sens przerabiania/zakupu hybrydy ? Czy może z większego silnika turbo ? Proszę coś polecić, jutro oddaję auto do mechanika i muszę szybko zadziałać z tym turbo. Pozdrawiam ! :)
  10. Witam, Niedawno miałem stłuczkę e91, uszkodzony został między innymi lewy reflektor, po czym pojawił się błąd doświetlania zakrętów. Po wymianie modułu błąd znikł przy czym soczewka w wymienianej lampie nadal nie poziomowała się przy uruchamianiu samochodu. Po kodowaniu zaczęła się poziomować, niestety wyskoczył znowu błąd doświetlania zakrętów, które w dalszym ciągu nie działa. Na początku, jeszcze przed zakupem nowego modułu, próbowałem wpinać stary moduł na skręcie w lewo, szoczewka wtedy skręciła w lewo i w takiej pozycji została, wygląda to jakby przeskoczyła za daleko. Nie idzie tego w żaden sposób przestawić, manualnie kręci za bardzo do środka a kręcąc do zewnętrznej i tak pozostaje skręcona w lewą stronę, nie da się jej wyśrodkować ( wydaje mi się, że wyskoczyła ona jakby z "zawiasu" bo powstała luka między tą białą a srebrną obwódką wokół lampy, na drugiej lampie tego nie ma). Możliwe, że przez to przestawienie wywala cały czas błąd doświetlania. Czy któryś z kolegów miał podobny problem ? Pozdrawiam
  11. Witam, jak kolego doszedłeś do tego co trzeba zrobić ? Tylko kodowanie ? Ja po stłuczce miałem również błąd doświetlania zakrętów, po wymianie modułu błąd znikł przy czym soczewka w wymienianej lampie nadal nie poziomowała się przy uruchamianiu samochodu. Po kodowaniu zaczęła się poziomować, niestety wyskoczył znowu błąd doświetlania zakrętów, które w dalszym ciągu nie działa. Na początku, jeszcze przed zakupem nowego modułu, próbowałem wpinać stary moduł na skręcie w lewo, szoczewka wtedy skręciła w lewo i w takiej pozycji została, czego nie idzie w żaden sposób przestawić ( wydaje mi się, że wyskoczyła ona jakby z "zawiasu" bo powstała luka między tą białą a srebrną obwódką wokół lampy, na drugiej lampie tego nie ma). Czy któryś z kolegów miał podobny problem ? Pozdrawiam
  12. Witam, poszukuję mechanika dobrze znającego temat bmw. W samochodzie posiadam fotele sportowe, zostały one zamontowane przez poprzedniego właściciela, aczkolwiek nie zostało podłączone pompowanie boczków. Do tego sprawa tempomatu - wyskakuje komunikat "tempomat aktywny nie sprawny" - w samochodzie został założony kompletny m-pakiet, zderzak przedni prawdopodobnie był już z radarem więc na początku stwierdziłem, że na taki akurat poprzedni właściciel trafił ale rączka od sterowania tempomatem jest także od aktywnego (jest dodatkowe sterowanie). W przednim zderzaku są także czujniki parkowania, niestety także nie podłączone, brakuje tu panelu pod klimatyzacją. Ostatnią rzeczą jest dostęp komfortowy - jest możliwość instalacji ów systemu ? W klamce posiadam uwypuklenia, pilot jest normalny, nie z wymienną baterią co wskazywało by na dostęp komfortowy. Generalnie była to uboga wersja samochodu, do której wiele zostało dołożone a nie wszystko zostało podłączone. Jestem osobą zieloną w temacie, nigdy przy samochodach nie "dłubałem" stąd boję się brać za cokolwiek, żeby jeszcze bardziej nie namieszać. Podsumowując do ogarnięcia jest : - podłączenie pompowania boczków i lędźwi przednich foteli (z tego co wyczytałem na forum może być tylko konieczne podprowadzenie zasilania) - sprawdzenie o co chodzi z tempomatem - podłączenie czujników (dokupię panel i cokolwiek będzie trzeba) - sprawdzenie czy da się coś zrobić z dostępem komfortowym Generalnie szukam kogoś z dolnego śląska i okolic, ale jeżeli jest na forum ktoś kto siedzi w temacie i uważa, że jest w stanie zrobić chociaż część z tych rzeczy a mieszka gdzieś dalej proszę o info, jeżeli nie będzie nikogo bliżej mnie to byłbym w stanie przyjechać.
  13. Witam, Kupiłem auto z przełożonymi już fotelami na alcantare m-pakiet. Mam przyciski od pompowania boczków oraz lędźwi, niestety nie działają, pewnie osoba zmieniająca fotele nie podlaczyła. Czy jest to ciężki temat do ogarnięcia ? Dodam, że jest to pierwsze auto przy którym zacząłem coś "grzebać" :)
  14. batonx, również bym prosił o przesłanie szczegółowych informacji na ten temat ;)
  15. Jeżeli jest tu ktoś z okolic Wrocławia i chciałby ogarnąć to o czym pisałem powyżej to chętnie zapłacę, jestem zielony w temacie i nie chce czegoś przekombinować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.